Cele mai vizibile brand-uri Horeca în publicitate

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 26.477 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie - 30 iunie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria food/horeca.
Joi
14.08.2014
În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014 s-au înregistrat 26.447 de reclame pe segmentul Horeca, potrivit mediaTrust.
 

McDonald's este pe primul loc la categoria fast food, cu 13.263 de reclame difuzate în prima jumătate a anului 2014, având un rate card estimat la 16.233.870 de euro, arată un raport realizat de compania de monitorizare mediaTRUST. Locul doi este ocupat de KFC care a înregistrat 4.963 de reclame și un rate card de 7.669.711 de euro. Intrat pe piața din România în anul 2012, Subway este pe locul trei în clasament cu 650 de reclame și un rate card estimat la 555.730 de euro.

Pizza Hut a înregistrat, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2014, 2.767 de reclame cu un RC de 3.626.383, situându-se astfel pe primul loc în clasamentul pizzeriilor. Presto Pizza este pe locul doi cu 632 de reclame și un RC estimat de 180.376 euro. Locul trei este ocupat de Speed Pizza cu 113 reclame și un rate card de 69. 445 euro.

Topul celor mai vizibile restaurante în publicitate este condus de Hard Rock Cafe  cu 783 de reclame și un rate card de 203.969 de euro. Locul doi este ocupat de Berăria Siegfried cu 413 reclame înregistrate și un RC de 111.076 euro. Trattoria Don Vito este al treilea cel mai bine situat restaurant, din punct de vedere al numărului de reclame, cu 404 de reclame și un RC de 100.836 euro. Hanul Hangiței a înregistrat, în perioada analizată, 346 de reclame și un RC de 446.000 euro.

Primul loc la categoria cafenele/ceainării  este ocupat de Ceainăria Adevărul cu 60 de reclame și un RC de 164.199 euro. Cafeneaua The Institute este pe locul doi la această categorie cu 3 reclame și un RC de 5.175 de euro. Cafe Louis este in top cu 3 reclame și un RC de 14.400 euro. Brutăriile Paul sunt în top cu 135 de reclame și 34.310 euro RC.

Despre raport

Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a   26.477 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie - 30 iunie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria food/horeca.

*Segmentul Horeca nu include hotelurile și pensiunile pentru acest studiu.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România a fost înfiinţată în 1999 şi furnizează servicii de monitorizare către companii româneşti şi străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizaţie internaţională a agenţiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este deţinută în proporţie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clienţii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pieţei, de la domeniul financiar la telecom, IT, retail, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educaţie, sport, cultură, showbiz, politic.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe