Franciza care spală efectele crizei

Nicolae Iacob, director general al francizei Eleven One: "Sub franciza Eleven One am inaugurat în octombrie 2012 un centru de servicii de spălare şi detailing pentru yacht-uri în localitatea Ford Lauderdale, Florida, SUA."
Luni
04.02.2013
Mașinile l-au pasionat dintotdeauna pe Nicolae Iacob, directorul Eleven One, un business care îi permite să intre în contact cu ultimele modele de autoturisme.
 

Nicoae Iacob cunoaște foarte bine industria auto. Este absolvent al Institutului Politehnic Iaşi, iar de profesie este inginer TCM (tehnologia construcțiilor de mașini). În anul 2006 a dezvoltat în România, Italia și Spania spălătoria auto mobilă fără apă Eleven One, un business care îi oferă posibilitatea să intre în contact cu ultimele modele de autoturisme și nu numai. Trei ani mai târziu a lansat pe piața locală franciza cu același nume, aflată în plin proces de expansiune, având 79 de membri la nivel național și 18 reprezentanți externi în Austria, Italia, Spania, Irlanda, Irlanda de Nord, Cehia, Grecia și Marea Britanie.

Pe scurt, ce informații ne puteți spune despre franciza Eleven One?
Franciza Eleven One Waterless Car Wash „Spălătorie auto mobilă fără apă” este o afacere simplă la cheie pe care o poate desfășura orice întreprinzător particular, fără cerințe de calificare, fără target de vânzări, fără redevențe sau alte taxe ascunse, în care francizatul poate opta pentru o activitate permanentă sau sezonieră. Evident, recomandăm ca afacerea să se desfășoare într-un mod permanent, constant pentru a aduce maximul de beneficii francizatului, însă nu impunem condiții în acest sens.

De câți bani are nevoie un francizat pentru a-și deschide o spălătorie auto mobilă Eleven One și în cât timp preconizați că acesta își va recupera investiția?
Franciza Eleven One implică o singură taxă, cea de licență, în valoare de 2350 euro fără TVA, care se plătește la intrarea în rețea. Investiția se poate recupera foarte rapid, în una-două luni, în condițiile în care francizatul își crește volumul de lucru și portofoliul de clienți și ajunge să coordoneze minimum două sau trei echipe mobile. Practic, afacerea devine rentabilă și nu o ocupație ocazională sau un hobby, din momentul în care francizatul a pus la punct activitatea și programul de lucru al primei spălătorii mobile și începe să își dezvolte activitatea, mărindu-și numărul de echipe.

Cum ați caracteriza activitatea francizei Eleven One în anul 2012?
Deși anul care a trecut a fost tot unul de criză economică- aici mă refer în special la domeniul auto, unde vânzările, inclusiv pe segmentul produselor de curățare și întreținere auto, au scăzut dramatic- pentru franciza noastră a fost un an bun. În 2012 ne-am îndeplinit principalele obiective propuse, în special în ceea ce privește mărirea portofoliului de francizați din țară și din străinătate.

Care sunt planurile de dezvoltare ale Eleven One în acest an?
Pentru anul în curs, firma noastră și-a propus extinderea rețelei la 100 de membri la nivel național, precum și dezvoltarea rețelei la nivel internațional. Suntem în tratative cu potențiali francizați din Belgia, Cipru, Slovacia și alte state.

(E.C.)

Mai multe informaţii despre franciza Eleven One puteţi găsi aici.


/3/
Vezi mai multe