Mişcări în franciză
În 2010, pe piaţa din România, a apărut brand-ul Club Moving, o franciză a grupului Groupe Moving Franţa. Compania dezvoltă două concepte în ţara noastră, unul cu acelaşi nume: Club Moving şi unul sub denumirea Moving Express. Ambele promovează ideea că sportul trebuie integrat în rutina cotidiană, însă au publicuri ţintă diferite. Club Moving beneficiază de piscină şi de o zonă de spa şi se adresează în special corporatiştilor, iar Moving Express are preţuri mai accesibile, fiind destinat tuturor celor care doresc sa facă sport. Cea mai recentă sală Moving Express a fost deshisă în luna ianuarie în incinta Cora Lujerului din cartierul Militari din Capitală, în urma unei investiţii de 500.000 de euro.
Reţeaua a ajuns astfel la 4 cluburi Moving Express şi tot atâtea Club Moving, în Bucureşti, Otopeni, Cluj, Iaşi, Ploieşti, Bacău, Craiova. Reprezentanţii companiei vor să extindă în acest an reţeaua cu încă 7 cluburi, dintre care 2 în Bucureşti. „Orice oraş mare are potenţial, începând cu Galaţiul şi terminând cu Timişoara”, spune Delia Iliasa, general manager Club Moving România.
Club Moving este lider pe piaţa de fitness din Franţa si operează în sistem de franciză fiind prezent la nivel mondial. Club Moving România este master francizor pentru România pentru ambele concepte: Club Moving şi Moving Express. „Între Club Moving şi Moving Express diferenţa de investiţie este foarte mare, de la simplu la dublu sau chiar la triplu, prin urmare şi preţurile diferă între cele două concepte”, a explicat pentru Forbes, Delia Iliasa.
Principalii concurenţi ai Club Moving pe piaţa de fitness şi welness din Bucureşti sunt lanţul World Class, Stejarii Country Club şi Pescariu Sports & Spa. Piaţa cluburilor de fitness din România este în creştere, întrucât tot mai mulţi români îşi dau seama de beneficiile pe care le pot aduce exerciţiile fizice şi apelează la serviciile cluburilor de sport.
Articole citite
Franciza Nomasvello, numarul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, a deschis un nou salon în ansamblul rezidențial Cosmopolis.
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon, de această dată în ansamblul rezidențial Cosmopolis din nordul Capitalei.
Ce poate fi mai benefic pentru o franciză decât prezența unor persoane cu notorietate la un eveniment al liderului mondial în centre de epilare definitivă, adică Nomasvello?
Franciza Nomasvello, numărul 1 mondial în centre de epilare definitivă cu Laser & IPL, deschide un nou salon în orașul Otopeni.
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca