Comert

naționale | 17.08.2018

Franciza iubitorilor de animale

Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.

Conceptul de franciză HUSSE este prezent în 46 de țări din Europa, America, Africa și Asia, având o rețea de peste 1000 de francizați care livrează produse Husse către aproximativ 300.000 de clienți.

naționale | 16.07.2018

PEGAS lansează oficial franciza

După 6 ani de activitate intensă, care s-au concretizat ieri cu deschiderea celui de-al 7-lea magazin propriu, PEGAS lansează oficial acum sistemul de franciză.

naționale | 09.07.2018

Revenire în forță

Planul noului management al francizei CRAMA MURFATLAR vizează deschiderea a 100 de locații până în anul 2020.

internaționale | 13.06.2018

Tehnica succesului L`ARÔME

În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.

naționale | 08.06.2018

Vrei să pedalezi românește?

Profil: antreprenor. Obiectiv: deschidere afacere cu franciza PEGAS, 100% românească. De ce? Poate pentru că iubești sportul.

internaționale | 01.06.2018

Creativitate și distracție la pachet

Rețeaua de franciză JumpingClay este ca o familie, cu peste 5.000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.

internaționale | 16.05.2018

Hăinuțe mici, profituri mari!

După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.

naționale | 10.05.2018

PEGAS între tradiție și inovație

Atelierele Pegas lansează cel mai inovator sistem de bike sharing din România, Ape Rider, powered by Pegas – un sistem de închiriere de biciclete prin aplicație mobilă.

naționale | 04.05.2018

CRAMA MURFATLAR – franciza vinurilor cu tradiție

CRAMA MURFATLAR vine cu o îndelungată istorie - peste 40 de ani de tradiție, culturi de viță de vie întinse pe mii de hectare, arome deosebite, delicate, parfumate, grele sau ușoare, sticle mai noi sau mai vechi, dar toate bine păstrate.

naționale | 16.04.2018

Franciza CRAMA MURFATLAR revine cu forțe proaspete

După o scurtă perioadă de stagnare, CRAMA MURFATLAT reia planurile de expansiune a rețelei de franciză și își propune să ajungă la 100 de crame până în anul 2020.

internaționale | 13.04.2018

Cum obții un magazin la cheie TulecTrend

Există foarte mulți oameni interesați, dar numai unii încheie negocierile cu succes, a declarat Tomáš Tulec, co-proprietar al companiei care produce și vinde îmbrăcăminte pentru copii, sub brand-ul TulecTrend.

naționale | 04.04.2018

Bicicleta “înaripată” ia calea francizei

Atelierele PEGAS au în portofoliu modele de biciclete pentru adulți și copii, pentru oraș, dar și pentru drumeții pe munte. Proiectul PEGAS s-a născut din pasiune pentru biciclete și din dorința de a construi un brand românesc puternic.

internaționale | 23.03.2018

Afacere “parfumată”, cu profituri generoase

Risc minim de investiție, taxe zero și marje mari la produse – într-un cuvânt, franciza L’Arôme.

internaționale | 19.03.2018

E simplu când îți place ce faci

Minelei Bašić i-a plăcut întotdeauna să lucreze cu copiii și, de când a devenit parte din familia francizei Jumping Clay, această dorință i s-a împlinit.

internaționale | 23.02.2018

Fără costuri de licență

Franciza TulecTrend, dedicată copiilor, necesită investiții financiare minime. Tomáš Tulec, Directorul Executiv, ne-a împărtășit elementele atractive ale conceptului.

internaționale | 19.02.2018

Plastelina jucăușă cucerește piețe noi

Jumping Clay, conceptul de magazin și atelier de unde poți cumpăra, dar și unde poți învăța să modelezi figurine din plastelină, a intrat anul trecut pe două noi piețe din regiune.

internaționale | 31.01.2018

Note fine pentru o franciză de succes

L’ARÔME s-a extins pe mai multe piețe în ultimul an și este în căutare de francizați sau master francizat pentru România.

internaționale | 17.01.2018

Frumusețea constă în simplitate

Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.

naționale | 05.01.2018

Schimbări pentru franciza de modă CCC

După dezvoltarea cu succes a rețelei de magazine de încălțăminte CCC în România, Peeraj Brands International a încheiat un acord cu retailerul de încălțăminte CCC pentru a dezvolta franciza și pe alte piețe.

2
3
4
5
Urmator  
Final