Bijuteriile casual de argint atrag clientele în magazine

Ada Plus produce bijuterii de argint din 1996. În acest moment, standuri cu produsele ce poartă acest brand pot fi deja găsite în aproape o mie de magazine. Partenerii care aleg să lucreze cu Ada Plus au posibilitatea să contracteye în sistem de franciză amplasarea unui corner specializat pentru bijuterii în cmagazinele lor de îmbrăcăminte, cosmetice sau chiar farmacii.
”Am introdus standarde înalte pentru parteneri. Noi le oferim dotările, vitrine și display-uri luminoase gratuite de afișare pentru bijuterii”, spune Marzena Łyszcz, director comercial Ada Plus. ”Partenerii au, de asemenea, posibilitatea de a primi un grant, de exemplu, primesc de la noi pachete gratuite de bijuterii care sunt utilizate în promovarea punctului de deschidere.. Deosebit de important este faptul că în cazul în care unele modele nu se vând, au posibilitatea să facă schimb și să solicite alte produse, posibilitate pe care nu o oferă nici o altă companie de bijuterii”, mai spune Marzena Łyszcz.
Acest format de cooperare în franciză, prin care vitrinele de bijuterii asigură extinderea sortimentului de bază al magazinului - este deosebit de eficient în orașele în care nu există nici un magazin de bijuterii. Bijuteriile Ada Plus pot fi comercializate și pe insulele din comerț din marile centre comerciale. Cheltuielile pentru o astfel de poziție sunt de minim 40 de mii. lei, în funcție de contractul de închiriere și de suprafața închiriată. Costul de realizare a stocului de bijuterii a magazinului începe de la 100 de mii de lei și este recomandat la un maxim de 300 de mii, astfel încât să fie conservată lichiditatea businessului.
Francizorul nu percepe comisioane inițiale, și nici taxe lunare. Partenerul câștigă o marjă de comerț. Francizorul nu impune prețuri minime - partenerul le stabilește și le adaptează la posibilitățile și condițiile pieței locale.
Articole citite

Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Cele mai citite

Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Wash Shoes este o soluție viabilă și la îndemână dacă ești în căutarea unei francize cu o investiție mică, cu rezultate demonstrate și cu viitor sigur, datorită cerinței permanente de piață.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
O analiză din perspectiva juridică a cadrului legislativ ce reglementează franciza în România poate fi foarte utilă în ceea ce privește prevenirea problemelor de drept ce se pot ivi pe parcursul derulării raporturilor de franciză.