Retail modern în atmosferă medievală
În fiecare an, la sfârșitul lunii iulie, orașul Sighișoara găzduiește Festivalul Medieval, eveniment ce atrage mulți turiști din întreaga lume. Retailerul Profi a ținut cont de acest lucru și la inaugurarea magazinului din Sighișoara, pe 27 iunie, a recreat atmosfera medievală, foarte îndrăgită de mulți dintre noi. Astfel, ”lângă magazin, Nobilul Sticlar, Nobilul Cioplitor, Renumitul Împletitor, Nobilele Domnițe cu picturi și-au etalat priceperea în cadrul unui mic târg ce completează atmosfera”, se arată într-un comunicat de presă.
Amplasat central pe Str. Hermann Oberth nr.16, magazinul are o suprafață totală de 456 metri pătrați și o sală de vânzări de 306 metri pătrați, precum și o parcare proprie cu cinci locuri.
Profi este cel de al doilea mare lanț de retail modern din România, cu magazine în 91 de localități din 36 de județe. Cel mai mare lanț de supermarketuri din țara noastră este Mega Image, cu o rețea de peste 230 de magazine. Retailerul belgian se axează tot mai mult pe dezvoltarea pe segmentul de proximitate, metodă utilizată de Metro prin franciza ”La Doi Pași” și de Carrefour prin rețeaua Express.
(L.N.)Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?