noutăți

gastronomie | 04.03.2021

Pandemia nu a împiedicat succesul

Care este conceptul de afaceri al noilor mărci de pe piața românească și de ce le place atât de mult românilor înghețata spiralată și kurtos kolacs ?

Care este conceptul de afaceri al noilor mărci de pe piața românească și de ce le place atât de mult românilor înghețata spiralată și kurtos kolacs ?

gastronomie | 19.02.2021

Stilul gourmet, în franciză

Prima crossanterie din România va trece în sistem de franciză, la puțin timp după ce antreprenorii care dețin brandul Cereal Crunch au devenit acționari ai Fika 18

comert alimentar si industrial | 15.02.2021

O afacere pe cinste

Franciza Stația RomBeer, un concept nou și una dintre cele mai bune investiții dacă vrei să ai o afacere, a început anul în forță, cu deschiderea de noi locații

internaționale | 08.02.2021

Traiectorie ascendentă în pandemie

În ciuda pandemiei, închiderii și încetinirii economice, multe sisteme de franciză au continuat să crească în 2020, conform analizei din acest an a listei revistei americane Entrepreneur

domenii diverse | 02.02.2021

Stabilitate de peste două decenii

Franciza Imprinto, leader al pieței românești de retail pentru obiecte personalizate și ștampile, își extinde sistemul și caută noi parteneri la nivel național

internaționale | 31.01.2021

După pandemie, mai multe afaceri în franciză

Odată ce pandemia va trece și economia va începe să se redreseze, afacerile în franciză vor începe să crească, mai ales în zona IMM

gastronomie | 27.01.2021

Franciză street food de succes

Cea mai mare rețea europeană de street food, Sweet Gallery, a deschis prima unitate în franciză din România, pentru brandurile Ice and Roll și Cake and Roll

naționale | 22.01.2021

Echipa, forța mortice a francizării

Vreți să vă extindeți afacerea prin franciză ? Vă întrebați de ce este nevoie pentru a construi un sistem stabil ? Pentru început, de o echipă.

comert alimentar si industrial | 18.01.2021

Leonidas, mai mult decât o franciză

Leonidas este mai mult decât o franciză iar noii parteneri au parte de asocierea cu unul dintre celebrii producători de ciocolată din lume, și de o experiență de peste un secol

naționale | 11.01.2021

Brandul, cheia alegererii francizei

Unul dintre principalele motive pentru care antreprenorii se gândesc să se alăture unei rețele de franciză este binecunoscutul brand. Dar ce înseamnă un brand foarte bun?

gastronomie | 07.01.2021

Extinderea francizei în pandemie

Anul 2020 a fost unul plin de schimbări pentru Captain Bean, însă acestea au avut un impact pozitiv asupra brandului și au făcut posibilă extinderea la nivel național

gastronomie | 04.01.2021

Cum să salvezi afacerea în pandemie

Afacerea Hello Donuts a fost puternic afectată de criză, dar a reușit să reintre pe o pantă ascendentă datorită adaptării rapide la situație, a alegerii inteligente a unor noi strategii și printr-o promovare intensă

naționale | 30.12.2020

An Nou cu bine !

Franchising.info.ro urează tuturor partenerilor și cititorilor săi un An Nou bun, cu afaceri prospere și cât mai mulți clienți mulțumiți !

comert alimentar si industrial | 28.12.2020

Franciză retail cu succes în pandemie

Franciza LaDoiPași nu doar că a dovedit că poate traversa momente de criză precum cel al pandemiei, ci și că poate să se dezvolte în această conjunctură complicată

gastronomie | 24.12.2020

Franciză cu extindere accelerată

Lanțul de cafenele 5 to go, deținut de doi antreprenori români, se bucură de o extindere accelerată a francizei

educație | 16.12.2020

Învățare, divertisment și afaceri

Franciza Edukido este un sistem în care de la idee la implementare durează doar câteva luni. Așa a procedat și polonezul Jacek Patro, care acum se ocupă, cu succes, de activitățile extrașcolare cu piese Lego

gastronomie | 14.12.2020

Reușită prin extindere și inovație

Brandul Cereal Crunch este, în anul pandemiei, un business din categoria celor ”cu un as în mânecă”. Focusat pe extindere și inovație

servicii pentru afaceri | 11.12.2020

Platformă online de servicii, în franciză

Platforma online Qjob, care conectează companiile și furnizorii de servicii cu potențialii clienți, vrea să-și dezvolte afacerea și în România

naționale | 03.12.2020

Promovarea clasică a afacerilor, afectată de pandemie

Promovarea francizelor în cadrul târgurilor și expozițiilor este blocată de la începutul pandemiei, situație în care companiile se axează pe noi forme de marketing și comunicare

2
3
4
5
Urmator  
Final