Când excelența și tradiția își spun cuvântul

Trei modele, toate de succes
Trei modele, toate de succes / Franciza Japanos oferă trei modele de afacere, fiecare adaptată la locul în care se desfășoară, astfel încât să fie profitabilă
Vineri
30.06.2023
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.
 

La peste două decenii de la stabilirea în România, Kana Hashimoto, inițiator și  proprietar al Japanos, vrea să deschidă noi restaurante în franciză atât în Capitală, cât și în localități cum ar fi Arad, Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Oradea, Ploiești, Sibiu sau Timișoara. Noii francizați se vor alătura unui  concept care a câștigat mai multe premii, cum ar fi pentru cel mai buni ramen (doi ani la rând) sau Cel mai  bun restaurant Asiatic în cadrul HoReCa Awards (locul trei și apoi doi în anul următor).

Japanos oferă trei modele de business, perfecte pentru orice locație sau nivel de experiență. Beneficiile de a-I lăsa pe francizați să aleagă sunt foarte importante pentru primul pas și pentru dezvoltarea ulterioară a afacerii.

Primul model este cel de restaurant complet – Ramen Bento Sushi. Acesta oferă mai multe avantaje, printre care și acela de a avea cel mai mare potențial de profit, proportional cu derularea business-ului într-o sală de mese completă, care poate servi simultant între 30 și 50 de persoane, dar și opțiunea de takeaway.

Al doilea este micro modelul – Japanos Sushi Bar. Acesta are o suprafață mai mică și o gamă de produse adaptate locației.

În fine, al treilea este modelul traditional Ramen – Raben Bar. Este un model original, similar cu cel din Japonia, fiind potrivit  pentru amplasarea pe strada principală, în destinații turistice, adaptat pentru clienții care vor să ia masa în zone comune, dar și pentru takeaway.

Japanos înseamnă un mix de restaurant clasic și experiență online, combinația perfecta pentru o afacere profitabilă. Un atu de neegalat este întâlnirea clientului cu o artă rafinată. Chiar de la început, ideea de bază a fost cea a oferirii unei experiențe inedite în restaurant și o prezență online foarte pternică, luând în calcul stilul de viață echilibrat pe care îl au tot mai mulți oameni.

Extinderea francizei se bazează pe faptul că piața pentru preparatele japoneze este tot mai mare, ca și numărul de restaurante cu acest specific. În plus, este un avantaj că, datorită varietății sale (de la ramen la bento și la tempura), mâncarea niponă poate atrage clienți de tot felul.

Noii parteneri trebuie să aibă acces la locații privilegiate din punctul de vedere al locației, acestea putând fi închiriate sau deținute prin diferite forme contractuale. Antreprenorii trebuie să dețină un sistem de valori consacrat (onestitate, integritate, dăruire etc) în conformitate cu așteptările francizorului și să asimileze adecvat cultura organizațională a francizei Japanos.

Important este și aspectul că francizatul trebuie să aibă capacitatea financiară necesară pentru înființarea punctului  sau punctelor de lucru. El trebuie să fie solvabil și să ofere posibilitatea evaluării situației ale financiare de către o terță persoană.

Este de preferat că noul partener să aibă o experiență de minimum trei ani în sectorul Food&Beverage, o bază solidă pentru menținerea legalității și abilității de a opera o afacere în franciză.

Conceptul Ramen Bento Sushi te trimite în epicentrul bucătăriei nipone iar Japanos are deja o reputație solidă în piață, fiind cunoscută pentru calitatea produselor, iar misiunea sa este să ofere cel mai proaspăt și bun gust. Cele mai populare preparate ale lor sunt: ramen, bento și sushi. Fondatorii sistemului de franciză se mândresc foarte mult cu felul principal de mâncare – Ramen, rețeta specială la care folosesc yakibute (carne de porc marinata). Ramen este o supă de carne sau de pește ce conține tăiței și poate fi aromată cu sos de soia și miso. Depinzând de tip, poate conține și alte ingrediente, precum carne de porc, alge, bambus, ceapă verde, ou fiert sau ciuperci. La rândul său, bento este o gustare servită, de obicei, într-o cutie specială și constă în general, din orez, carne sau pește, zarzavaturi și murături. Sushi este tot mai cunoscut în întreaga lume, deși este relativ nou și pentru japonezi, care l-au gătit pentru prima dată la începutul secolului XIX. Preparatul este făcut din orez oțețit sau acrit, combinat cu diferite alte alimente gătite sau în stare crudă. Supa Ramen este un simbol național al Japoniei, fapt dovedit de cele peste 20.000 de restaurante de pe teritoriul țării care servesc doar această specialitate.

Bento este o mâncare la pachet, dar felul în care este proporționat, modelat, decorat și aranjat fiecare fel îți dezvăluie faptul că este o adevărată operă de artă, create pentru dezvoltarea simțurilor clienților.

Meniul celor de la Japanos conține rețete integral japoneze, concepute de bucătari niponi care au deprins pasiunea pentru bucătărie de la bunici. Fondatorii Japanos vor să creeze și să promoveze mereu experiențe culinare sănătoase, autentice, cu o notă urbană. Cât despre valori, ei cred în autenticitate, accesibilitate și eficiență.

Pentru parteneri este un business operațional, iar în locația francizată nu este nevoie de bucătarul sushi. Brandul, versatil din punctul de vedere al locației, poate fi plasat în locații stradale, în clădiri de birouri sau în insule din centrele comerciale. Tododată, are o importantă componentă delivery, piața pe acest segment fiind în creștere în ultimii ani.

Japanos mizează pe experiența și  bonitatea dobândite și vrea să accelereze expansiunea națională și internațională.


Ștefan Pricop
Business Development Manager