Fericirea, obligatorie în orice garderobă

Apropiata perioadă a Sărbătorilor de Iarna este cea mai profitabilă pentru Bossini. În luna decembrie magazinele înregistrează cele mai mari vânzări din an.
Joi
07.11.2013
Franciza Bossini face clienții fericiți în șapte locații din România, iar pentru anul 2014 reprezentanții brand-ului de fashion pregătesc noi magazine.
 

”A te îmbrăca bine e la fel cu a te săruta: foarte plăcut, dar e nevoie de puțin exercițiu înainte de a obține rezultate deosebite. Însă, odată ce ai învățat cum se face, nu mai uiți niciodată”, ne spune Cinzia Felicetti, o cunoscută jurnalistă din Italia. Iar ca să te îmbraci bine, trebuie să alegi magazinele potrivite. Și ce magazin poate fi mai potrivit decât unul care transmite întregii familii un mesaj apropiat sufletului: ”Be Happy!”. Este vorba despre Bossini, brand-ul de fashion adus prin franciză pe piața românească în anul 2007.

”Misiunea și viziunea brandului Bossini este de a face experiența de shopping una fericită pentru întreaga familie. De acolo și conceptul „Be Happy”, a declarat pentru portalul Franchising.info.ro Sama Shakhshir, Marketing Manager Bossini. ”Profilul clientului Bossini este acela de om fericit, care vine la cumpărături cu familia și care apreciază calitatea”.

Media de vârstă a clienților magazinelor Bossini este între 25-35 de ani. Brand-ul oferă colecții casual și smart-casual, potrivite pentru o zi la birou, dar și pentru o ieșire cu prietenii. ”În ceea ce privește prețurile, ele sunt potrivite persoanelor cu venit mediu, având un raport preț-calitate bun, lucru confirmat de clienții noștri în ultima cercetare de piață facută în rândul acestora”, explică Sama.

Bossini este prezent pe piața internațională de îmbrăcăminte încă din 1987, ajungând în 2013 la peste 1300 magazine în 36 țări. În noiembrie 2007, brand-ul a ajuns și în România, în sistem de franciză, prin intermediul companiei Safeway Fashion. Magazinele Bossini pot fi găsite în Cluj, Mureș, Alba Iulia, Bistrița, Deva, Satu Mare și Zalău, însă reprezentanții companiei au în plan extinderea rețelei de franciză.

”Estimăm că în 2014 să avem cel puțin nouă magazine și deja ne pregătim pentru deschiderea magazinelor noi în țară”, spune Sama Shakhshir. ”Credem că expansiunea va continua, nu doar regional ci și național, Bucureștiul fiind un mare punct de atracție pentru noi”.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist
/4/
Vezi mai multe

Subiecte populare in Forum

Primăvara asta se poartă formele!

ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...

3 Declaratii
Final 08.01.2023
Pas cu pas spre vestul Capitalei

Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...

3 Declaratii
Final 09.01.2020
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015