naționale
Campanie de sărbători
Sutele de parteneri ai francizei 5 to go vor putea oferi clienților, la debutul sezonului de iarnă, o colecție de pahare sărbătoare care, fără niciun dubiu, vor fi multă vreme alături de iubitorii de cafea.
Soluția succesului, un partener puternic
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
O franciză, două branduri faimoase
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Liderul mondial No+Vello, deschidere spre noi parteneriate
Franciza Nomasvello, specializată în servicii de epilare definitivă și terapii faciale cu laser și IPL, caută parteneri pentru înființarea de noi centre în București și în alte orașe ale țării.
Brandul 5 to go, în topul lanțurilor de cafenele din Europa
Evoluția spectaculoasă a brandului românesc 5 to go s-a concretizat într-un binemeritat loc 10 în topul european al lanțurilor de cafenele în 2021, conform clasamentului anual efectuat de Food Service, Europe & Middle East.
Franciza Leonidas, tradiție și rafinament
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
Afaceri pentru tot anul
Se apropie sezonul de toamnă și iarnă, iar odată cu el este lansat și conceptul de franciză Cake and Roll. Două săptămâni sunt suficiente pentru a deveni un francizat al mărcii.
Franciza 5 to go, în sprijinul partenerilor
Franciza 5 to go vine în sprijinul partenerilor săi care, peste câteva zile, vor putea oferi clienților lor o gamă de capsule de cafea, dezvoltate ca răspuns la nevoile pieței și adaptate cerințelor consumatorilor.
Model de comerț cu amănuntul, la cheie
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Used Products, o franciză cu perspectivă
Franciza Used Products este parcă făcută pentru conjunctura actuală, când ai nevoie de anumite aparate și echipamente dar nu poți să ți le procuri pe cele de top
De ce este important modelul financiar?
Modelul financiar în franciză este unul dintre cei mai importanți pași în constituirea și extinderea rețelei.
Extinderea înseamnă profit
În afaceri, sunt interesat de profit și de dezvoltare rapidă. Nu vreau să păstrez un singur punct de lucru, spune Ovidiu Dina, francizat Ice and Roll Curtea de Argeș.
Profitul confirmat încurajează extinderea
Primul francizat al celebrei companii Leonidas pe piața din România a deschis cea de a treia ciocolaterie. Este cea mai bună dovadă a rentabilității acestei francize.
Tradiție și noi tehnologii
Valoarea gastronomiei tradiționale este tot mai mult pusă în evidență prin conceptul lansat de franciza Ciorbe și Plăcinte.
O afacere cu câștiguri rapide
Ice and Roll este o afacere care poate fi lansată în două săptămâni. Cu setul de instrumente primit, francizatul rentabilizează rapid investiția și începe să câștige.
Record de expansiune
De la începutul acestui an, ritmul de expansiune 5 to go s-a amplificat, ajungând la o medie de 16 unități deschise lunar, iar franciza continuă să atragă noi parteneri.
Afaceri sortite succesului
Ultimii doi ani, grei, au dovedit că există afaceri care pot fi influențate pozitiv de criză. Un exemplu îl constituie conceptele de franciză Ice and Roll și Cake and Roll.
Afacere cu profituri stabile
Ice & Roll înflorește primăvara. Noi rulote colorate și moderne, unde găsești o înghețată bună, pot fi găsite deja în București și mai multe orașe ale țării.
Schimbare în lumea serviciilor de curierat și logistică
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Franciză pentru frumusețe
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.