Expo Franchise Börze
Zilele trecute vorbeam despre potențialul pieței de francize din România, făcând o paralelă cu piața de francize din Polonia, care are un avans semnificativ. Se pare că și piața de francize din Ungaria recunoaște același potențial latent, astfel că reia seria evenimentelor dedicate francizelor, prin organizarea Expo Franchise Börze. Expoziția este organizată de Asociația Maghiară de Francize și reprezintă o oportunitate excelentă pentru rețelele de franciză și antreprenorii interesați să înceapă o afacere în franciză.
Una dintre cele mai sigure modalități de a începe o afacere o reprezintă conectarea la o rețea de franciză deoarece se bazează pe un concept testat, care are la bază un model operațional de succes și un model financiar profitabil. Ca urmare a riscului mic sau chiar inexistent la care este expus antreprenorul care alege această cale, tot mai mulți antreprenori se îndreaptă spre franciză ca formă antreprenorială. Recunoscând acest lucru, Asociația Maghiară de Franciză a decis să organizeze acest eveniment care va pune față în față francizori locali sau internaționali și potențiali francizați. Aceștia din urmă vor avea ocazia să înțeleagă mai bine ce oportunități sunt disponibile în piață, să discute pe rând cu fiecare din francizorii prezenți și să participe la prezentările din programul evenimentului, unde se vor dezbate diverse teme legate de francizare.
"O serie de rețele de franciză internă, indiferent dacă s-au lansat recent sau sunt deja renumite, caută în mod constant parteneri. Biroul de franciză este o oportunitate ideală de a-și prezenta conceptul într-un mod avizat celor care caută oportunități antreprenoriale sigure", a declarat József Rabi, secretar general al Asociației, împărtășind cel mai important avantaj pentru expozanți.
Vizitatorii evenimentului pot studia, compara și negocia cu reprezentanții a peste douăzeci de mărci de franciză.
În plus față de promovarea francizelor, antreprenorilor și rețelelor prezente pe piața internă, Biroul de Franciză își propune să introducă și să promoveze franciza pe scară mai largă. "Acest eveniment a fost adus la viață din credința că francizorii participanți la Expo vor lua mult mai ușor legătura cu viitorii parteneri de franciză. Pe de altă parte, dorim să oferim programe profesionale prin care să punem la dispoziție mai multe informații despre oportunitățile oferite de franciză. În timpul evenimentului, vizitatorii vor putea participa la diferite programe profesionale, la conferințe și mese rotunde, și vor putea cunoște atât rețele interne, cât și externe de franciză", a declarat József Rabi.
Programele profesionale vor avea ca invitați reprezentanți ai rețelelor renumite de franciză, cum ar fi Otthon Centrum, High Care Cosmetics, SMART Real Estate, Stilianos Babauszoda, the Wire Network etc.
Participarea la eveniment este gratuită, însă cu condiția unei înregistrări preliminare pe site-ul evenimentului. Pentru mai multe informații și pentru înregistrare, vizitați site-ul Asociației Franchise Ungaria http://www.franchise.hu/borze.
Articole citite
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Știați că închirierea lui Moș Crăciun a început să fie o franciză de succes în întreaga Europă? Mai ales că nu este de mari investiții, iar sprijinul susținut al francizorului poate să aducă magia sărbătorilor la viață, dar și profit.
Viitorul copiilor noștri este important și, dacă vrem să fie asigurat, aceștia trebuie să înțeleagă ce înseamnă lumea virtuală. Franciza Coding Giants poate să asigure acest parcurs de succes.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start