Concepte inovatoare la Expo Paris
La Franchise Expo Paris, cea mai mare expoziție europeană dedicată antreprenoriatului în franciză, ai marea oportunitate de a descoperi idei noi, adaptate sau, pur și simplu, pioniere în branșă sau concepte de afaceri inedite din alte țări. Printre cele aproape 500 de francize așteptate la această ediție a Expoziției de la Paris, am identificat câteva concepte inovatoare.
În domeniul petrecerii timpului liber, există locuri precum Blue Bird Karaoke Rooms, deja un hit la Budapesta, cu conceptul său de camere de karaoke private și izolate fonic, adiacente unei zone de bar.
Sfidează gravitația cu Freedome
Pentru timp liber și sport, Freedome a dezvoltat un concept de parc cu trambuline, care oferă posibilitatea de a face exerciții în aer, activități de fitness, sport și divertisment.
Academia Mike Tyson
Academia Mike Tyson este dedicată legendei box-ului. Nu este nici mai mult, nici mai puțin decât o sală de gimnastică care combină fitness-ul și box-ul. Dar faptul că acest concept poartă numele campionului mondial îi conferă o notorietate mult mai mare.
Flower Burger
După o sesiune de exerciții fizice, de ce nu am savura un burger bun? Dar fiți atenți, nu orice burger, ci un burger vegan de la Flower Burger, primul lanț de restaurante cu burgeri vegan, preparați “în casă”. Conceptul Flower Burger vine din Italia și este destinat iubitorilor mâncărurilor vegane, dar și consumatorilor curioși care doresc să încerce gusturi noi.
Venture X „împarte” spații de lucru
Urmărind evoluția de pe piața muncii și observând creșterea economiilor colaborative și partajate, Venture X a dezvoltat un concept de închiriere a spațiilor de lucru pe bază de abonamente de scurtă durată. După ce și-a dezvoltat pe scară largă conceptul în Statele Unite ale Americii, francizorul și-a orientat atenția acum către piețele europene.
Antrenează-te cu District, ca un Ninja
District este un brand de franciză care deține un complex sportiv ce include și o cursă cu obstacole Ninja, inspirată de show-ul Ninja Warrior (versiunea franceză a show-ului Sasuke sau American Ninja Warrior). Succesul primului centru deschis în orașul Gard ilustrează potențialul conceptului District, care va fi duplicat în curând în alte două locații: Montpellier și Perpignan.
Vertige plantează acoperișurile
Plecând, de asemenea, de la o tendință ascendentă, aceea a revoluției verzi, Vertige a dezvoltat conceptul de acoperiș verde. Marca, care abia începe să dezvolte franciza, permite desfășurarea de activități în clădire și pe spațiile verzi. Know-how-ul în proiectarea, instalarea și întreținerea acoperișurilor verzi, ultra-ușoare și auto-irigate, îi permite să satisfacă atât cerințele profesioniștilor, cât și pe ale persoanelor fizice.
Ximiti, supermarket automat, cu autoservire
Bazat pe un sistem de magazin automat de proximitate, Ximiti a dezvoltat, de asemenea, un concept revoluționar. Deschis in sistem 24/7, “magazinele” Ximiti oferă o gamă largă de produse de consum, într-un format de autoservire.
Articole citite
Verbatoria, sau despre identificarea abilităților native
/22.12.2025
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Cele mai citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start