Comert

internaționale | 11.12.2017

De la idee la parfumerie

În acest moment este posibilă recuperarea investiției în franciza L’ARÔME, în toate formatele disponibile, fiecare deținând secretul expansiunii rapide, declară Davor Bagić, creatorul conceptului.

internaționale | 05.12.2017

Inspiră, educă, distrează

Franciza dedicată copiilor – JumpingCLAY – sosește în România. Este o oportunitate unică de afaceri care a dezvoltat o nișă proprie în cadrul piețelor educaționale și de divertisment pentru copii.

naționale | 10.11.2017

Franciza cu iz de parfum

O familie de antreprenori din Suceava pregăteşte francizarea business-ului de 2,4 milioane de lei

franciza mea | 30.10.2017

Imaginație fără limite

Mitko Andonov din Macedonia a început să dezvolte franciza Jumping Clay cu puțin timp în urmă. Acesta este un bun exemplu privind implementarea cu succes a acestei afaceri în franciză.

internaționale | 22.09.2017

Un deceniu în slujba francizelor

Ai 2 variante: 1. poți începe o afacere de la zero și te zbați singur/ă cu sistemul sau 2. poți merge direct către succes cu o afacere în franciză. Noi îți dăm idei de francize, tu decizi în ce direcție vrei să mergi! Înscrie-te acum la newsletter și fii la curent cu ce se întâmplă pe piața francizelor!

internaționale | 28.08.2017

Franciza JumpingClay se extinde in regiune

Lanțul de francize JumpingClay a sărbătorit recent un an de afaceri în Croația.

internaționale | 17.08.2017

Franciza Wycon sosește în Serbia

Pentru mulți, Wycon este un concept italian unic, sinonim cu marca de top a produselor cosmetice decorative.

interviu | 01.08.2017

Un sistem flexibil de franciză

Ce face Mini Pani diferit față de alte sisteme similare din Croația, care este avantajul acestei afaceri și care este cel mai simplu format de franciză, este ceea ce relatează Zolt Polhe în legătură cu sistemul de franciză pe care l-a dezvoltat.

internaționale | 24.07.2017

Skiby Kids - franciza cu îmbrăcăminte pentru copii

Skiby Kids este un brand de îmbrăcăminte pentru copii de toate vârstele și pentru toate anotimpurile, care poate fi găsit prin intermediul magazinului on-line sau e-shop-ului.

internaționale | 14.07.2017

Pentru partenerii Card Group - tot ceea ce este mai bun

Deși oferirea unei felicitări reprezintă un gest mic de afecțiune, afacerile din acest domeniu au un potențial uriaș. Acest lucru este confirmat și de compania suedeză Card Group, ce dispune de o rețea de vânzări care operează în 45 de țări. Francizorul dorește acum să se extindă și în Slovenia.

internaționale | 09.07.2017

ORFA își extinde rețeaua de francize

Firma cehă ORFA are 5 showroom-uri de mobilă. Catalogul inițial cuprinde pachetul de franciză ce se adresează francizaților, punând accent puternic pe clienți.

internaționale | 03.07.2017

Franciza cu delicii BON BON

Firma cehă BON BON produce și vinde de 10 ani ciocolată originală, sub diferite forme. În acest an, se lansează afacerea de franciză și în Slovacia.

internaționale | 27.06.2017

O casă mai frumoasă, în franciză

La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.

internaționale | 22.06.2017

BUSINESS ONLINE cu EDITURA MODRÝ SLON

Ați auzit de un cititor care să fie și personajul principal al poveștii pe care o citește? Copiii din întreaga lume pot trăi experiențe aparent imposibile datorită Editurii cehe MODRÝ SLON, care are în același timp și un magazin de cărți.

internaționale | 03.05.2017

Retailerii se extind dincolo de graniţe

Grupul polonez Esotiq & Henderson a înregistrat o expansiune impresionantă anul trecut şi a ajuns la 18 magazine în franciză în Ucraina.

internaționale | 03.05.2017

Răsfăţ pentru animalul tău de companie

Wash & Vau este o franciză inovativă din Ungaria care oferă o alternativă rapidă şi uşoară pentru îmbăierea câinilor.

internaționale | 03.05.2017

Blue Shadow, schimbări în piaţa de fashion

Brand-ul polonez de fashion dezvoltă o nouă strategie de business.

internaționale | 03.05.2017

Cum construieşti cel mai puternic brand

LEGO a fost desemnat brand-ul cel mai valoros din întreaga lume. Pe locul al doilea s-a clasat Google, iar pe al treilea Nike.

naționale | 24.04.2017

Franciza din inima mall-ului

Florin Mitriş a deschis vineri o locaţie Fornetti în Mall Veranda

internaționale | 20.04.2017

Cum să-ţi deschizi un magazin prin franciza Metro

Grupul german Metro se extinde în sistem de franciză în Rusia, promovând conceptul de „magazinul de la colţ” prin brand-ul Фасоль (Fasol).

1
3
4
5
Urmator  
Final