Schimbări pentru franciza de modă CCC
Grupul Peeraj Brands International, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de modă și cel mai puternic grup de francize din acest segment, deține în România francizele CCC, Pimkie, Swarovski, Geox, Kazar, Piazza Italia, Armani Jeans precum și alte branduri.
Grupul Peeraj a fost înființat în 1973, activând în domeniul petrolului și al gazelor, industriei energetice și de prelucrare. Peeraj a început ca fiind unul dintre transportatorii de mărfuri pentru industria de petrol și gaze. Astăzi, grupul și-a rezervat o nișă ca una dintre cele mai importante companii de curierat și de vămuire din Emiratele Arabe Unite.
Pe scară globală, succesul înseamnă adesea oferirea către client a cât mai multor servicii dintr-o singură sursă, pentru a asigura buna funcționare a afacerii. Recunoscând importanța acestei nevoi, Peeraj s-a diversificat și în alte domenii, oferind clienților săi un sistem de suport vast care cuprinde logistică, inginerie, produse și servicii, cel mai recent domeniu fiind reprezentat de construcții. Acest sistem unificat și coordonat central a permis companiei Peeraj să ofere soluții ideale și rentabile clienților săi. Peeraj s-a diversificat în continuare în sectorul comerțului cu amănuntul și s-a dezvoltat cu succes într-una dintre cele mai importante organizații de retail din Europa de Est.
Unul dintre cele mai importante pariuri ale grupului îl reprezintă brandul de încălţăminte CCC, care, în circa 5 ani, a ajuns la 54 de magazine în România. Intrat prin franciză pe piața locală în iunie 2012, brand-ul a ajuns în cele mai importante centre comerciale din București și din țară.
Recent, retailerul polonez de încălțăminte CCC a semnat un acord pentru a cumpăra compania care deține franciza CCC în România, pentru 33 de milioane de euro, a anunțat grupul în 22 decembrie 2017. Vânzătorul este Peeraj Brands International, compania românească deținută de investitori din Dubai.
Potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe, compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de 229 de milioane de lei și un profit net de 8,2 milioane de lei.
În același timp, cele două companii au încheiat un acord preliminar pentru a extinde brandul CCC în Kazahstan și Georgia, prin intermediul Peeraj, care ar urma să opereze această rețea.
Se pare că Peeraj Brands International a traz lozul câștigător atunci când a decis să dezvolte franciza CCC în România și iată că a câștigat pariul. Perraj Brands International este un exemplu de afacere care s-a extins uluitor de repede prin achiziționarea și dezvoltarea rețelelor de franciză din domeniul modei și demonstrează încă o dată că afacerile cu francize te pot propulsa către succes cu rapiditate și îți pot aduce profituri considerabile.
Peeraj a făcut o treabă foarte bună în România și acum, ca partener de franciză dovedit și de încredere, a primit o nouă șansă de a introduce brandul polonez și în alte țări.
Articole citite
Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment