Alege ideea și demarează afacerea
Organizatorul Târgului regional "Idei pentru afaceri - 2018" din Katowice este Grupul PROFIT system, care a organizat cu succes și primele două ediții ale Târgului "Idei pentru afaceri” din 2016 și 2017, precum și cele 15 ediții ale Târgului de Franciză din Varșovia – cea mai mare expoziție din Europa Centrală și de Est.
Târgul de francize “Idei pentru afaceri” de la Katowice este al doilea cel mai important eveniment din Polonia, dedicat francizelor. În cadrul târgului de două zile, vizitatorii vor putea descoperi idei de afaceri deja dovedite a fi de succes. În timpul discuțiilor individuale cu francizorii, candidații la francize vor putea afla ce a generat succesul pe piață al mărcilor prezentate, care este investiția necesară și sprijinul pe care pot conta atunci când se decid să achiziționeze o franciză.
Ca și în anii precedenți, târgul va fi însoțit de un forum educațional, în cadrul căruia experții și antreprenorii de pe piața francizelor își vor demonstra expertiza și împărtăși experiențele în ceea ce privește elaborarea acordulului de franciză, modelul de afacere și alte aspecte privind activitățile licențiate, astfel încât potențialii francizați să fie pregătiți pentru a lua una dintre cele mai importante decizii din viață.
Conform estimărilor organizatorului, târgul din acest an va aduna 75 de mărci de franciză și aproximativ 3 mii de vizitatori. În mod tradițional, una dintre cele mai reprezentative industrii va fi gastronomia (prin francizele Bafra Kebab, Biesiadowo, Coffeeloffee, Crazy Piramid Pizza, Kolacz na Okrągło, Herbiarnia, Lodolandia, Lody Bonano, Telepizza, Pasta Masta, Pierogarnia, Western Chicken, Western Tortilla etc.). Vor apărea, de asemenea, concepte de produse alimentare și industrie (inclusiv Carrefour, Al.Capone), curierat (Epaka, Courier BTL, Ship Shipyard), educație (Brainy, Helen Doron, Kids Studio, Socatots), frumusețe și fitness (All for body, Lejdis Studio, Mrs. Sporty, Yasumi), alte servicii (Blinkee.city – închiriere scutere electrice, Ecomyjnia – spălătorii auto fixe și mobile, Jump Planet – parc de distracție și trambuline, Daisy – hrană și accesorii pentru animale) și multe concepte de franciză din diverse alte domenii (consultanță și contabilitate, imobiliare, finanțe – bănci, modă, casă, grădină, telecomunicații etc).
Cel mai important obiectiv al târgului este stabilirea relațiilor de afaceri între expozanți și persoanele interesate să-și înceapă propria afacere. Pentru expozanți, este o oportunitate foarte bună de a-și prezenta afacerea și de a lua legătura cu potențialii francizați. Târgul de franciză din Katowice ajută companiile de franciză să-și găsească parteneri de afaceri în Polonia.
Dacă ai o rețea de franciză deja consolidată în România, poate este momentul să îți extinzi afacerea și pe alte piețe din Europa. Prezența la Expo Katowice te poate ajuta în acest sens.
Târg regional "Idei pentru afaceri - 2018"
Centrul Internațional de Congrese din Katowice
Program:
Vineri, 23 martie orele 9:00 - 17:00
Sâmbătă, 24 martie orele 9:00 - 15:00
Mai multe informații sunt disponibile pe http://pomyslnafirme.com/
Articole citite
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Știați că închirierea lui Moș Crăciun a început să fie o franciză de succes în întreaga Europă? Mai ales că nu este de mari investiții, iar sprijinul susținut al francizorului poate să aducă magia sărbătorilor la viață, dar și profit.
Viitorul copiilor noștri este important și, dacă vrem să fie asigurat, aceștia trebuie să înțeleagă ce înseamnă lumea virtuală. Franciza Coding Giants poate să asigure acest parcurs de succes.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start