ECCO aduce spiritul scandinav în două noi locaţii

ECCO, retailerul danez de încălţăminte şi accesorii, îşi extinde reţeaua de magazine în Bucureşti cu două noi locaţii. Începând cu 4 septembrie, ECCO îi aşteaptă pe bucureşteni în noul magazin din Bucureşti Mall, iar din 5 septembrie un nou magazin ECCO se va deschide în Plaza România.
Astfel, reţeaua de magazine ECCO din România va ajunge la un număr de 18 magazine în ţară, respectiv 8 deschise în Bucureşti, după cele din Băneasa Shopping City, Galeriile Carrefour Băneasa, Centrul Comercial Promenada Floreasca City, AFI Palace Cotroceni, Sun Plaza Mall şi Centrul Comercial Orhideea.
Noile magazine ECCO introduc un nou concept store, care conferă magazinului o imagine mai modernă, mai elegantă şi mai sofisticată. Faţă de conceptul anterior, Unity Upgrade aduce şi mai aproape atmosfera şi look-ul scandinav, schimbând şi completând câteva dintre elementele standard ale conceptului Unity pentru o reprezentare mai modernă şi mai exactă a universului ECCO.
Victor Tighinean, Managing Director ECCO România, declară: “Planurile pentru următorii ani vizează deschiderea a câte două magazine pe an. În 2014, s-a alocat un buget de investiţii de 300.000 euro pentru deschiderea de noi magazine şi reamenajarea altora două sub un nou concept”.
Pe principiul: “Tot ce ai nevoie ca să te simţi minunat este o pereche bună de pantofi şi o băutură delicioasă”, mixologi profesionişti au creat cocktail-uri speciale, inspirate de stilul şi culorile noii colecţii ECCO.
În această toamnă, ECCO aniversează un deceniu de existenţă în România, ocazie cu care se vor deschide încă două noi magazine în ţară. Astfel, reţeaua ECCO România va atinge, la aniversarea a 10 ani, 10x2 magazine!
Despre ECCO:
Peste 350 de milioane de perechi de pantofi ECCO au păşit pe Pământ începând cu 1963, când Karl Toosbuy a fondat compania în Danemarca. ECCO este unul dintre puţinii producători mari de încălţăminte din lume care deţin şi controlează fiecare pas al procesului de producţie - de la prelucrarea pieii la manufacturarea produselor finite, în fabricile sale proprii, până la livrarea acestora în magazinele sale. Filozofia designului scandinav ECCO, „Pantoful trebuie să se adapteze piciorului”, ghidează întreaga companie. ECCO creează încălţăminte confortabilă, funcţională, elegantă, genţi care nu se demodează, accesorii, curele, portmonee şi produse pentru întreţinerea încălţămintei. Încă de la înfiinţare, ECCO are sediul central în Danemarca şi are peste 19.500 de persoane angajate din 50 de naţionalităţi din întreaga lume. Produsele ECCO pot fi găsite în cele 1.100 de magazine ECCO şi în 14.000 de alte puncte de vânzare din 91 de ţări.

Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment