Concepte inovatoare la Expo Paris

La Franchise Expo Paris, cea mai mare expoziție europeană dedicată antreprenoriatului în franciză, ai marea oportunitate de a descoperi idei noi, adaptate sau, pur și simplu, pioniere în branșă sau concepte de afaceri inedite din alte țări. Printre cele aproape 500 de francize așteptate la această ediție a Expoziției de la Paris, am identificat câteva concepte inovatoare.
În domeniul petrecerii timpului liber, există locuri precum Blue Bird Karaoke Rooms, deja un hit la Budapesta, cu conceptul său de camere de karaoke private și izolate fonic, adiacente unei zone de bar.
Sfidează gravitația cu Freedome
Pentru timp liber și sport, Freedome a dezvoltat un concept de parc cu trambuline, care oferă posibilitatea de a face exerciții în aer, activități de fitness, sport și divertisment.
Academia Mike Tyson
Academia Mike Tyson este dedicată legendei box-ului. Nu este nici mai mult, nici mai puțin decât o sală de gimnastică care combină fitness-ul și box-ul. Dar faptul că acest concept poartă numele campionului mondial îi conferă o notorietate mult mai mare.
Flower Burger
După o sesiune de exerciții fizice, de ce nu am savura un burger bun? Dar fiți atenți, nu orice burger, ci un burger vegan de la Flower Burger, primul lanț de restaurante cu burgeri vegan, preparați “în casă”. Conceptul Flower Burger vine din Italia și este destinat iubitorilor mâncărurilor vegane, dar și consumatorilor curioși care doresc să încerce gusturi noi.
Venture X „împarte” spații de lucru
Urmărind evoluția de pe piața muncii și observând creșterea economiilor colaborative și partajate, Venture X a dezvoltat un concept de închiriere a spațiilor de lucru pe bază de abonamente de scurtă durată. După ce și-a dezvoltat pe scară largă conceptul în Statele Unite ale Americii, francizorul și-a orientat atenția acum către piețele europene.
Antrenează-te cu District, ca un Ninja
District este un brand de franciză care deține un complex sportiv ce include și o cursă cu obstacole Ninja, inspirată de show-ul Ninja Warrior (versiunea franceză a show-ului Sasuke sau American Ninja Warrior). Succesul primului centru deschis în orașul Gard ilustrează potențialul conceptului District, care va fi duplicat în curând în alte două locații: Montpellier și Perpignan.
Vertige plantează acoperișurile
Plecând, de asemenea, de la o tendință ascendentă, aceea a revoluției verzi, Vertige a dezvoltat conceptul de acoperiș verde. Marca, care abia începe să dezvolte franciza, permite desfășurarea de activități în clădire și pe spațiile verzi. Know-how-ul în proiectarea, instalarea și întreținerea acoperișurilor verzi, ultra-ușoare și auto-irigate, îi permite să satisfacă atât cerințele profesioniștilor, cât și pe ale persoanelor fizice.
Ximiti, supermarket automat, cu autoservire
Bazat pe un sistem de magazin automat de proximitate, Ximiti a dezvoltat, de asemenea, un concept revoluționar. Deschis in sistem 24/7, “magazinele” Ximiti oferă o gamă largă de produse de consum, într-un format de autoservire.
Articole citite

Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start