Târg de francize la Moscova

BUYBRAND Expo are loc în fiecare an, în Moscova, încă din anul 2003. Ediția din acest an a târgului de franciză se va desfășura în perioada 10-12 septembrie. Organizatorii au anunțat prezența a peste 240 de expozanți și a peste 8.000 de vizitatori - potențiali francizați, investitori și antreprenori interesați de afacerile în franciză. Din 2003, expoziția internațională de franciză BUYBRAND a stabilit tendințele și a creat premisele dezvoltării afacerilor prin intermediul francizelor. Începând cu anul 2017, expoziția a avut loc de două ori pe an: BUYBRAND EXPO de toamnă și BUYBRAND EXPO de primăvară.
Timp de 16 ani, BUYBRAND Expo a găzduit zeci de mărci de franciză internaționale care doreau să-și dezvolte afacerea pe piața rusească, în timp ce peste o sută de francize naționale, originale din Rusia, și-au găsit francizați și au extins rețeaua în toată țara, fiind astfel deschise în jur de 14.000 de unități în franciză pe piețele rusești și internaționale, datorită parteneriatelor create la târgul BUYBRAND.
Ca și în alte țări europene, în ultimii ani, în Rusia, s-a înregistrat o creștere semnificativă a numărului de companii care oferă francize. Practica arată că începerea unei afaceri private este mult mai sigură atunci când cumperi o franciză și acesta este unul dintre motivele pentru care tot mai mulți întreprinzători decid să meargă în această direcție. “În special în perioada de criză economică, antreprenorii prefera să investească mai degrabă în cumpărarea unei francize decât să înceapă să lucreze singuri. Statisticile arată că procentul oamenilor de afaceri care doresc să lucreze în fiecare an într-un sistem de marcă structurat crește cu 15-20%” - spune Ekaterina Soyak, director general al EMTG, unul dintre organizatorii Târgului de franciză de la Moscova.
Conform estimărilor recente, aproximativ 2.500 de companii de franciză operează în Rusia, dintre care aproape 900 caută în mod activ noi francizați. Cele mai căutate sunt francizele pentru care investiția este între 15.000 $ și 150.000 $. Aproximativ 14% dintre antreprenori sunt dispuși să investească între 150.000 $ și 500.000 $ în achizițiile de franciză și 4-6% sunt cei care investesc mai mult de o jumătate de milion de dolari în deschiderea unei locații în franciză. Acesta este, de asemenea, unul dintre motivele pentru care, în fiecare an, numărul sistemelor de franciză din străinătate, prezente la Expoziția de franciză de la Moscova, pentru a găsi parteneri pentru Rusia și țările vecine, este în creștere. Un număr mare de vizitatori provine din Kazahstan, Azerbaijan, Georgia, Armenia, Belarus, Polonia, precum și din alte țări.
Anul trecut, 14% dintre expozanți au fost giganți internaționali (Carl's Jr., Best Western, Papa John's) și importante companii din Rusia (Shokoladnitsa, Invitro, Gemotest, Kofe Khauz, 1C, Rosinter), care au rețele de franciză cu peste 300 de locații. Companiile regionale tinere au reprezentat aproximativ 30% din standuri. Mai mult de 25% dintre participanți au fost branduri străine, cu un total de peste 1000 de locații în diferite țări. Anul acesta, organizatorii spun că numărul mare de expozanți și vizitatori vor califica BUYBRAND Expo drept unul dintre cele mai mari și importante târguri internaționale de franciză.
Articole citite

Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start