A sosit timpul afacerii tale. Alege o idee de la Târgul de Francize!
Târgul de francize de la Varșovia se apropie. În perioada 18 - 20 octombrie 2018, pe două etaje ale Palatului Culturii și Științei din Varșovia, câteva mii de invitați vor alege idei pentru propria afacere, din aproximativ 200 de mărci de franciză care vor fi prezente.
Târgul de francize este cel mai mare eveniment de pe piața francizei din Europa Centrală și de Est. Aici se creează oportunități pentru viitorii francizați, care se întâlnesc cu francizorii și discută principiile cooperării cu diverse branduri de pe piața francizei.
“Aceasta este cea de-a doua Expoziție de Francize la care va fi prezentă marca noastră” - spune Grzegorz Karmowski, directorul Departamentului de Dezvoltare Nest Bank. „Standul nostru este vizitat atât de cei care caută o franciză în domeniul financiar, cât și de întreprinzătorii deschiși noilor idei de afaceri. Este important pentru noi faptul că acești oameni nu vin la târg în mod accidental, ci sunt de fapt interesați de o afacere cu licență.”
Companiile de franciză expun la târg cu scopul de a-și câștiga noi parteneri, datorită cărora își vor dezvolta afacerea, astfel încât știu foarte bine ce profil sau profiluri de antreprenori caută. În cazul vizitatorilor care cunosc ofertele de pe piața de franciză dar, uneori, chiar nu știu sau nu se pot decide în ce industrie doresc să opereze, francizorii fac eforturi pentru a-i convinge de oportunitatea și de beneficiile ofertei lor. Standurile reamintesc din ce în ce mai des de magazinele de franciză prin modul în care sunt decorate, întrucât, în cadrul târgului, sunt create cafenele, restaurante, sucursale bancare, magazine alimentare și de îmbrăcăminte, care amintesc de locațiile reale. Toate acestea se fac pentru a stimula imaginația viitorilor francizați. De asemenea, materiale de informare profesionale, prezentările multimedia și cunoștințele de specialitate despre industrii specifice îi vor ajuta pe potențialii francizați să ia mai ușor o decizie.
Alegerea marcii de franciză
Viitorii francizați vor fi asaltați de reprezentanți ai companiilor din peste o duzină de industrii, dintre care gastronomia este printre cele mai bine reprezentate. Câteva zeci de branduri gastronomice vor fi prezente la târgul din acest an. Printre acestea se numără branduri cum ar fi Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Pizza Domino, Fornetti, the Ministry of Herring and Vodka, Pizza New York, Pierogarnia, Subway, Stara Pączkarnia sau Healthy Cow. La Târg, vor exista, de asemenea, multe mărci de înghețată (Carte D’OR, Fresh Gelato, Lody Bonano, Lodolandia, Mangatto) și concepte de cafenea (Coffeeloffee, Futurenet Cafe, E.Wedel Chocolate Shop).
Printre expozanți se numără și deținătorii conceptelor de magazine cu produse alimentare și industriale (ABC pe roți, Bricomarche, Carrrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche, Żabka, eSmoking World), precum și reprezentanți ai lumii modei (5-10-15, Gatta, Kanz, Mango, Recman) și ai pieței imobiliare (Metrohouse, Północ Nieruchomości si WGN Nieruchomości). Antreprenorii interesați de concepte din domeniile financiare și de asigurări vor găsi, printre altele, oferte de la: PZU, Prudential, Tax Care și câteva mărci bancare - Credit Agricole, Getin Bank, ING și Nest Bank.
Începe pur și simplu!
Fiecare dintre noi, cel puțin o dată în viață, se gândește să-și înceapă propria afacere. Târgul de franciză de la Varșovia este poate cel mai potrivit loc unde puteți face pași importanți pentru realizarea acestui vis, întrucât acolo puteți descoperi și aprofunda diverse idei de afaceri și puteți alege una dintre ele. Astfel, e posibil să luați una dintre cele mai importante decizii din viața dumneavoastră.

Articole citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Peste doar o lună, Stadionul Național PGE din Varșovia va deveni locul de desfășurare a unuia dintre cele mai importante evenimente din industria francizelor – ediția de primărară a Târgului de Franciză.
Cele mai citite

Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start