Aromă de pizza în sticluță de parfum

Ediția limitată a parfumului ”Pizza Hut” a fost creată într-un număr de 100 de unități și a fost dăruită celor mai loiali fani ai paginii de Facebook a companiei.
Joi
27.12.2012
Care este aroma care se potrivește cel mai bine Crăciunului? Scorțișoara sau portocala? Pizza Hut Canada are altă propunere.
 

Departamentul de marketing al rețelei Pizza Hut Canada a creat a campanie media inedită. Proiectul ”parfum cu aromă de pizza” a pornit de la o glumă postată pe pagina de Facebook a lanțului de restaurante din Canada. Fanilor Pizza Hut li s-a cerut răspunsul la următoarea întrebare: ”Tocmai a fost deschisă o cutie de pizza. Ce nume ați da parfumului care se răspândește în camera?”.

Întrebarea a avut un impact notabil, după câteva ore apărând deja câteva sute de sugestii de denumiri. Conducerea companiei a decis să creeze o ediție limitată a parfumului, care a fost oferită drept cadou Crăciun celor mai loiali fani ai paginii de Facebook Pizza Hut.

”Nu a fost ușor să alegem aroma finală. Am făcut foarte multe încercări până am găsit parfumul potrivit. Unii ar putea crede că brânza topită miroase frumos. Ei bine, lucrurile nu stau chiar așa” a declarat Beverly D Cruz, director de marketing Pizza Hut Canada. Dintre sutele de denumiri, precum ”Apă de Pepperoni” sau ”Fulgerul delicios” în final a fost stabilită o denumire simplă pentru parfum: ”Pizza Hut”.

Parfumul Pizza Hut nu este prima încercare prin care o companie folosește mirosul mâncării într-o activitate promoțională. În anul 2008, Burger King a lansat ”Flacăra de Crăciun”, un parfum cu aromă de carne la grătar, care a fost vândut la prețul de 4$.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe