"Note fine" pentru o franciză de succes

L’ARÔME este un brand de parfumuri produse în Franța, cu o paletă largă de 230 de esențe. Gama de parfumuri se schimbă în mod constant și se adaptează nevoilor pieței. După cum am scris și într-un articol anterior, creatorii conceptului au fost Davor și Zrinka Bagić din Croația, unde au început să extindă pentru prima dată rețeaua de parfumuri sub acest brand. Pe parcursul primei jumătăți a anului trecut, rețeaua a cunoscut un "boom", extinzându-se pe șapte noi piețe - în Serbia, Cehia, Slovacia, Canada, Israel, Slovenia și Italia.
Antreprenorii interesați să achiziționeze această franciză au posibilitatea de a alege din mai multe formate: magazin clasic (parfumerie), "insulă" într-un centru comercial și colț de franciză. În funcție de piață, L’ARÔME s-a extins practic în toate cele trei formate.
“În Serbia, de exemplu, am semnat un contract de franciză master și în doar câteva luni de la semnarea contractului, francizatul a deschis trei magazine de parfumuri L’ARÔME. Al patrulea magazin, precum și alte două colțuri de franciză au fost deschise spre finalul lui 2017. În Slovacia, Cehia și Slovenia, există câte un magazin. Pe de altă parte, în Canada și Israel, avem titulari de francize master. Și în aceste țări am deschis un colț de franciză în centrele comerciale pentru moment” - explică Davor Bagic.
“În prezent, cea mai mare piață pentru marca L’ARÔME este Italia, cu două magazine L’ARÔME deschise în Palermo și Roma și 27 de colțuri de franciză. Am realizat potențialul pieței italiene și am început o campanie de marketing puternică, care a provocat deja un interes deosebit investitorilor locali și mulți dintre ei sunt interesați să devină beneficiari ai francizei noastre. Prin urmare, ne așteptăm la deschiderea a șapte parfumerii în franciză, în Napoli, Milano, Roma, Geneva, Palermo, Udine și Lecce, precum și peste 50 de francizați în toată Italia” - spune Bagic.
Potrivit acestuia, deschiderea unui magazin francizat L’ARÔME necesită între 2.000 și 6.000 de euro, în funcție de formatul și dimensiunea afacerii. Specificitatea acestui sistem este că nu percepe nici o taxă de franciză - nici taxe de intrare, nici redevențe regulate. L’ARÔME este o franciză clasică de distribuție, cu condiții foarte avantajoase de cooperare.
“Marja francizaților noștri este semnificativ mai mare față de marja medie din industria parfumurilor și variază de la 100 la 300%. Prin urmare, rentabilitatea investiției pentru magazinul L’ARÔME poate fi realizată în 12 luni de la deschidere, iar pentru colțul de franciză, în câteva luni. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că acest lucru depinde de locație și de trafic. De aceea suntem aici, pentru a sfătui beneficiarii în alegerea locației și pentru a le face o evaluare financiară a cifrei de afaceri și a randamentului investiției” - explică Davor Bagić.
El adaugă că în perioada următoare se așteaptă la extinderea mărcii atât pe piețele în care operează deja, cât și pe piețe noi, printre care se numără și România. Catalogul de franciză L’ARÔME este disponibil pe portalul nostru aici. În țările Uniunii Europene, rețeaua va fi, în esență, dezvoltată prin franciza cu unități individuale, în timp ce în afara Uniunii Europene se caută master francizori.
Articole citite

Cu o istorie de peste 130 de ani în industria cosmeticii, compania Farmec își dorește să se extindă prin cele două branduri, recunoscute internațional, pe care le deține.
Floria, lanțul de florării premium fondat de antreprenori români, anunță cel mai ambițios plan de dezvoltare din istoria brandului: dublarea numărului de francize la nivel național în următoarele 12 luni.
Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Descoperă oportunitatea de a dezvolta un business profitabil în domeniul floristicii, alături de Floria, un brand consacrat și lider pe piața din România.
Când ai depășit centenarul în industria cosmeticii și reunești două branduri recunoscute internațional într-un sistem de franciză, este vorba doar despre Farmec și Gerovital.
Cele mai citite

Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Rețeaua Animax este un alt exemplu care ne arată că piața îngrijirii animalelor de companie reușește să doboare obstacolele economice actuale.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.