Expo Franchise Börze
Zilele trecute vorbeam despre potențialul pieței de francize din România, făcând o paralelă cu piața de francize din Polonia, care are un avans semnificativ. Se pare că și piața de francize din Ungaria recunoaște același potențial latent, astfel că reia seria evenimentelor dedicate francizelor, prin organizarea Expo Franchise Börze. Expoziția este organizată de Asociația Maghiară de Francize și reprezintă o oportunitate excelentă pentru rețelele de franciză și antreprenorii interesați să înceapă o afacere în franciză.
Una dintre cele mai sigure modalități de a începe o afacere o reprezintă conectarea la o rețea de franciză deoarece se bazează pe un concept testat, care are la bază un model operațional de succes și un model financiar profitabil. Ca urmare a riscului mic sau chiar inexistent la care este expus antreprenorul care alege această cale, tot mai mulți antreprenori se îndreaptă spre franciză ca formă antreprenorială. Recunoscând acest lucru, Asociația Maghiară de Franciză a decis să organizeze acest eveniment care va pune față în față francizori locali sau internaționali și potențiali francizați. Aceștia din urmă vor avea ocazia să înțeleagă mai bine ce oportunități sunt disponibile în piață, să discute pe rând cu fiecare din francizorii prezenți și să participe la prezentările din programul evenimentului, unde se vor dezbate diverse teme legate de francizare.
"O serie de rețele de franciză internă, indiferent dacă s-au lansat recent sau sunt deja renumite, caută în mod constant parteneri. Biroul de franciză este o oportunitate ideală de a-și prezenta conceptul într-un mod avizat celor care caută oportunități antreprenoriale sigure", a declarat József Rabi, secretar general al Asociației, împărtășind cel mai important avantaj pentru expozanți.
Vizitatorii evenimentului pot studia, compara și negocia cu reprezentanții a peste douăzeci de mărci de franciză.
În plus față de promovarea francizelor, antreprenorilor și rețelelor prezente pe piața internă, Biroul de Franciză își propune să introducă și să promoveze franciza pe scară mai largă. "Acest eveniment a fost adus la viață din credința că francizorii participanți la Expo vor lua mult mai ușor legătura cu viitorii parteneri de franciză. Pe de altă parte, dorim să oferim programe profesionale prin care să punem la dispoziție mai multe informații despre oportunitățile oferite de franciză. În timpul evenimentului, vizitatorii vor putea participa la diferite programe profesionale, la conferințe și mese rotunde, și vor putea cunoște atât rețele interne, cât și externe de franciză", a declarat József Rabi.
Programele profesionale vor avea ca invitați reprezentanți ai rețelelor renumite de franciză, cum ar fi Otthon Centrum, High Care Cosmetics, SMART Real Estate, Stilianos Babauszoda, the Wire Network etc.
Participarea la eveniment este gratuită, însă cu condiția unei înregistrări preliminare pe site-ul evenimentului. Pentru mai multe informații și pentru înregistrare, vizitați site-ul Asociației Franchise Ungaria http://www.franchise.hu/borze.
Articole citite
Verbatoria, sau despre identificarea abilităților native
/22.12.2025
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Cele mai citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start