Bijuteriile casual de argint atrag clientele în magazine
Ada Plus produce bijuterii de argint din 1996. În acest moment, standuri cu produsele ce poartă acest brand pot fi deja găsite în aproape o mie de magazine. Partenerii care aleg să lucreze cu Ada Plus au posibilitatea să contracteye în sistem de franciză amplasarea unui corner specializat pentru bijuterii în cmagazinele lor de îmbrăcăminte, cosmetice sau chiar farmacii.
”Am introdus standarde înalte pentru parteneri. Noi le oferim dotările, vitrine și display-uri luminoase gratuite de afișare pentru bijuterii”, spune Marzena Łyszcz, director comercial Ada Plus. ”Partenerii au, de asemenea, posibilitatea de a primi un grant, de exemplu, primesc de la noi pachete gratuite de bijuterii care sunt utilizate în promovarea punctului de deschidere.. Deosebit de important este faptul că în cazul în care unele modele nu se vând, au posibilitatea să facă schimb și să solicite alte produse, posibilitate pe care nu o oferă nici o altă companie de bijuterii”, mai spune Marzena Łyszcz.
Acest format de cooperare în franciză, prin care vitrinele de bijuterii asigură extinderea sortimentului de bază al magazinului - este deosebit de eficient în orașele în care nu există nici un magazin de bijuterii. Bijuteriile Ada Plus pot fi comercializate și pe insulele din comerț din marile centre comerciale. Cheltuielile pentru o astfel de poziție sunt de minim 40 de mii. lei, în funcție de contractul de închiriere și de suprafața închiriată. Costul de realizare a stocului de bijuterii a magazinului începe de la 100 de mii de lei și este recomandat la un maxim de 300 de mii, astfel încât să fie conservată lichiditatea businessului.
Francizorul nu percepe comisioane inițiale, și nici taxe lunare. Partenerul câștigă o marjă de comerț. Francizorul nu impune prețuri minime - partenerul le stabilește și le adaptează la posibilitățile și condițiile pieței locale.
Articole citite
Tradiție și excelență
/22.08.2025
Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Cele mai citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.