Concepte inovatoare la Expo Paris

Noua generație de karaoke Blue Bird Karaoke Rooms
Luni
26.03.2018
Duminică, 25 martie, a început cea mai mare expoziție europeană dedicată francizelor – Franchise Expo Paris. Care sunt tendințele care vor marca următoarele patru zile dedicate francizelor?
 

La Franchise Expo Paris, cea mai mare expoziție europeană dedicată antreprenoriatului în franciză, ai marea oportunitate de a descoperi idei noi, adaptate sau, pur și simplu, pioniere în branșă sau concepte de afaceri inedite din alte țări. Printre cele aproape 500 de francize așteptate la această ediție a Expoziției de la Paris, am identificat câteva concepte inovatoare.

În domeniul petrecerii timpului liber, există locuri precum Blue Bird Karaoke Rooms, deja un hit la Budapesta, cu conceptul său de camere de karaoke private și izolate fonic, adiacente unei zone de bar.

Sfidează gravitația cu Freedome

Pentru timp liber și sport, Freedome a dezvoltat un concept de parc cu trambuline, care oferă posibilitatea de a face exerciții în aer, activități de fitness, sport și divertisment.

Academia Mike Tyson

Academia Mike Tyson este dedicată legendei box-ului. Nu este nici mai mult, nici mai puțin decât o sală de gimnastică care combină fitness-ul și box-ul. Dar faptul că acest concept poartă numele campionului mondial îi conferă o notorietate mult mai mare.

Flower Burger

După o sesiune de exerciții fizice, de ce nu am savura un burger bun? Dar fiți atenți, nu orice burger, ci un burger vegan de la Flower Burger, primul lanț de restaurante cu burgeri vegan, preparați “în casă”. Conceptul Flower Burger vine din Italia și este destinat iubitorilor mâncărurilor vegane, dar și consumatorilor curioși care doresc să încerce gusturi noi.

Venture X „împarte” spații de lucru

Urmărind evoluția de pe piața muncii și observând creșterea economiilor colaborative și partajate, Venture X a dezvoltat un concept de închiriere a spațiilor de lucru pe bază de abonamente de scurtă durată. După ce și-a dezvoltat pe scară largă conceptul în Statele Unite ale Americii, francizorul și-a orientat atenția acum către piețele europene.

Antrenează-te cu District, ca un Ninja

District este un brand de franciză care deține un complex sportiv ce include și o cursă cu obstacole Ninja, inspirată de show-ul Ninja Warrior (versiunea franceză a show-ului Sasuke sau American Ninja Warrior). Succesul primului centru deschis în orașul Gard ilustrează potențialul conceptului District, care va fi duplicat în curând în alte două locații: Montpellier și Perpignan.

Vertige plantează acoperișurile

Plecând, de asemenea, de la o tendință ascendentă, aceea a revoluției verzi, Vertige a dezvoltat conceptul de acoperiș verde. Marca, care abia începe să dezvolte franciza, permite desfășurarea de activități în clădire și pe spațiile verzi. Know-how-ul în proiectarea, instalarea și întreținerea acoperișurilor verzi, ultra-ușoare și auto-irigate, îi permite să satisfacă atât cerințele profesioniștilor, cât și pe ale persoanelor fizice.

Ximiti, supermarket automat, cu autoservire

Bazat pe un sistem de magazin automat de proximitate, Ximiti a dezvoltat, de asemenea, un concept revoluționar. Deschis in sistem 24/7, “magazinele” Ximiti oferă o gamă largă de produse de consum, într-un format de autoservire.


Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Idei de afaceri în oraşe mici

Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Idei de afaceri în oraşe mici

Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici

2 Declaratii
Final 20.02.2015
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii

Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...

1 Declaratii
Final 09.02.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))

2 Declaratii
Final 25.01.2015
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor

Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare

2 Declaratii
Final 16.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce

3 Declaratii
Final 13.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Cei din urma vor fi cei dintai....

3 Declaratii
Final 12.01.2015
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri

Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start

3 Declaratii
Final 12.01.2015