internaționale

gastronomie | 20.08.2018

Love. Peace. Coffee.

Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.

Tucano Coffee este una dintre cele mai recente francize de cafenele, care s-a dezvoltat rapid în ultimii ani, promovând dragostea pentru cafeaua de înaltă calitate.

gastronomie | 01.08.2018

Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet

Așa cum o arată și numele, „Easy Wine“ și „Easy Beer“ reprezintă concepte inovatoare de HoReCa care atrag clienții ca un magnet, după cum spun atât proprietarii, cât și francizații.

modă | 23.07.2018

Franciza cu origini japoneze

În Japonia, potrivit datelor din 2017, Uniqlo deținea 831 de magazine, dintre care 41 de magazine erau în franciză.

gastronomie | 20.07.2018

Atracția piețelor mari

Fiind cea mai populată țară din lume, cu o economie extrem de puternică, China este o destinație mult dorită de francizele de pe continentul nord-american.

internaționale | 06.07.2018

Rampa de lansare a francizelor

Pentru mulţi francizori, Expo Francize Varşovia este rampa de lansare pe noi pieţe din Europa Centrală şi de Est.

gastronomie | 22.06.2018

Parteneriat la nivel înalt

Parteneriatul strategic pe care lanțul american Pizza Hut și cel spaniol Telepizza l-au confirmat recent și acordul de franciză master pe care l-au semnat vor schimba semnificativ ritmul de dezvoltare a ambelor lanțuri.

domenii diverse | 20.06.2018

De la un capăt la celălalt al Europei

În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.

gastronomie | 15.06.2018

Starbucks mizează pe expansiune internațională

AmRest intenționează să dezvolte rețeaua de cafenele Starbucks și în Serbia.

cosmetice, bijuterii, cadouri | 13.06.2018

Tehnica succesului L`ARÔME

În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.

frumuseţe şi fitness | 04.06.2018

Și bărbații aleg franciza DepilConcept

Deși în sectorul cosmetic, antreprenorii sunt de regulă femei, și bărbații își găsesc loc în această industrie.

copii si adolescenti | 01.06.2018

Creativitate și distracție la pachet

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.

domenii diverse | 25.05.2018

Evitați intermediarii nedoriți!

Există o reală tentație pentru francizații din sectorul bancar, să obțină clienți aduși la ușă și câștiguri ușoare. Cu toate acestea, un lucru este cert: cei care reușesc astăzi să-și dezvolte rețeaua se numără pe degete.

domenii diverse | 23.05.2018

Cum alegi franciza potrivită

“Succesul unei afaceri poate fi prezis. Alegeți întotdeauna domeniul care vă este aproape de inimă, nu vă concentrați doar pe partea financiară” - spune Michal Wisniewski.

frumuseţe şi fitness | 18.05.2018

Cu KiwiSun, vei fi mereu în formă

Conectarea la rețeaua KiwiSun reprezintă o mare oportunitate și pentru familiile cu copii mici, după cum demonstrează Viktoria, unul dintre partenerii rețelei de franciză KiwiSun.

copii si adolescenti | 16.05.2018

Hăinuțe mici, profituri mari!

După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.

domenii diverse | 02.05.2018

PRESSTO caută Master Francizat în România

Rețeaua spaniolă PRESSTO se extinde dinamic la nivel global. Planurile de expansiune vizează deschiderea de locații și pe piața românească, în sistem de master franciză.

internaționale | 20.04.2018

Femeile își regăsesc libertatea în lumea francizelor

Cum decid femeile să cumpere o franciză? Motivele principale sunt aceleași ca și în cazul bărbaților. În spatele acestei decizii, există o dorință rezonabilă de abordare a unui sistem care are un concept de afaceri dovedit și obține rezultate excelente.

copii si adolescenti | 13.04.2018

Cum obții un magazin la cheie TulecTrend

Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes, a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.

gastronomie | 11.04.2018

Pasiunea este mai importantă decât experiența

Easy Beer & Easy Wine sunt concepte simple, inovatoare și profitabile - spune Juris Roganovs, manager al acestor francize HoReCa, disponibile acum și în România.

2
3
4
5
Urmator  
Final