noutăți

gastronomie | 15.06.2022

Tradiție și noi tehnologii

Valoarea gastronomiei tradiționale este tot mai mult pusă în evidență prin conceptul lansat de franciza Ciorbe și Plăcinte.

Valoarea gastronomiei tradiționale este tot mai mult pusă în evidență prin conceptul lansat de franciza Ciorbe și Plăcinte.

turism și hotel | 07.06.2022

O soluție adaptată noilor realități

Compania poloneză Sweet Gallery, un gigant al industriei de street food din Europa, a intrat în industria turismului

modă | 31.05.2022

Piețe noi, parteneri noi

Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?

gastronomie | 30.05.2022

Record de expansiune

De la începutul acestui an, ritmul de expansiune 5 to go s-a amplificat, ajungând la o medie de 16 unități deschise lunar, iar franciza continuă să atragă noi parteneri.

gastronomie | 12.05.2022

Afaceri sortite succesului

Ultimii doi ani, grei, au dovedit că există afaceri care pot fi influențate pozitiv de criză. Un exemplu îl constituie conceptele de franciză Ice and Roll și Cake and Roll.

educație | 06.05.2022

Identifică talentele, depășește slăbiciunile

Centrele Verbatoria - de testare neurometrică și analiză a talentelor înnăscute ale unui individ - funcționează în peste 20 de țări. Cine poate deveni francizat?

gastronomie | 04.05.2022

Afacere cu profituri stabile

Ice & Roll înflorește primăvara. Noi rulote colorate și moderne, unde găsești o înghețată bună, pot fi găsite deja în București și mai multe orașe ale țării.

domenii diverse | 28.04.2022

Schimbare în lumea serviciilor de curierat și logistică

Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.

gastronomie | 22.04.2022

Succes european confirmat în România

Eficiența europeană a brandurilor Ice and Roll și Cake and Roll este dovedită și pe piața din România. Cei mai noi francizați ne confirmă că este o afacere profitabilă.

cosmetice, bijuterii, cadouri | 15.04.2022

Franciză pentru frumusețe

Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.

internaționale | 13.04.2022

Fidelizarea clienților, nimic complicat

Cum și când devine cineva un client permanent al unei francize? Ce trebuie să faci pentru asta?

gastronomie | 07.04.2022

În Europa, dar și acasă

Expansiunea francizei Donuterie în Europa este completată de cea în România, țara de origine. Afacerea, susținută permanent de francizor și care are un profit semnificativ, este la îndemâna noilor parteneri.

internaționale | 28.03.2022

Pregătirea francizorului, primul pas spre succes

De ce are nevoie un nou francizor pentru a avea succes? Oferind valoare și experiență, îți vei crește șansele de a construi un mic “imperiu” personal.

gastronomie | 21.03.2022

Unchiul Vania în loc de McDonald's?

Vor rușii să imite franciza McDonald's? Un logo ușor modificat și numele Unchiul Vania ar putea înlocui marca acestei rețele globale în Rusia.

domenii diverse | 16.03.2022

Recunoaștere internațională în lumea francizelor

Franciza Mr Jeff, prezentă în România și în alte peste 40 de țări, a primit Global Franchise Awards 2022 pentru "Cea mai bună franciză lifestyle".

gastronomie | 14.03.2022

Suport total și flexibilitate în franciză

Specializat în produse tradiționale, brandul Ciorbe și Plăcinte a înțeles importanța noilor tehnologii pentru francizați. Ce sprijin vor avea, în acest sens, cei care vor să li se alăture?

internaționale | 04.03.2022

Cum găsești franciza potrivită

Toată lumea vrea să investească într-o afacere de succes, dar care sunt criteriile principale pentru a o găsi pe cea potrivită pentru tine?

frumuseţe şi fitness | 24.02.2022

Antreprenoriat în frumusețe

Dana Vlăscianu este un adevărat exemplu de antreprenoriat. Până la 36 ani, ea a reușit să dezvolte cu succes un business de nișă în domeniul epilarii definitive

internaționale | 21.02.2022

Candidat pe măsură

Procesul de selectare a unui potențial francizat nu este unul unilateral. Evaluarea compatibilității și posibilităților de cooperare se face de către ambele părți, spune Marek Halfar, de la compania de consultanță PROFIT system

2
3
4
5
Urmator  
Final