Românii sunt mari fani H&M
H&M, retailerul suedez care a intrat pe piața locală în martie 2011, a înregistrat în perioada decembrie 2011- august 2012 vânzări în România în valoare de 440 milioane coroane (50,7 milioane euro), de peste două ori mai mari față de perioada similară a anului trecut, când anunța vânzări în valoare de 193 milioane coroane suedeze. La finalul lunii august, H&M avea 16 magazine pe piața locală, dintre care cinci au fost deschise în intervalul analizat: în Arad, Iași, Suceava, Craiova și Cluj.
Pe 11 octombrie H&M a inaugurat un nou magazin în România în cadrul complexului Sibiu Shopping City. ”După mai mult de un an de prezenţă pe piața românească, suntem foarte mulţumiţi de rezultate şi ne bucurăm că românii apreciază foarte mult moda şi produsele de calitate la cel mai bun preţ. Suntem entuziasmați să deschidem noi magazine în mai multe oraşe, astfel încât produsele noastre să devină accesibile în întreaga țară.”, a declarat Ewa Jarzemska, Marketing & PR Manager în cadrul H&M.
Inaugurarea magazinului H&M din Sibiu a adus în primul weekend de funcționare vânzări în creștere cu 30% la nivelul Shopping City Sibiu, iar traficul mall-ului s-a dublat. În ziua inaugurării, aproximativ 1.000 de persoane au așteptat deschiderea magazinului. Noua unitate H&M din Sibiu are o suprafață de peste 1.550 metri pătrați și un număr de 20 de angajați.
În prezent retailerul suedez are 18 magazine pe piața locală, dintre care șase în București (Unirea Shopping Center, Sun Plaza, AFI Palace Cotroceni, București Mall, Plaza România și Băneasa Shopping City) două în Cluj (Iulius Mall și Polus Center) și câte unul în Timișoara, Brașov, Brăila, Oradea, Constanța, Craiova, Arad, Iași, Suceava și Sibiu. H&M plănuiește să deschidă magazine și în Ploiești, Bacău, Botoșani și Târgu Mureș.
Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondată în anul 1947, în Suedia, şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. Retailerul suedez are peste 2.600 de magazine în 47 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză. Principalii competitori H&M de pe piața locală sunt Zara, deținută de Inditex, liderul pieței locale de fashion, C&A, Takko, New Yorker și Deichmann.
(E.C.)Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..