Brand mare, beneficii pe măsură

Orbis Group este spectaculos nu numai ca proprietar de lanţ hotelier, dar, şi în calitate de operator și francizor. În spatele nostru sunt mulți ani de experiență, suntem un grup hotelier stabil, eficient și de încredere. Partenerul nostru strategic este Accor, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din lume. Oferta noastra, prin urmare, face din orice hotelier unul puternic, prin branduri recunoscute și cunoștințe de piață, know - how, standarde ridicate de afaceri – acestea sunt principalele noastre puncte forte.
Malgorzata Morek
Miercuri
26.07.2017
Franciza oferită de gigantul hotelier european AccorHotels va atrage atenţia hotelierilor din România. Malgorzata Morek de la Orbis Group vine cu detalii despre ceea ce aduce nou pe piaţă.
 

Orbis cuprinde peste 100 de hoteluri și este singurul licențiator/deținător de licență al brandurilor AccorHotels în 16 țări inclusiv Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Macedonia, Moldova, Montenegru, Polonia, România, Serbia, Slovacia și Slovenia. Oferă un total de aproape 19.000 camere. Hotelurile operează sub brandurile Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles și ibis budget. Aceste randuri, recunoscute peste tot în lume, oferă o calitate a serviciilor la diferite standarde ce variază de la lux de 5 stele la cele de 1 stea.

Investitorul strategic al Orbis este AccorHotels, cel mai mare operator hotelier din lume ce oferă oaspeților și partenerilor săi dubla experiență de operator hotelier și francizor de brand (HotelServices) pe de o parte, iar pe de altă parte de proprietar de hoteluri și investitor (HotelInvest) cu obiectivul de a asigura creșterea durabilă și dezvoltarea armonioasă.

Rețeaua hotelieră se dezvoltă constant prin franciză și contracte de management. În primul semestru al anului trecut ați deschis 7 hoteluri în franciză cu aproximativ 700 camere și ați semnat 6 noi contracte, nu numai în Polonia ci și în Ungaria și Bulgaria. Ce oferă brandurile AccorHotels și Orbis Group pieței?

Orbis acționează atât ca proprietar de hoteluri, cât și ca operator și francizor. Avem mulți ani de experiență, suntem constanți, eficienți și de încredere. Partenerul nostru strategic AccorHotels, unul dintre cele mai mari grupuri hoteliere din lume, a preluat recent trei branduri de lux: Fairmont, Raffles și Swissotel. Oferta noastră este puternic reprezentată de branduri foarte cunoscute precum Sofitel, Novotel, ibis , ibis Styles și Mercure. Cunoașterea pieței, know-how-ul, standardele de management sunt principalele noastre puncte tari. Oferim condiții de tranzacționare competitive în zone precum distribuția online, achiziții, suport tehnic, consultanță de IT sau training prin Academia AccorHotels. În primul rând am creat un sistem internațional de standarde adaptate realităților din Europa Centrală și de Est.

Care este sistemul AccorHotels de evaluare a francizaților ce au beneficiat deja de acest sistem?

Partenerii noștri de franciză au beneficiat de sistemele Mercure și ibis Styles. La început, în multe cazuri, au existat îngrijorări legate de probleme organizatorice. Odată cu franciza ei au primit produsul finit, uneletele potrivite și susținere, inclusiv training pentru angajați. Acum ei sunt prezenți în rețeaua globală de distribuție, programul de loialitate Le Club AccorHotels, au șansa să-și îmbunătățească competitivitatea, să promoveze și să colaboreze cu companii globale. Oaspeții veniți la hotel sunt plăcut surprinși pentru că ei primesc exact ceea ce se așteaptă, în primul rând stadarde garantate de calitate și siguranță.

Ce criterii trebuie să îndeplinească potențialii parteneri de franciză ai AccorHotels?

În timpul negocierilor cea mai mare atenție este acordată dimensiunii și locației unității. Hotelurile existente sunt obiectul unor verificări, a unui audit tehnic și de produs. Sunt importante condițiile hotelului, dimensiunea și numărul camerelor, posibile oportunități de extindere. Hotelurilor în construcție li se evaluează potențialul (dimensiunea lotului, clădirile, segmentul țintit de clienți, concurența).

Care este și cât durează procesul de accedere la rețea?

După alegerea brendului și semnarea contractului, proprietarul ajustează liniile directoare la propriul hotel. Pentru proprietarii de hoteluri ce doresc să aibă un impact asupra stilului și design-ul propriilor unități și vor să combine individualismul cu forța unui brand internațional oferim branduri flexibile precum Mercure și ibis Styles. Odată cu implementarea noilor proiecte de hoteluri oferim o întreagă gamă de suport încă din faza de pregătire și sfârșind cu acordul și livrarea către investitor. Datorită acestor măsuri, investitorii pot să găsească rapid indicii pentru liniile directoare și standardele rețelei și astfel putem fi convinși că noua unitate îndeplinește cerințele francizei. Aceste afaceri pot conta și pe optimizarea costurilor și realizarea investiției conform planului datorită colaborării cu noi. Ne asigurăm că unitatea respectă standardele Accorhotels de rezervare și vânzare. Cu ajutorul nostru hotelul este vizibil și accesibil în sistemele electronice de distribuție.

În 2012 ați deschis primele hoteluri francizate, câte acorduri de cooperare ați semnat până acum?

Am semnat peste 30 de acorduri de franciză și management, ambele tipuri de contracte cu proprietari ce operau hotelurile, dar și cu investitori cu construcții noi. Dezvoltăm în Polonia, statele baltice, Cehia, Ungaria, Bulgaria și România. De asemenea planificăm dezvoltarea în unele țări unde nu suntem încă prezenți - Serbia și Croația. Cea mai importantă este satisfacția partenerilor noștri care oferă recomandări și altor potențiali parteneri de franciză.


Subiecte populare in Forum