Bucureștiul, orașul perfect pentru deschiderea unui nou fast-food

Star Kebab a căutat francizați la Expoziția Internațională de Franciză și Branding 2012.
Luni
28.05.2012
Un fast-food din Chișinău vrea să se extindă prin franciză obiectivul vizat fiind deschiderea a 200 de locații în următorii 5 ani.
 

Ștefan Chiricuță, director executiv al rețelei Star Kebab, spune că în urma experienței pe care a acumulat-o în administrația publică știe ce își doresc clienții unui restaurant fast-food. Primul local Star Kebab a fost deschis pe 15 noiembrie 2011, la Chișinău, Republica Moldova. În prezent, compania vrea să se extindă prin franciză în România, dar și în alte țări vecine, cum ar fi Ungaria sau Ucraina.

Ce reprezintă Star Kebab?
Star Kebab este un brand nou pe piața fast-food cu bucătărie orientălă. Avem un concept unic: folosirea grilului vertical pentru prepararea produselor. În prezent, avem 2 localuri deschise iar până la sfârșitul anului vrem să mai deschidem încă 3 fast-food-uri. Star Kebab este mai mult un local de regiune. Bucureștiul este orașul perfect pentru fast-food-ul nostru.

De ce ați ales să deschideți o afacere în domeniul fast-food-ului?
De-a lungul timpului am acumulat experiență în alimentația publică. Am lucrat în cadrul fast-food-urilor și al rețelelor de restaurante și știu ce își dorește populația.

Ce aduce în plus afacerea dumneavostră în comparație cu ceilalți concurenți de pe piață?
Primul punct forte al nostru este procesul deschis de servire a clientului. Avem o bucătărie deschisă iar produsele Star Kebab sunt preparate în fața clienților în funcție de cerințele fiecăruia. Bucătăria este foarte luminată pentru a arăta oaspeților tot ce avem în interior și pentru a accentua igiena maximă în care lucrăm. Curățenia este un alt punct forte al nostru. Atmosfera localului este foarte plăcută, cu un design interior în care predomină culorile galben și roșu. Specialitățile Star Kebab sunt sănătoase pentru că sunt preparate cu ajutorul grilului vertical și folosim produse 100% naturale. Vreau să accentuez că nu folosim ketchup sau maioneză. Avem sosuri speciale, naturale, create după rețeta bucătarului nostru.

Ce condiții trebuie să îndeplinească viitorii francizați Star Kebab?
Viitorii francizați trebuie să aibă experiență în afaceri și să fie familiarizați cu ce înseamnă o franciză. Trebuie să fie capabili să respecte cerințele noastre în ceea ce privește alegerea locației și să aibă capacitatea de investiție, adică să aibă banii necesari pentru începerea afacerii.

Ce valoare are taxa pe care trebuie să o plătească persoanele interesate să devină francizați Star Kebab?
Viitorii francizați trebuie să plătească o taxă de 3.000 de euro. La aceasta se adaugă și un royalty de 4% din încasări, începând cu a patra lună de la deschiderea localului, după ce business-ul este pus pe picioare.

Ce beneficii oferiți viitorilor fracizați?
Oferim francizaților construcția și design-ul încăperii, suportul departamentului de marketing Star Kebab de la începutul activității și pe parcursul întregii perioade de cooperare, consultanță, training-uri pentru personal, scenarii ale business-planului. Cu alte cuvinte, oferim toate informațiile necesare pentru ca francizații noștri să-și poată dezvolta afacerea.

În cât timp preconizați că afacerea viitorilor francizați va deveni profitabilă?
Investițiile pe care le face un francizat trebuie să fie recuperate în mai puțin de 3 ani.Vor primi franciza investitorii care sunt capabili să-și recupereze investiția și să obțină profit.

Cum vă promovați afacerea Star Kebab?
Ne promovăm cu ajutorul internetului. Am participat și la Expoziția Internațională de Franciză și Branding 2012 unde am avut discuții cu mai mulți oameni interesați de afacerea noastră. Ne-am creat deja o listă de contacte și chiar am vizitat o locație aleasă de o persoană interesată să-și deschidă o franciză Star Kebab.

Cum au afectat condițiile economice activitatea Star Kebab?
Nu am întâmpinat dificultăți cauzate de condițiile economice. Produsele noastre sunt de calitate iar avantajele pe care Star Kebab le aduce clienților, cum ar fi procesul de pregătire a specialităților sau viteza de servire la cel mai înalt nivel, au dus la bunul mers al afacerii.

Care sunt obiectivele Star Kebab pentru următoarea perioadă?
Scopul nostru principal este să deschidem 200 de locații în următorii 5 ani.

(Elena Cărăușu)