Primul show-room Policolor din Cluj Napoca
Spațiul de peste 100 metri pătrați, având grafica, design-ul şi conceptul unitar cu al celorlalte magazine din rețeaua națională, a beneficiat de o investiție de aproximativ 100.000 de euro, informează un comunicat de presă al companiei. Clienţii Policolor vor găsi în noul show-room vopsele lavabile, emailuri şi lacuri pentru lemn din gamele SPOR, CasaBella, Vinarom, produse dedicate profesioniştilor marca DEKO Professional, produse industriale sau vopsele auto din gama KLAR Professional.
”Municipiul Cluj Napoca este unanim recunoscut ca fiind unul dintre cele mai dinamice centre urbane și de business ale României, astfel că decizia de a deschide propriul show-room aici a fost una firească. Show-room-ul Policolor reprezintă spațiul unde clientul este ajutat de specialiștii noștri să ia cea mai bună decizie de cumpărare. Există o mare similitudine între valorile clujenilor și cele ale companiei noastre: calitate, excelenţă, inovaţie, responsabilitate, produse pentru toate palierele de preţ. Mai mult decât atât, ardelenii au fost mereu un exemplu de hărnicie și spirit practic, iar acesta a fost un argument în plus pentru a merge şi la ei acasă”, a declarat Alexandra Rusu, Director Marketing Policolor Arhitectural.
Prezent pe piaţa din România din anul 1965, Policolor oferă în prezent soluţii şi produse structurate în patru categorii: Policolor Arhitectural (soluţii pentru decorarea şi finisarea casei), DEKO Professional (sisteme profesionale pentru construcţii, amenajări şi sisteme complete de termoizolaţie), KLAR Professional (sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor) şi Industrial Coatings (produse destinate acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilităţi).
Policolor are peste 20 de distribuitori în România şi produsele sale sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional şi în marile reţele de bricolaj din România. Compania dispune în prezent de o reţea de 8 magazine proprii.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.