Moda evadează din metropole
Reserved și Cropp sunt două brand-uri poloneze de fashion ale căror colecții le așteptăm cu drag. Mai există însă un brand care face furori în Polonia. Este vorba despre Cippo&Baxx, companie ale cărei produse dau tonul în fashion-ul polonezilor din anul 2009. Până în prezent, Cippo&Baxx a deschis peste 60 de outleturi, cele mai noi magazine fiind în Gliwicach, Katowicach, Siedlcach, Kaliszu și Wałbrzychu. Reprezentanța poloneză a Cippo&Baxx vrea să aducă acest brand și în România, unde este în căutare de parteneri.
Dacă te interesează să-ți deschizi un magazin sub acest brand ai nevoie de un spațiu între 50 mp și 100 mp, de regulă într-o zonă cu trafic pietonal ridicat. De regulă, în orașele mari se optează pentru centre comerciale, în timp ce în orașele mai mici sunt preferate străzile principale. Vei avea nevoie de circa 16.000 – 25.000 RON pentru amenajarea magazinului și achiziționarea mărfurilor inițiale. Vei fi sprijinit de reprezentanții Cipo&Baxx în tot acest proces.
”Partenerii noștri primesc gratuit materiale promoționale și insignele publicitare ale magazinului. Tot noi ne ocupăm și de derularea campaniilor publicitare naționale, la radio, pe panouri sau în reviste”, explică Erdal Celik, managerul de expansiune Cippo&Baxx. ”Hainele noastre sunt destinate femeilor și bărbaților care vor să iasă din tipare și să fie la curent cu ultimele trenduri din fashion. Stiliștii noștri se ocupă chiar și de vestimentația unor vedete. ”
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..