Franciza de cartușe se extinde
Rețeaua de magazine Prink a demarat campania de selecție pentru o serie de francizați ce ar putea deschide puncte de vânzare în principalele orașe din România. Motiv pentru care Prink a lansat o campanie de promovare în principalele motoare de căutare de pe internet, prin care promovează noul site în limba română ce conține și condițiile de francizare.
Prink este magazinul specializat în cartușe, toner și hârtie pentru imprimante care s-a impus pe piața francizei europene ca fiind marca cea mai dinamică din ultimii ani. În primii 4 ani de activitate, începând cu anul 2002, Prink a deschis magazine în unele dintre cele mai importante orașe europene.
Succesul obținut de aceste puncte de vânzare i-a determinant pe cei care deja dețineau un magazin să deschidă altele.
Formula inedită utilizată în magazinele Prink constă în faptul că acestea conțin tot ceea ce o imprimantă, un fax, un fotocopiator sau un plotter pot consuma. Numai și exclusiv produse de consum: cartușe inkjet, toner, cerneluri, seturi de reâncărcare și 100 de tipuri diferite de hârtie. Toate produsele sunt disponibile atât în versiunea originală a producătorilor cât și în aceea cu marca Prink, datorită căreia clienții magazinelor pot economisi până la 80% din preț.
Francizații Prink beneficiază de un ciclu complet de cursuri de formare prin intermediul cărora devin capabili să gestioneze punctul lor de vânzare cu mare siguranță. Ulterior fazei introductive, cursuri periodice de actualizare permit menținerea unui nivel ridicat de cunoaștere a noilor produse.
Prink prevede o asistenta totală a punctului de vânzare, sprijinind proprii afiliati în toate fazele de viață ale magazinului, de la marketing pentru campaniile publicitare locale, telemarketing pentru achiziționarea clientelei profesionale, până la suportul comercial pentru monitorizarea și combaterea concurenței. Rentabilitatea unui astfel de punct de vânzare este una în medie de 40-45%, conform prezentărilor oferite de reprezentanții companiei.
Articole citite
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
Sistemul de franciză DIEGO care și-a demonstrat succesul în domeniul amenajărilor interioare de aproape trei decenii, caută noi parteneri în București și în alte localtăți din România
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Franciza iubitorilor de animale
M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!
Grupul Floria atacă piața B2B
Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin
Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara
Diverta merge la ASE
Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I V R E M A R T I C O L E....
Petale de viaţă în afaceri
Am vazut un domn nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...
Diverta merge la ASE
Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC
Diverta merge la ASE
DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.