noutăți

Pandemia nu a împiedicat succesul
Care este conceptul de afaceri al noilor mărci de pe piața românească și de ce le place atât de mult românilor înghețata spiralată și kurtos kolacs ?
Care este conceptul de afaceri al noilor mărci de pe piața românească și de ce le place atât de mult românilor înghețata spiralată și kurtos kolacs ?

Cum să alegi o franciză
Răspunsul simplu ar fi să alegeți cea mai bună ofertă de pe piața francizelor, spune Michal Wiśnjevski, director al grupului international de consultanță în franciză PROFIT system.

Franciză de calificare rapidă în IT, gata de preluare
Vreți să aveți o franciză care funcționează pe două continente și care rezolvă problema intrării profesioniste și rapide în industra IT ? Ea deja există în România și este gata să fie încredințată unui partener exclusiv

Stilul gourmet, în franciză
Prima crossanterie din România va trece în sistem de franciză, la puțin timp după ce antreprenorii care dețin brandul Cereal Crunch au devenit acționari ai Fika 18

O afacere pe cinste
Franciza Stația RomBeer, un concept nou și una dintre cele mai bune investiții dacă vrei să ai o afacere, a început anul în forță, cu deschiderea de noi locații

Traiectorie ascendentă în pandemie
În ciuda pandemiei, închiderii și încetinirii economice, multe sisteme de franciză au continuat să crească în 2020, conform analizei din acest an a listei revistei americane Entrepreneur

Stabilitate de peste două decenii
Franciza Imprinto, leader al pieței românești de retail pentru obiecte personalizate și ștampile, își extinde sistemul și caută noi parteneri la nivel național

După pandemie, mai multe afaceri în franciză
Odată ce pandemia va trece și economia va începe să se redreseze, afacerile în franciză vor începe să crească, mai ales în zona IMM

Franciză street food de succes
Cea mai mare rețea europeană de street food, Sweet Gallery, a deschis prima unitate în franciză din România, pentru brandurile Ice and Roll și Cake and Roll

Echipa, forța mortice a francizării
Vreți să vă extindeți afacerea prin franciză ? Vă întrebați de ce este nevoie pentru a construi un sistem stabil ? Pentru început, de o echipă.

Leonidas, mai mult decât o franciză
Leonidas este mai mult decât o franciză iar noii parteneri au parte de asocierea cu unul dintre celebrii producători de ciocolată din lume, și de o experiență de peste un secol

Brandul, cheia alegererii francizei
Unul dintre principalele motive pentru care antreprenorii se gândesc să se alăture unei rețele de franciză este binecunoscutul brand. Dar ce înseamnă un brand foarte bun?

Extinderea francizei în pandemie
Anul 2020 a fost unul plin de schimbări pentru Captain Bean, însă acestea au avut un impact pozitiv asupra brandului și au făcut posibilă extinderea la nivel național

Cum să salvezi afacerea în pandemie
Afacerea Hello Donuts a fost puternic afectată de criză, dar a reușit să reintre pe o pantă ascendentă datorită adaptării rapide la situație, a alegerii inteligente a unor noi strategii și printr-o promovare intensă

An Nou cu bine !
Franchising.info.ro urează tuturor partenerilor și cititorilor săi un An Nou bun, cu afaceri prospere și cât mai mulți clienți mulțumiți !

Franciză retail cu succes în pandemie
Franciza LaDoiPași nu doar că a dovedit că poate traversa momente de criză precum cel al pandemiei, ci și că poate să se dezvolte în această conjunctură complicată

Franciză cu extindere accelerată
Lanțul de cafenele 5 to go, deținut de doi antreprenori români, se bucură de o extindere accelerată a francizei

Învățare, divertisment și afaceri
Franciza Edukido este un sistem în care de la idee la implementare durează doar câteva luni. Așa a procedat și polonezul Jacek Patro, care acum se ocupă, cu succes, de activitățile extrașcolare cu piese Lego

Reușită prin extindere și inovație
Brandul Cereal Crunch este, în anul pandemiei, un business din categoria celor ”cu un as în mânecă”. Focusat pe extindere și inovație

Platformă online de servicii, în franciză
Platforma online Qjob, care conectează companiile și furnizorii de servicii cu potențialii clienți, vrea să-și dezvolte afacerea și în România

Promovarea clasică a afacerilor, afectată de pandemie
Promovarea francizelor în cadrul târgurilor și expozițiilor este blocată de la începutul pandemiei, situație în care companiile se axează pe noi forme de marketing și comunicare