Cu ajutorul unei campanii reușite de marketing și PR, vânzările produselor marcate cu logo-ul CEFF vor crește substanțial.
Joi
23.05.2013
CEFF ne semnalizează la raft care sunt produsele fără aditivi (E-uri). Compania vrea să se dezvolte prin franciză în România.
 

Ideea alimentației sănătoase este repetată obsesiv în toată mass-media din România. Certified E-Friendly Food (CEFF) ne poate ajua să alegem mai ușor alimentele sănătoase, prin atribuirea unor certificate produselor vândute în cadrul rețelelor comerciale. Logo-ul CEFF inscripționat pe produs atestă faptul că acesta nu conține aditivi (E-rui), adică îndulcitori, conservanți, coloranți artificiali și glutamați. Logo-ul CEFF a început să fie plasat pe produsele alimentare din Cehia, dar și din alte țări din Uniunea Europenă, de mai bine de doi ani.

Certified E-Friendly Food caută un master francizat în țara noastră. Poate fi aceasta o afacere profitabilă? Cifrele ne arată că da. Producătorii plătesc 315 euro anual pentru fiecare certificat primit de la CEFF. În primul an de funcționare, un francizat vinde în medie 100 de certificate, 500 în al doilea an, iar în al treilea an poate depăși chiar pragul de 1.000 de certificate.

Creșterea numărului de certificate CEFF se datorează în principal faptului că acestea trebuie să fie reînoite anual. ”Studiile noastre ne arată că 99% dintre producători și lanțuri de retail ne contactează în anul următor pentru a achiziționa certificatele CEFF. De obicei, poți pierde un parteneriat doar dacă business-ul dă faliment”, explică Jitka Palatova, Managerul de dezvoltare al rețelei CEFF.

Care sunt beneficiile pe care le aduce logo-ul CEFF produselor unei companii? În primul rând, cu ajutorul unei campanii reușite de marketing și PR, vânzările produselor marcate cu CEFF vor crește substanțial. Producătorul comunică direct cu clienții, prin intermediul logo-ului de certificare. De asemenea, te poți folosi de acesta în propriile campanii de marketing. Dacă îți surâde ideea dezvoltării business-ului cu ajutorul CEFF, află că ai nevoie de 5.000 de euro, din care 4.000 reprezintă taxa de franciză, și de un sediu reprezentativ pentru amenajarea biroului. Reprezentanții companiei te vor învăța cum să atragi clienții cu noul logo, inclusiv toate metodele de lucru din rețeaua CEFF.


Elena Cărăușu
ziarist
/5/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015