Rețeaua Lidl a ajuns la 151 de unități
Lidl, unul dintre primii zece comercianți de produse alimentare la nivel mondial, deschide astăzi două magazine, unul în București și unul în Timișoara. Magazinul din București este situat pe strada Drumul Găzarului , iar cel din Timișoara pe Calea Martirilor. Rețeaua retailerului numără în prezent 151 de unități, iar oficialii companiei intenționează să ajungă la 160 de magazine până în februarie 2013.
Lidl face parte din grupul german Lidl&Schwartz, grup care deține și rețeaua de hipermarketuri Kaufland, retailerul numărul unu pe piața comerțului modern. Lidl este prezent în peste 20 de țări europene, cu circa 9.000 de magazine și 100 de centre logistice. Magazinele retailerului au pe rafturi aproximativ 1.200 de produse, 80% dintre acestea fiind măric proprii.
În România, comerțul modern a câștigat în ultimii ani tot mai mult teren în dauna celui tradițional, fiind responsabil pentru 48% din cheltuielile casnice pentru bunurile de larg consum. În prezent, cea mai extinsă rețea de supermarketuri din țara noastră este Mega Image, cu o rețea formată din 161 de magazine, sub mărcile Mega Image (120) și Shop&Go (41).
Alexandru Vlad, vicepreședintele Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) spune că în București, piața suprafețelor mari de retail ”este saturată, chiar suprasaturată. Cea a suprafețelor medii, de tip supermarket, este în curs de saturare. Loc a mai rămas pentru suprafețele mici, specializate sau de hard discount”, informează Mediafax.
Printre retailerii care au mizat în acest an pe dezvoltarea comerțului de proximitate se numără Mega Image, care a dezvoltat magazinele de cartiei Shop&Go, Metro, care și-a extins rețeaua La Doi Pași în toată țara, Profi, care s-a redenumit la începutul acestui an magazin de proximitate, Carrefour care deține opt magazine de proximitate Carrefour Express Angst.
”Pentru cineva care dorește să intre pe piață, preluarea unui lanț existent este cea mai rezonabilă posibilitate”, consideră vicepreședintele AMRCR. Potrivit acestuia, în următorii cinci ani, în comerțul alimentar va apărea cel puțin încă un nume mare, deși mai sunt puține grupuri importante care să nu se afle deja în România.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.