”De-ale noastre” la Metro Cash & Carry

Orice client METRO, care cumpără legumele și fructele “De-ale noastre”, are la dispoziţie informaţii referitoare la originea acestora, metodele de producţie folosite, sau perioada de recoltare.
Marţi
09.07.2013
Retailerul german continuă și în 2013 programul de susținere a producătorilor locali ”De-ale noastre”.
 

“Programul "De-ale noastre" este unul dintre programele prioritare ale METRO Cash & Carry România și capătă noi dimensiuni începând cu 2013. Extinderea sortimentului și încheierea de noi parteneriate cu producători din proximitatea Capitalei, precum și din țară, reprezintă elemente care pot să răspundă unor nevoi socio-economice la nivel național. Pe de-o parte, oferim clienților noștri și consumatorilor, legume și fructe românești care respectă standarde înalte de calitate; pe de altă parte, oferim consultanță și sprijin producătorilor români pentru o agricultură sustenabilă și pentru a-și comercializa produsele”, a declarat Dusan Wilms, Director General Metro Cash & Carry România.

Anul acesta, programul își extinde parteneriatul, adresându-se atât unor producători locali din bazinul legumicol Poiana Mare, județul Dolj, cât și unor fermieri din jurul Bucureștiului.

În 2013, „De-ale noastre” își mărește oferta de produse, ajungând la un sortiment de 35 de legume și fructe, comparativ cu 4 tipuri de legume în 2012. Un element de noutate în program este introducerea sortimentului de fructe proaspete: pepene galben și pepene verde de Dăbuleni - soiuri apreciate la nivel național pentru gustul și mirosul lor unice.

Metro Cash & Carry România este parte integrantă a Metro Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.

În martie 2012, Metro Cash&Carry România a lansat programul „La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Programul s-a dovedit un succes, la numai două luni de la startul oficial numărând deja 200 de unităţi. În prezent reţeaua „La Doi Paşi” totalizează peste 500 de magazine, iar retailerul vrea să-şi dubleze numărul de magazine în acest an, la 1.000 de unităţi.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015