naționale

naționale | 03.12.2020

Promovarea clasică a afacerilor, afectată de pandemie

Promovarea francizelor în cadrul târgurilor și expozițiilor este blocată de la începutul pandemiei, situație în care companiile se axează pe noi forme de marketing și comunicare

Promovarea francizelor în cadrul târgurilor și expozițiilor este blocată de la începutul pandemiei, situație în care companiile se axează pe noi forme de marketing și comunicare

naționale | 11.11.2020

Extindere și noi parteneriate

Sistemul de franciză Captain Bean a reușit, în ultimele luni, să se extindă în noi zone și să stabilească noi parteneriate pentru dezvoltarea afacerii

naționale | 09.11.2020

Franciză eficientă în pandemie

Brandul 5 to go și-a dovedit, în ciuda efectelor pandemiei, eficiența conceptului și faptul că adaptabilitatea în aceste condiții este extrem de importantă pentru francizor și partenerii săi de afaceri

naționale | 03.11.2020

De la candidat, la partener

Pachetul de franciză este gata, compania a anunțat că vinde franciza, iar cei interesați sună deja. Cum să stabiliți care este cel mai bun candidat și trebuie să faceți înainte de semnarea contractui ?

naționale | 22.10.2020

Parteneriat pentru dezvoltarea francizei

Grupul 5 to go a încheiat un parteneriat care asigură creșterea numărului de clienți în unitățile proprii și în cele ale francizaților, prin diversificarea produselor oferite

naționale | 20.10.2020

Franciză cu gust

Franciza Casa Berarilor Artizani, cel mai nou hub dedicat promovării berii artizanale, este o promițătoare afacere la cheie în retail

naționale | 15.10.2020

Brutăria artizanală, o franciză de succes

Transformarea unui concept de brutărie artizanală într-o franciză a devenit o afacere de succes

naționale | 12.10.2020

Cum găsești francizații doriți

Procesul de identificare a francizaților nu este deloc ușor. Ce ar trebui făcut și cum se face o bună promovare a conceptului ?

naționale | 25.09.2020

Afacerea în franciză, câștig condiționat

Antreprenorii care decid să cumpere o franciză nu trebuie să creadă că acest tip de afacere este o garanție sigură a succesului, fără obstacole și fără să evite o serie de greșeli obișnuite

naționale | 21.09.2020

Franciză în trend, noi parteneriate

Conceptul Captain Bean, o franciză inovativă care urmează trendul internațional, se extinde în mai multe zone ale României

naționale | 28.08.2020

Business cu rafinament oriental

Brandul My Geisha, un concept de parfumerie orientală, adus din Emiratele Arabe Unite, este un sistem de franciză care și-a dovedit foarte repede profitabilitatea.

naționale | 20.08.2020

Suport esențial pentru francizați

Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a eliminat redevențele, în condițiile în care jumătate dintre locații funcționează în sistem de franciză

naționale | 18.08.2020

Franciză cu succes european, în România

Unul dintre cele mai de succes concepte de franciză gastronomică europeană este, în sfârșit, prezent și în România

naționale | 11.08.2020

5 to go, în sprijinul partenerilor

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, vine în sprijinul antreprenorilor prin susținerea costurilor de franciză.

naționale | 07.08.2020

Cel mai cunoscut Cereal Bar, în expansiune

Cereal Crunch a deschis, în centrul istoric al Craiovei, prima franciză din provincie a grupului, cu o investiție inițială de 40.000 de euro.

naționale | 05.08.2020

Franciză cu rezultate excepționale

Elevi ai Academiei Micilor Developeri au obținut o reputată certificare internațională

naționale | 18.07.2020

Franciză pe roți

Franciza cu biciclete electrice de închiriat în zone turistice, cu un mijloc de transport și distribuție mobil, tinde să devină una de interes internațional.

naționale | 16.07.2020

Franciză de succes, cu noi parteneri

Pizzeria Bella Italia continuă să își extindă parteneriatele, de data aceasta în zona Olteniei.

naționale | 02.07.2020

Adaptabilitatea, cheia continuării afacerilor

Adaptabilitatea, utilizarea comerțului electronic, publicitatea și orientarea către client sunt obligatorii pentru susținerea activității în aceste vremuri

2
3
4
5
Urmator  
Final