Târg de francize la Katowice
În mod tradițional, la sfârșitul lunii martie, orașul Katowice din Polonia devine „centrul evenimentelor dedicate francizelor“. Și de această dată, pentru al patrulea an consecutiv, Târgul regional de francize va avea loc la Centrul Internațional pentru Congrese, în zilele de 29 și 30 martie.
Pe lângă faimosul Târg de francize din Varșovia, care are loc în luna octombrie, Târgul de la Katowice este unul dintre cele mai importante evenimente dedicate francizelor din regiunea Europei Centrale și de Est, ținând cont de numărul de expozanți și de numărul de vizitatori. Deși orașul Katowice în sine are aproximativ 310.000 de locuitori, potențialul este de aproximativ 3,5 milioane de oameni, întrucât, în fiecare an, se adaugă și potențialii vizitatori din orașele învecinate, cum ar fi Wroclaw, Cracovia, Kielce, Rzeszow, și chiar din altele mult mai îndepărtate. Pentru cei peste 75 de expozanți, francizori naționali și internaționali, care sunt prezenți în mod frecvent la târg, aceasta este cu siguranță o informație semnificativă.
“Din punctul de vedere al afacerii, este extrem de important să selectați persoana potrivită care va fi viitorul francizat. Am constatat că la târgul din Katowice nu vin „trecători“ pur și simplu, ci candidați care sunt realmente interesați de cooperare, care doresc să cumpere o franciză și să-și înceapă propria afacere” - ne împărtășește din experiența sa Monika Dombrovska, președintele Organizației poloneze de franciză și Directorul McDonald's din Polonia.
Pe parcursul celor două zile ale târgului vor fi organizate și forumuri educaționale, care vor atrage antreprenori de succes și experți din cadrul unor rețele de franciză poloneze. Viitorii beneficiari ai francizelor vor putea să afle tot ceea ce presupune cooperarea în sistem de franciză, care sunt elemente cheie ale acordului de franciză, modul de a face un plan de afaceri etc., astfel încât să fie pregătiți pentru a lua una dintre cele mai importante decizii din viață.
Târgul de francize „Idei pentru afaceri“ va fi organizat de PROFIT system Polonia, care a organizat, de asemenea, și cele 16 ediții ale Franchise Expo Varșovia, unul dintre cele mai mari evenimente comerciale și de business de acest gen din Europa și cel mai mare din Europa Centrală și de Est.
Peste 75 de expozanți / Francizori naționali și internaționali, reuniți la Centrul Internațional pentru Congrese din Katowice Articole citite
Verbatoria, sau despre identificarea abilităților native
/22.12.2025
Operând în peste 20 de țări din întreaga lume, Verbatoria este o rețea globală de centre specializate în testarea neurometrică și identificarea talentelor umane înnăscute.
Împărtășește cu ceilalți resursele și nu le ține doar pentru tine, aceasta ar fi ultima tendiță din lumea afacerilor, inclusiv cea a francizelor. Și, în scurt timp, s-a dovedit a fi profitabilă pentru toate părțile.
Halloween, o sărbătoare așteptată de milioane de oameni, este pentru ciocolateriile Leonidas un prilej de a pune la dispoziția francizaților produse unice, care aduc clienților lor o savoare unică, dar și bucurie.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Dezvoltarea agresivă, în special în primii ani ai afacerii prin francizare, devine adesea o provocare cu costuri nedorite.
Cele mai citite
O afacere care cucerește piața
/12.12.2025
Franciza Crazy Bubble, cu multitudinea ei de puncte de desfacere de pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Brandul Vitamix, cunoscut deja la nivel național pe piața suplimentelor alimentare, oferă noi oportunități de parteneriat prin lansarea propriului sistem de franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start