CRAMA MURFATLAR

Informatii despre sisteme de franciza

Descrierea sistemului de franciza

CRAMA MURFATLAR este unul dintre cele mai cunoscute brand-uri în franciză, din România, care, până la sfârșitul anului 2017, a ajuns la o rețea de 50 de magazine deschise în regim de franciză. Planurile companiei vizează deschiderea a 100 de locații până în anul 2020.

CRAMA MURFATLAR reprezintă marca comercială sub care funcționează rețeaua de magazine, de tip franciză, care are la bază conceptul de vânzare asistată a vinurilor.

Scopul fiecărei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Modelul de franciză CRAMA MURFATLAR permite oricărui partener să investească timp și pasiune pentru a începe o afacere nouă, profitabilă.

Un aspect foarte important este alegerea spațiului pentru locație, care trebuie să fie într-o zonă populată, de preferință în orașe mari, într-un centru comercial (Auchan, Kaufland, piețe agroalimentare, etc).

Un alt aspect pe care CRAMA MURFATLAR îl dorește este procesul de rebranding magazine. Din respect pentru partener și consumator, am creat o nouă imagine pentru magazinele care fac parte din rețeaua de franciză, cu mobilier și design nou, încercând să oferim o experiență de cumpărare și o ambianță plăcute pentru cumpărător. 

Unitati in sistem de franciza

Există 50 de magazine CRAMA MURFATLAR în franciză, situate în Alba, Arad, Curtea de Argeș, Câmpulung, Bacău, Brăila, Brașov, București, Buzău, Călărași, Caraș Severin, Cluj, Craiova, Constanța, Dâmbovița, Harghita, Hunedoara, Mehedinți, Mureș, Neamț, Oradea, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timișoara, Tulcea.

Fotografie locatie
Informatii pentru francizati

Sprijin pentru francizati

Francizații vor beneficia de sprijin privind alegerea și validarea locației, consultanță pentru amenajarea spațiului, training vânzări pentru francizat și angajați, planul de afacere, gama de vinuri selecționate de specialiștii noștri, campanii de marketing pe toată perioada contractului.

Principalele avantaje ale aderării la sistemul de franciză „Crama Murfatlar” sunt:

– apartenența la un sistem unitar, sigur (rețeaua de franciză) și dezvoltarea unei afaceri profitabile, chiar și în condițiile economico-financiare severe pe care le traversăm;

– manual de franciză;

– asigurarea succesului afacerii prin renumele mărcii și calitatea produselor;

– drept patrimonial asupra afacerii și posibilitatea de a o cesiona unei terțe persoane;

– transport gratuit al produselor până la ușa magazinului dumneavoastră;

– consultanță în privința amenajării magazinului. Specialiștii noștri proiectează computerizat mobilierul adecvat magazinului dumneavoastră pentru orice configurație geometrică a spațiului pe care îl dețineți. Proiectarea are în vedere valorificarea economică și ergonomică a spațiului și, de asemenea, dispunerea optimă a utilajelor necesare procesării produselor. Mobilierul proiectat poate fi executat fie de către compania noastră, fie de către o firmă agreată de dumneavoastră, dar cu respectarea strictă a documentației tehnice. Personalul nostru vă stă la dispoziție în privința amenajării interioare, dispunerea afișelor, reclamelor și a materialelor de marketing;

– instruirea gratuită a personalului din magazine;

– asigurarea ambalajelor și a etichetelor pentru produse;

– un suport solid de marketing prin susținere de imagine, verificare și îndrumare periodică, asigurare cu materiale de marketing;

– consiliere juridică privind relațiile de franciză, cât și cele din domeniul în care va activa franciza.


Investitie totala, asteptari

Totalul estimativ al investiției este între 10.000 de Euro și 20.000 de Euro, în funcție de dimensiunea spațiului. Suma include și taxa de franciză, în valoare de 3.500 Euro + TVA. După începerea activității, francizatul va plăti o redevență lunară de 1,5% din cifra de afaceri, dar nu mai putin de 100 de Euro lunar, către Francizor.


Cerinte de baza

Implicarea în business a francizatului este de minimum 4-5 ore zilnic.

Spațiul standard care atinge obiectivele conceptului este cuprins între 20-50 mp și este poziționat într-o zonă comercială/galerie cu trafic intens (Auchan, Kaufland, piețe agroalimentare, etc.). Forma optimă este cea dreptunghiulară care permite realizarea a două zone:

a) spațiul de vânzare cu dimensiune între 15-30 mp;

b) spațiul de depozitare cu dimensiune între 10-15 mp.

Constituirea unei societăți comerciale este obligatorie.

Simpla completare a formularului de la finalul acestui catalog va permite discuția cu un reprezentant CRAMA MURFATLAR. Cererea va fi analizată ținând cont de tipul de localitate, potențialul economic și zona în care se află locația propusă. Dacă avizul este favorabil, un reprezentant al Francizorului vă va face o vizită, pentru evaluarea în teren a locației. Totodată, reprezentantul nostru va face recomandări privind amenajarea și dotarea spațiului.


Informatii despre francizor

CRAMA MURFATLAR

Str. Pecetei, nr. 7-9, Bucuresti

franciza@cramamurfatlar.ro

www.cramamurfatlar.ro

Persoana de contact pentru candidati

Letia Christiana

Afla mai multe

Completeaza formularul de contact de mai jos daca vrei mai multe informatii. Informatiile din formular vor fi trimise direct catre CRAMA MURFATLAR

Mesaj
Nume si prenume *
Oras *
Telefon de contact *
E-mail *

Articole citite

Cele mai citite

Catalogul conține informații provenite direct de la deținătorii sistemelor. Înainte de a semna un acord de colaborare, fiecare candidat ar trebui să verifice personal fiecare ofertă prezentată în catalogul cu francize. Editorii își rezervă dreptul de a verifica lista de sisteme și informațiile din fiecare director. Dacă primiți informații că datele prezentate sunt incorecte sau neactualizate, vă rugăm să contactați redacția.