La revedere, 2017! Bun venit, 2018!

Miercuri
03.01.2018
Deja este a treia zi din noul an 2018! Încet-încet ne trezim din amorțeala sărbătorilor și a concediilor pe care ni le-am dori puțin mai lungi. Dar timpul trece parcă prea repede și am vrea să îl ținem pe loc, dar nu se lasă prins.
 

Așă că trebuie să ne grăbim puțin sau altfel ne vom trezi pe la finalul lunii ianuarie că deja a trecut o lună din noul an! Mie mi s-a întâmplat acest lucru în anii trecuți. Așa că vă invit acum să facem împreună o retrospectivă a anului 2017 și, cu lecțiile învățate în anul care tocmai a trecut, să facem planul pentru 2018. De ce? Pentru că atunci când ai un plan bine pus la punct, când ți-ai stabilit prioritățile, proiectele mari și mici, termenele limită, ce etape trebuie să parcurgi și de ce resurse ai nevoie, totul devine mult mai clar și, îndrăznesc să spun, mult mai simplu. Lucrurile se leagă de parcă ar fi dictate de undeva anume și, rând pe rând, vei bifa proiectele, spunând cu satisfacție deplină: “L-am făcut și pe acesta!”

Pentru că atunci când știi care este destinația finală și când te concentrezi să rămâi pe drumul spre destinație, drumul devine mult mai ușor de parcurs.

Este momentul să te întrebi ce ai realizat în 2017 și dacă ai sărbătorit fiecare succes. Dacă ai sărbătorit, te felicit! Pentru că trebuie să ne și răsplătim atunci când facem un lucru bun, când am realizat ce ne-am propus. Astfel savurăm gustul momentelor de victorie, ne încărcăm bateriile pentru un nou proiect și dăm un sens palpabil planurilor noastre.

Eu mă apuc de treabă chiar acum și te încurajez și pe tine, prietene, să-ți transpui pe hârtie ambițiile pentru 2018, planurile pe care vrei să le bifezi, până când și care va fi răsplata după fiecare plan realizat cu succes. Având strategia clar definită, vei ști în ce direcție să o iei de mâine încolo.

Un An Nou bun îți doresc, în care să păstrezi echilibrul în tot ce faci!


Florentina Pene
Business Development Manager

Articole citite

Un concept românesc, franciză de succes /25.09.2025

Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.

Floria, o franciză care transformă pasiunea într-o afacere prosperă /22.09.2025

Franciza Floria s-a impus ca un model de succes într-o piață în plină expansiune în care florile nu sunt doar decorațiuni efemere, ci o parte integrantă a culturii noastre.

De la atelier specializat, la o franciză în expansiune /15.09.2025

Wash Shoes este o soluție viabilă și la îndemână dacă ești în căutarea unei francize cu o investiție mică, cu rezultate demonstrate și cu viitor sigur, datorită cerinței permanente de piață.

Tradiție și excelență /22.08.2025

Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.

Plug In Cafe - un concept inovativ de cafenele care se adresează nevoilor unei lumi în continuă mișcare /04.08.2025

We recharge you for your daily experiences – Aceasta este misiunea brandului Plug In Cafe – într-o lume în continuă mișcare, Plug In Cafe se poziționează în drumul oamenilor pentru a-i susține să-și ducă ziua și proiectele la capăt cu succes, datorită preparatelor sale pe bază de cafea.

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015