noutăți
Suedezii apasă accelerația
H&M va avea la finalul anului 30 de unități în România. Cel mai recent magazin a fost deschis zilele trecute în AFI Palace Ploiești.
În serviciul frumuseții
Rețeaua de franciză BodyConcept vine în întâmpinarea cererilor partenerilor. Acum poți deveni francizat fără să fie nevoie să cumperi licența de master franciză.
Colonelul Sanders salută din nou Valea Prahovei
Lanțul de restaurante care ne răsfață papilele gustative cu îndrăgitele aripioare picante a ajuns la 50 de restaurante în România.
Toamna se numără...francizele
Promenada Mall Floreasca din București, mall-ul inaugurat pe 17 octombrie, oferă multor companii posibilitatea să-și extindă rețelele de franciză.
Comercianții au de unde alege
Retailerii se întrec în extinderea rețelelor de magazine care pot fi administrate de parteneri externi. Cel mai recent anunț a fost făcut de reprezentanții Profi.
O nouă franciză fabricată în Italia
Zara Men și H&M Men au din luna septembrie un nou competitor. Brand-ul italian Antony Morato a deschis primul magazin din România, în regim de franciză.
O afacere delicată
După ce s-a convins de calitatea serviciilor de epilare definitivă oferite de DepilConcept, Agnieszka Niedbala a decis să-și deschidă propriul ei salon de înfrumusețare, în Varșovia.
Un nou concept marca Rompetrol
Grupul petrolier a investiv circa 1 milion USD într-un nou concept al staţiilor de distribuţie de carburanţi, aplicat benzinăriei din localitatea Otopeni.
Despre piaţa de franciză din Serbia
În ţările din fosta Iugoslavie franciza este la început de drum, însă în ultimii ani a parcurs un traseu ascendent, spune Igor Bogojevic, Director General PROFIT system Serbia.
O franciză din mediul online
Rețeaua maghiară de site-uri de știri Hirhatar online a ajuns la un număr de peste 80 de site-uri regionale în Ungaria și România.
Ce înseamnă o florărie şi cum creşti un astfel de business
Antreprenoriatul în industria florăriilor trebuie sprijinit prin transfer de know-how, iar o creștere importantă a pieței poate veni din zona de francizare, spune Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro
Șansa din Varșovia
Cea mai mare expoziție de franciză din Europa Centrală și de Est are loc în Varșovia. În acest an, evenimentul se va desfășura între 17-19 octombrie.
Retailul alimentar merge în franciză
Într-un ritm mai încet sau accelerat franciza și-a făcut loc și în strategiile de expansiune ale marilor lanțuri de retail din România.
Al 13-lea pas e cu noroc?
Il Passo, unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de pantofi şi accesorii, își extinde lanțul de magazine în AFI Palace Ploiești.
Franciza care-ți găsește un loc de muncă
Banca de Joburi a lansat prima rețea națională de franciză cu capital românesc din domeniul recrutării și plasării forței de muncă în străinătate.
O franciză din lumea ludică
Jocul poate fi unul dintre instrumentele cele mai importante de formare ale copiilor. Este principiul după care s-a ghidat și Ionuț Vasiloiu, Directorul Ludikum.
Safety Broker și Bosch car service își unesc forțele
Safety Broker a încheiat un parteneriat strategic cu Bosch Car Service, una dintre cele mai mari reţele naţionale de unităţi reparatoare pentru autovehicule.
Un nou concept marca Irish Second Hand Retailer
Compania a introdus un nou concept de business într-un magazin al rețelei de articole second-hand. Franciza retailerului are succes în mai multe teritorii.
McCafé în Timişoara
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Franciza Express în trei noi locații
Carrefour continuă dezvoltarea pe segmentul de proximitate axându-se în principal, ca unul dintre principalii concurenți, Mega Image, pe zona Capitalei.