Franciza cu origini japoneze
Din Japonia, brand-ul s-a extins și operează acum mai mult de o mie de magazine, dintre care cele mai multe sunt în China, inclusiv în Hong Kong și Taiwan, precum și în Coreea de Sud, Asia de Sud și Oceania. În Europa și în Statele Unite, există câteva zeci de magazine, însă francizorul intenționează să își consolideze poziția pe aceste piețe.
În ceea ce privește expansiunea în Europa, Uniqlo are planuri mari. “Planificăm deschiderea mai multor magazine în marile orașe ale Europei, precum și intrarea pe noi piețe” – declară reprezentanții companiei.
Planurile de intrare pe piețe noi vor lua deja contur la sfârșitul lunii august, întrucât compania a confirmat recent că va deschide primul magazin Uniqlo în Suedia, la Stockholm și apoi în Olanda, la Amsterdam. “Intrarea pe piața olandeză este în concordanță cu planurile noastre de consolidare a prezenței în țările Benelux, ceea ce reprezintă următorul pas din strategia de expansiune în Europa” - a declarat Taku Morikava, directorul executiv al Uniqlo Europe.
Brand-ul Uniqlo este prezent în Belgia unde, potrivit unui raport din februarie 2018, a deschis deja trei magazine. Marca japoneză operează, de asemenea, în Rusia, Germania, Franța, Belgia, Spania și Regatul Unit al Marii Britanii, iar pentru a accelera expansiunea în Europa și SUA, compania intenționează să încheie acorduri de producție, în perioada următoare, cu fabrici care sunt mai aproape de punctele de vânzare ale acestor două piețe. Până în prezent, articolele acestui brand au fost produse în China, Vietnam, Bangladesh și Indonezia, de către fabrici partenere din țările respective.
Când vine vorba de piețe îndepărtate, a fost anunțată și deschiderea primului magazin din India, în anul 2019.
Uniqlo a fost fondată de Tadashi Janai, în prezent cel de-al doilea cel mai bogat om din Japonia, cu o avere estimată de Forbes la 16,4 miliarde de dolari. Primul magazin Uniqlo a fost deschis în 1984, în Hiroshima. Compania mamă, Fast Retailing Co, proprietarul mărcii Uniqlo, conduce astăzi cel mai mare lanț de magazine de îmbrăcăminte din Asia și al treilea din lume, urmând marcilor H&M din Suedia și companiei spaniole Inditex.
Uniqlo este poziționată ca o marcă de modă cu expansiune rapidă, recunoscută prin design simplu și minimal, fără a pune accent pe calitate. În ultimii ani, în încercarea de a se izola de alte branduri populare și accesibile, au început să utilizeze materiale inovatoare și de înaltă calitate, în ciuda faptului că au angajat un număr de designeri de renume pentru anumite colecții. Numele de marcă a fost creat prin combinarea cuvintelor "unic” și “îmbrăcăminte", cuvinte care definesc "filozofia" de bază a mărcii.
Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie