Perfect Nails este o franciză a unui concept american, care a fost introdus prima oară în România în anul 2000.
Marţi
06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
 

În anul 2000, pe piaţa românească apărea un brand care, un deceniu şi jumătate mai târziu avea să umple Facebook-ul cu fotografii cu manicihiura impecabilă a femeilor: Perfect Nails. Brand-ul este deţinut de compania General Management Group. În prezent, Perfect Nails este prezent în 9 locaţii în Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Ploieşti, Deva şi Cluj. Patru dintre acestea sunt operate de francizaţi. În viitor, reprezentanţii brand-ului vor să deschidă francize şi în Iaşi, Bacău şi Braşov.

Saloanele specializate în manichiură şi pedichiură Perfect Nails au înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de circa 1,85 milioane de euro, potrivit ZF. Investiţia într-un salon variază între 50.000 – 80.000 euro, la care se adaugă taxa de franciză în valoare de 5.000 de euro.

„Avem peste 10 ani de experienţă şi saloane care funcţioneaza în sistem de franciză în marile oraşe din România. Suntem o soluţie la cheie pentru saloane. Punem la dispoziţie tot ce are nevoie francizatul pentru a deschide un salon”, susţin reprezentanţii companiei.

Din ce în ce mai multe femei aleg manichiura cu unghii false, fie că vorbim despre unghiile cu gel sau cu acryl, în special datorită duratei mari a acestora, care poate ajunge la circa o lună. Bineînţeles, şi latura estetică a acestora este foarte importantă. Când vine vorba despre crearea de modele, imaginaţia cosmeticienelor nu are limite. O ameninţare la adresa saloanelor de manichiură şi pedichiură o reprezintă cosmeticienele care şi-au deschis propriile „saloane” în confortul locuinţei proprii, care nu oferă nicio explicaţie pentru veniturile încasate şi atrag un număr destul de ridicat de cliente.


Elena Cărăușu
ziarist
/3/
Vezi mai multe