My Culture a deschis până în prezent peste 25 de unități în franciză în Marea Britanie, Irlanda, Portugalia, China, Kazahstan și Emiratele Arabe Unite.
Miercuri
19.12.2012
My Culture produce și comercializează deserturi pe bază de iaurt şi vrea să se extindă prin franciză în România.
 

O nouă viziune asupra mâncărurilor de tip fast-food este dezvoltată de rețeaua de franciză britanică My Culture. Compania promovează un stil de viață sănătos prin intermediul unor produse ecologice, cu un conținut scăzut de calorii, fără grăsimi, zahăr sau gluten, pe bază de iaurt proaspăt sau congelat și fructe. My Culture și-a anunțat intenția de a se dezvolta și pe piața locală și caută master francizați pe teritoriul României și în alte țări din regiune.

”Vrem să extindem standurile cu produsele My Culture în întreaga lume”, spun reprezentanții companiei. Potrivit acestora, ”standurile moderne My Cultue, cu un design prietenos, în culori calde, sunt proiectate pentru a fi utilizate în principal în zona de food-court a centrelor comerciale și în apropierea cinematografelor.”

Potențialii master francizați trebuie în primul rând să fie interesați să atingă succesul cu ajutorul acestui concept inovativ. De asemenea, aceștia trebuie să aibă experiență în managerierea unei afaceri și să cunoască foarte bine zona în care intenționează să extindă rețeaua My Culture.

Totalul investiției pentru achiziționarea master francizei My Culture se ridică la 70.000 £ (aproximativ 87.000 de euro). Master francizatul percepe redevențe lunare de 6 % din cifra de afaceri de la fiecare francizat, din care 50% sunt redistribuiți către sediul central MY Culture și 50% rămân la master francizat. Taxa de franciză pentru un francizat este de 37.000 de euro. Contractul de franciză se semnează pe o perioadă de 10 ani și nu se percep taxe suplimentare pentru prelungirea perioadei acestuia.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/5/
Vezi mai multe