noutăți
Statisticile spun totul
Un sistem de franciză, așa cum este 5 to go, nu mai are nevoie de nici un alt argument pentru a-i deveni partener în momentul în care prezintă cifrele afacerii și acestea sunt mai mult decât edificatoare.
Miza pe ciocolata premium
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
Cărțile personalizate, o afacere cu viitor
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Un nou concept, un nou pas înainte
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Cum descoperi o nișă de piață și profiți de ea?
Identificarea de produse și servicii la care nimeni nu s-a gândit înaintea ta, deși cererea exista, determină, de cele mai multe ori, dezvoltarea unei afaceri de succes.
De câți bani ai nevoie pentru o franciză
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Val canadian de educație în Europa
Școlile Maple Bear funcționează acum pe tot globul, ca urmare a reputației și metodologiei modelului educațional canadian. Franciza caută noi parteneri și în România.
Când excelența și tradiția își spun cuvântul
Cu o notorietate în plină ascensiune, franciza Japanos caută pateneri în marile orașe ale României, țara a adoptat acest concept gastronomic nipon și l-a răspândit pe mai multe meridiane.
Când retro înseamnă succes
Când vorbești despre Ministry of Herring and Vodka, spui despre una dintre cele mai cunoscute francize gastronomice din Polonia, o formulă de franciză gata să se extindă în alte țări europene.
Găsirea francizaților, un proces complex
Găsirea francizaților potriviți este un proces complex. Cum să vă pregătiți pentru a avea rezultatul dorit, unde găsiți partenerii, cum și ce să comunicați cu ei?
Afacere cu delicii estivale
Ce poate fi mai potrivit decât o afacere care își încântă clienții și îi mulțumește pe antreprenori, așa cum este Ice and Roll? Vrei să știi cum să i te alături?
Comunitate mare, avantaje pe măsură
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Pregătire pentru lumea viitorului
Pentru copiii noștri, lumea virtuală și cea a programării reprezintă șansa de a avea succes în viață. În acest context evident, franciza Coding Giants caută parteneri în România.
Optica corectă pentru franciză
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
Soluții complete pentru parteneri
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Brand cu creștere spectaculoasă
Brandul românesc 5 to go a ajuns foarte aproape de pragul de 500 de cafenele, asta însemnând că, doar în aces an, la fiecare două zile s-a deschis o nouă unitate.
Extindere cu rafinament
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Academia de Franciză
La prelegeri, antreprenorii și reprezentanții sistemelor de franciză la început de drum pot afla despre rețele de succes, marketing și cum să găsească potențiali parteneri de franciză.
Academia Micilor Developeri, educația IT a viitorului
Într-o lume în care tehnologia devine omniprezentă, capacitatea de a înțelege și de a lucra cu ea a devenit o abilitate esențială. Una pe care ți-o oferă Academia Micilor Developeri.
Un concept care reconstruiește educația
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?