KIODA

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

Suntem un lanț internațional de magazine KIODA. Cuvântul "kio da" vine din Coreea și în traducere, pur și simplu înseamnă - dulce sau simpatic! În magazinele KIODA oferim produse "frumoase" inspirate din Coreea, si produse din diferite țări, simple și unice, interesante și frumoase, întotdeauna frumos proiectate și atractive. Noi credem că perfecțiunea este ascunsă în simplitate și, prin urmare, perfecțiunea este oferită clienților noștri.

În KIODA, designul este esența a ceea ce oferim - toate produsele sunt proiectate de designeri celebri și mai puțin cunoscuți de pe tot globul. Ele se bazează pe idei inovatoare, noi și practice, sunt oferite în diferite linii de produse, iar gama este actualizată la fiecare trei luni. Pentru clienții noștri, garantăm că aceștia sunt întotdeauna la modă cu noi și că întotdeauna obțin produsele actuale prin cumpărarea în KIODA!

Unitati personalizate

10 (Vietnam, Malaezia, Singapore, Kazahstan, Nepal, India, Indonezia, Filipine)

Unitati in sistem de franciza

Malaezia, Singapore, Vietnam, Kazahstan, Nepal, India, Indonezia, Filipine

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

1. Perioada inițială de formare / training

Nu trebuie să fii un expert în domeniu pentru a investi în această oportunitate de franciză. De fapt, nu este nevoie să știi absolut nimic înainte de a demara o asemenea afacere. Nu trebuie să ai nici măcar experiență antreprenorială sau managerială, deși s-ar putea să-ți fie de ajutor la un moment dat.

Toți francizații noștri participă la o sesiune intensivă de pregătire, care durează o săptămână și se desfășoară la sediul nostru din Malayezia. Procesul de pregătire include sesiuni de formare în ceea ce privește implementarea operațională a afacerii și modul de prestare a serviciilor către clienți.

2. Sprijin în perioada demarării afacerii

Înainte de demararea afacerii, Kioda te sprijină din toate punctele de vedere astfel încât deschiderea magazinului să se desfășoare cât mai bine. Te vom sprijini în fiecare etapă a procesului de deschidere și te vom asista de câte ori este nevoie, cum ar fi în alegerea locației potrivite sau la amenajarea magazinului. Ne vom asigura că vei achiziționa echipamentele și programele adecvate, te vom ajuta să-ți deschizi website-ul și să te promovezi în media, prin acțiuni de PR și chiar te vom îndruma în procesul de selecție și recrutare a personalului, precum și în formarea noilor angajați.

3. Suport permanent

Odată ce ți-ai deschis magazinul, vei intra într-un program de suport permanent care va dura atâta timp cât magazinul va fi operațional. Vei avea acces la o echipă regională de suport, la un program de consiliere și la asistență tehnică ori de câte ori va fi nevoie. În plus, vei beneficia de parteneriatele speciale pe care le avem cu furnizorii și cu alți comercianți, precum și de discount-urile pe care le vom obține prin achiziții în masă.


Investitie totala, asteptari

COSTUL INVESTIȚIEI

Investiția în această franciză implică un cost mai mic decât în cazul deschiderii unui magazin propriu, întrucât costurile cu depozitarea produselor și cu logistica sunt consolidate la nivel de rețea de francize. Taxele de redevență sunt stabilite de asemenea în funcție de istoricul vânzărilor. Costurile cu închirierea și renovarea variază în funcție de locație, iar costurile de consultanță și suport sunt incluse în pachetul de franciză. Astfel, costul estimat al investiției (excluzând costurile cu închirierea și renovarea locației) variază între 140.000 USD și 270.000 USD.

Se recomandă o locație cu trafic intens, o suprafață de minimum 1.500 mp, amplasată pe o stradă circulată sau într-un centru comercial.

PRODUSELE & MARJA DE PROFIT

Marja medie de profit pentru produsele noastre este între 45% - 50%. Majoritatea produselor noastre (70% din oferta) se comercializează la prețuri unitare de aproximativ 2,50 USD, în timp ce prețurile unitare maximale se situează in jurul valorii de 20 USD.

Costul inițial al investiției, precum și lista cu produsele comercializate în magazinele Kioda sunt disponibile la cerere.


Cerinte de baza

Cu peste 40 de magazine deschise într-un an, căutăm o persoană dinamică, dispusă să-și asume riscuri și care dorește să ni se alăture în această afacere profitabilă.

Avem nevoie de:

  1. parteneri devotati
  2. spirit antreprenorial,
  3. stabili din punct de vedere financiar;
  4. parteneri care au un plan de afaceri și
  5. sunt în măsură să ia decizii repede.

Informatii despre francizor

KIODA MALAYSIA SDN.BHD

NO. 68, JALAN AUSTIN HEIGHTS 8/7, TAMAN MOUNT AUSTIN, 81100, JOHOR BAHRU, JOHOR, MALAYSIA

+60 167155125

Jason@kioda.my

kioda.kr

Persoana de contact pentru candidati

Jason Tay

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre KIODA

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon de contact *
E-mail *

Articole citite

Cele mai citite

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.