ORFA își extinde rețeaua de francize
Compania de mobilă ORFA a început să își construiască rețeaua de franciză în urmă cu doi ani, la scurt timp după lansarea propriului magazin on-line și după consolidarea celor două departamente de logistică și achiziții. Această idee a fost pusă în aplicare de către conducerea companiei și a dus la reducerea costurilor și la accelerarea livrărilor, de la câteva săptămâni la trei zile.
În magazine, clienții ORFA pot cumpăra sortimente de mobilier de la diferiți producători, acest lucru fiind valabil în cea mai mare parte din Europa. Din anul 2014, s-au realizat transformări complexe pentru a aduce compania la un nivel superior și modern, cu scopul de a oferi servicii excelente, ce includ prezentări video ale produselor pe YouTube sau coduri QR ale produselor din magazine. Dezvoltarea companiei implică și găsirea de francizați pentru a deschide filiale noi, considerând ca francizatul potrivit este fie un proprietar de magazin de mobilier care dorește să facă parte dintr-o rețea de franciză ORFA, fie un antreprenor entuziast, dar fără experiență în domeniu.
Fără taxe și reduceri la mobilierul expozițional
Noii francizați ORFA au trei opțiuni de cooperare: mobilier pentru magazin, studio de bucătărie sau o combinație de studio și magazin de mobilier. Valoarea minimă a investiției este de aproximativ 1,2 milioane de euro, incluzând costurile pentru operațiunile din primele luni. Valoarea exactă a investiției este calculată în funcție de tipul de magazin ales și de dimensiunea acestuia.
https://www.youtube.com/watch?v=hpowZBxI8Ks
"Suntem interesați de toate centrele regionale, cu o populație de cel puțin 50.000 de locuitori. Potențialul cel mai mare pentru franciză este în Praga și Brno, unde există mai multe magazine de franciză", spune Martin Juřík, managerul rețelei de franciză.
Francizorul ORFA are un model financiar pentru magazin, iar investiția poate fi parțial finanțată din alte surse. Acesta scenariu se aplică în cazul modificării depozitelor și a echipamentelor sale. Pe întreaga perioadă a procesului de implementare până la deschiderea magazinului, francizatul nu plătește taxe de marketing sau taxa de redevență.
"Francizatul ideal este o persoană activă, care crede în conceptul nostru și care dorește să reușească, este implicat în gestionarea magazinelor sale și reprezintă o sursă de inspirație pentru oamenii din jurul său. Francizatul ideal cunoaște regiunea în care operează magazinele sale și știe cum poate exploata potențialul din acea regiune. Prin abordarea sa proactivă, contribuie la crearea rețelei de vânzări și participă la dezvoltarea acesteia ", adaugă Martin Juřík.
Dacă vrei sa devii Master Francizat sau ești pregătit să achiziționezi franciza ORFA, o putem aduce în Romania, pentru tine, prin intermediul partenerilor noștri de la Profit System Cehia. Trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.
Articole citite
IKEA promovează oportunitatea testării mobilierului în magazinele dotate cu echipamente pentru experimentarea realității virtuale. În paralel, va dezvolta și rețeaua internațională de magazine.
La Belgrad, a fost inaugurat un nou magazin cu brandul de franciză Coincasa. Compania italiană intenționează să se extindă în Croația și Slovenia.
Lanțul asiatic de retail KIODA intenționează să-și extindă rețeaua pe piețele din Europa. Pe harta expansiunii, există țări din Europa Centrală și de Est, printre care și România.
Duka este o marcă comercială cu radacini suedeze, fiind un sinonim pentru magazine unde poti cumpara si mobila bucătăria ta. În plus, in afara de mobila, electrocasnice și textile, Duka ofera - inclusiv o franciza!
În următorii doi ani, planul de dezvoltare al Grupului Floria include şi proiectul de francizare a reţelei de retail.
Cele mai citite
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.