Fast-food pe covorul fermecat

În prezent rețeaua Aladin numără 30 de restaurant, dintre care 12 sunt în Sofia.
Marţi
10.03.2015
Un brand bulgăresc de fast-food își încearcă norocul pe piața din România.
 

Piața românească de fast-food, estimată la o valoare de peste 500.000 de euro, a crescut continuu în ultimii ani. Nu mai e niciun secret că românii sunt mari consumatori ai produselor de acest tip. În curând, vor putea testa și produsele unui alt brand. Aladin Foods, un lanț bulgăresc de fast-food, va intra pe piața românescă, potrivit deținătorului acestui business, Khaled Kharfan, scrie agenția de presă Novinite. Potrivit lui Kharfan, primul restaurant Aladin va fi deschis în București, însă compania are în vedere alte 3 orașe din țară, printre care și Giurgiu.

Primele două restaurante Aladin care vor fi deschise în România au la bază un parteneriat cu lanțul de retail nemțesc Kaufland. În prezent rețeaua Aladin numără 30 de restaurant, dintre care 12 în Sofia. Cele mai recente unități au fost deschise la Ruse, iar compania a anunțat că va continua procesul de expansiune și în Bulgaria.

Restaurantele Aladin oferă produse pe bază de pui, aripioare şi copănele picante, burgeri, doner kebab şi cartofi prăjiţi Compania deține de asemenea o fabrică de procesare la Plovdiv pentru procesare cărnii de pasăre, a pâinii și a altor produse utilizate de lanțul de restaurante.

Străzile din Capitală sunt împânzite de fast-food-uri. Acelaşi lucru este valabil şi pentru zonele de mâncare din marile centre comerciale, alese în principal datorită traficului ridicat. Principalele lanţuri de fast-food din România sunt McDonald’s, KFC şi Subway, acestora alăturându-se o serie de brand-uri mai mult sau mai puţin cunoscute. Multe dintre brand-urile de fast-food din România au ales să-şi extindă prin franciză reţelele de restaurante.  


Elena Cărăușu
ziarist
/2/
Vezi mai multe