Târg de francize la Moscova
BUYBRAND Expo are loc în fiecare an, în Moscova, încă din anul 2003. Ediția din acest an a târgului de franciză se va desfășura în perioada 10-12 septembrie. Organizatorii au anunțat prezența a peste 240 de expozanți și a peste 8.000 de vizitatori - potențiali francizați, investitori și antreprenori interesați de afacerile în franciză. Din 2003, expoziția internațională de franciză BUYBRAND a stabilit tendințele și a creat premisele dezvoltării afacerilor prin intermediul francizelor. Începând cu anul 2017, expoziția a avut loc de două ori pe an: BUYBRAND EXPO de toamnă și BUYBRAND EXPO de primăvară.
Timp de 16 ani, BUYBRAND Expo a găzduit zeci de mărci de franciză internaționale care doreau să-și dezvolte afacerea pe piața rusească, în timp ce peste o sută de francize naționale, originale din Rusia, și-au găsit francizați și au extins rețeaua în toată țara, fiind astfel deschise în jur de 14.000 de unități în franciză pe piețele rusești și internaționale, datorită parteneriatelor create la târgul BUYBRAND.
Ca și în alte țări europene, în ultimii ani, în Rusia, s-a înregistrat o creștere semnificativă a numărului de companii care oferă francize. Practica arată că începerea unei afaceri private este mult mai sigură atunci când cumperi o franciză și acesta este unul dintre motivele pentru care tot mai mulți întreprinzători decid să meargă în această direcție. “În special în perioada de criză economică, antreprenorii prefera să investească mai degrabă în cumpărarea unei francize decât să înceapă să lucreze singuri. Statisticile arată că procentul oamenilor de afaceri care doresc să lucreze în fiecare an într-un sistem de marcă structurat crește cu 15-20%” - spune Ekaterina Soyak, director general al EMTG, unul dintre organizatorii Târgului de franciză de la Moscova.
Conform estimărilor recente, aproximativ 2.500 de companii de franciză operează în Rusia, dintre care aproape 900 caută în mod activ noi francizați. Cele mai căutate sunt francizele pentru care investiția este între 15.000 $ și 150.000 $. Aproximativ 14% dintre antreprenori sunt dispuși să investească între 150.000 $ și 500.000 $ în achizițiile de franciză și 4-6% sunt cei care investesc mai mult de o jumătate de milion de dolari în deschiderea unei locații în franciză. Acesta este, de asemenea, unul dintre motivele pentru care, în fiecare an, numărul sistemelor de franciză din străinătate, prezente la Expoziția de franciză de la Moscova, pentru a găsi parteneri pentru Rusia și țările vecine, este în creștere. Un număr mare de vizitatori provine din Kazahstan, Azerbaijan, Georgia, Armenia, Belarus, Polonia, precum și din alte țări.
Anul trecut, 14% dintre expozanți au fost giganți internaționali (Carl's Jr., Best Western, Papa John's) și importante companii din Rusia (Shokoladnitsa, Invitro, Gemotest, Kofe Khauz, 1C, Rosinter), care au rețele de franciză cu peste 300 de locații. Companiile regionale tinere au reprezentat aproximativ 30% din standuri. Mai mult de 25% dintre participanți au fost branduri străine, cu un total de peste 1000 de locații în diferite țări. Anul acesta, organizatorii spun că numărul mare de expozanți și vizitatori vor califica BUYBRAND Expo drept unul dintre cele mai mari și importante târguri internaționale de franciză.
Articole citite
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Știați că închirierea lui Moș Crăciun a început să fie o franciză de succes în întreaga Europă? Mai ales că nu este de mari investiții, iar sprijinul susținut al francizorului poate să aducă magia sărbătorilor la viață, dar și profit.
Viitorul copiilor noștri este important și, dacă vrem să fie asigurat, aceștia trebuie să înțeleagă ce înseamnă lumea virtuală. Franciza Coding Giants poate să asigure acest parcurs de succes.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start