Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni

Foto: Inaugurarea primului magazin New Look din România, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din București: 29 August 2011.
Vineri
12.07.2013
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
 

Retailerul britanic de fashion New Look, intrat pe piața românească în august 2011, a anunțat că începând din 17 iulie își va muta spațiul de shopping din AFI Palace Cotroceni vis-a vis de magazinul New Yorker. Cu această ocazie, retailerul va organiza o petrecere de casă nouă. Fanele brandul-ui sunt așteptate cu sesiuni de make-up, muzică mixată live de DJ Eko, băuturi de la Redd's și multe reduceri. Rețeaua New Look numără 7 magazine pe piața locală, toate deschise prin franciză. Drepturile francizei New Look pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.

Ignatios Ionas, country manager New Look România, consideră că „România are un mare potenţial de creştere în ceea ce priveşte retailul de fashion”, retailerul plănuind ca în următorii 5-8 ani să ajungă la o rețea de peste 20 de magazine pe piața locală.

Mutarea spațiului de shopping a retailer-ului britanic nu este singura schimbare anunțată pentru mall-ul AFI Palace Cotroceni din Capitală. Potrivit ZF, din 2014, Starbucks și Sephora vor dispărea din centrul comercial, fiind înlocuite de cafeneaua franțuzească Brioche Doree, respectiv de magazinul de parfumerie Douglas. Brand-urile Starbucks și Sephora au fost aduse prin franciză pe piața românească de compania grecească Marinopoulos, companie care deține și drepturile de franciză pentru Gap și Marks & Spencer.

Brioche Dorre este un concept franțuzesc care oferă peste 150 de produse de patiserie (croisante, pain au chocolat, brioche, tarte, lamaie bezea, moelleux au chocolat ș.a.), vienoiserie și alte preparate. Brand-ul a fost adus tot prin franciză în România, administratorul master francizei fiind Eric Colas, fost food store la Carrefour România. Momentan, poți încerca produsele Brioche Doree doar în patiseria din centrul comercial Sun Plaza din București.

Douglas este prezent în România prin cea mai de succes divizie a sa – Parfumeriille Douglas. Brand-ul a intrat pe piața locală la sfârşitul anului 2007. În prezent reţeaua Douglas România  a ajuns la 13 magazine.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Primăvara asta se poartă formele!

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

3 Declaratii
Final 08.01.2023
Pas cu pas spre vestul Capitalei

Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...

3 Declaratii
Final 09.01.2020
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015