Francizații vor beneficia de sprijin privind alegerea și validarea locației, consultanță pentru amenajarea spațiului, training vânzări pentru francizat și angajați, planul de afacere, gama de vinuri selecționate de specialiștii noștri, campanii de marketing pe toată perioada contractului.
Principalele avantaje ale aderării la sistemul de franciză „Crama Murfatlar” sunt:
– apartenența la un sistem unitar, sigur (rețeaua de franciză) și dezvoltarea unei afaceri profitabile, chiar și în condițiile economico-financiare severe pe care le traversăm;
– manual de franciză;
– asigurarea succesului afacerii prin renumele mărcii și calitatea produselor;
– drept patrimonial asupra afacerii și posibilitatea de a o cesiona unei terțe persoane;
– transport gratuit al produselor până la ușa magazinului dumneavoastră;
– consultanță în privința amenajării magazinului. Specialiștii noștri proiectează computerizat mobilierul adecvat magazinului dumneavoastră pentru orice configurație geometrică a spațiului pe care îl dețineți. Proiectarea are în vedere valorificarea economică și ergonomică a spațiului și, de asemenea, dispunerea optimă a utilajelor necesare procesării produselor. Mobilierul proiectat poate fi executat fie de către compania noastră, fie de către o firmă agreată de dumneavoastră, dar cu respectarea strictă a documentației tehnice. Personalul nostru vă stă la dispoziție în privința amenajării interioare, dispunerea afișelor, reclamelor și a materialelor de marketing;
– instruirea gratuită a personalului din magazine;
– asigurarea ambalajelor și a etichetelor pentru produse;
– un suport solid de marketing prin susținere de imagine, verificare și îndrumare periodică, asigurare cu materiale de marketing;
– consiliere juridică privind relațiile de franciză, cât și cele din domeniul în care va activa franciza.
Implicarea în business a francizatului este de minimum 4-5 ore zilnic.
Spațiul standard care atinge obiectivele conceptului este cuprins între 20-50 mp și este poziționat într-o zonă comercială/galerie cu trafic intens (Auchan, Kaufland, piețe agroalimentare, etc.). Forma optimă este cea dreptunghiulară care permite realizarea a două zone:
a) spațiul de vânzare cu dimensiune între 15-30 mp;
b) spațiul de depozitare cu dimensiune între 10-15 mp.
Constituirea unei societăți comerciale este obligatorie.
Simpla completare a formularului de la finalul acestui catalog va permite discuția cu un reprezentant CRAMA MURFATLAR. Cererea va fi analizată ținând cont de tipul de localitate, potențialul economic și zona în care se află locația propusă. Dacă avizul este favorabil, un reprezentant al Francizorului vă va face o vizită, pentru evaluarea în teren a locației. Totodată, reprezentantul nostru va face recomandări privind amenajarea și dotarea spațiului.