Vin englezii
Ultimii ani nu au fost prea roz pentru brand-urile de fashion care au trebuit să concureze cu giganţi ca H&M, Zara, Bershka sau Pull&Bear. În 2012 anunţam ieşirea retailer-ului Kiabi din România, iar un an mai târziu acelaşi anunţ era făcut şi de Debenhams. Iată însă că britanicii încep anul 2015 în forţă şi dezvăluie noi planuri de dezvoltare pe piaţa românească. De data acesta, retailer-ul va fi operat în sistem de franciză de către grupul bulgar MRPI, dezvoltator de proiecte comerciale şi proprietăţi imobiliare.
Primul magazin al brand-ului va fi deschis pe 26 martie, în Capitală, în centrul comercial Bucureşti Mall, cu o investiţie de peste 1 milion de euro. Noul department store Debenhams se va întinde pe o suprafaţă de 2.800 mp, împărţită pe 3 etaje. Pe lângă colecţiile de modă pentru femei, bărbaţi şi copii, clienţii vor putea alege şi din cele peste 100 de mărci internaţionale de cosmetice, machiaj şi parfumerie.
Parterul magazinului va reuni pe 270 mp nume precum Dior, Lancome, Givenchy, Bvlgari, Dolce&Gabbana, Estee Lauder, Calvin Klein, Paco Rabanne şi L'Oreal.
Rămâne de văzut însă dacă britanicii vor putea face faţă concurenţei din piaţa de fashion din România, dominată de brand-uri ca H&M, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Motivi, Orsay, precum şi cu brand-urile grupului polonez LPP: Reserved, Cropp şi Mohito, care au anunţat că vor să ajungă la o reţea de 100 de magazine în România.
Recent, un nou brand de fashion şi-a anunţat intenţia de a intra pe piaţa românească în sistem de franciză. Este vorba despre TXM Textilmarket, o reţea de fashion discount poloneză, cu o experienţă de peste 25 de ani în comerţ, cu o gamă de peste 10.000 de articole de îmbrăcăminte, adecvate ultimelor tendinţe din fashion şi la cele mai mici preţuri din piaţă.
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..