Impresii dulci de la Expo Francize Paris
Franchise Expo Paris este un eveniment al Federației Franceze de Franciză, organizat de Reed Exposition France în perioada 17 - 20 martie 2019. Dacă ajungeți la Paris zilele următoare, vă așteptăm la standul nostru, Y48, la Pavilionul Expozițional de la Porte de Versailles.
Acest eveniment unic ca amploare în Europa oferă vizitatorilor oportunitatea de a descoperi modele noi de franciză și de a interacționa cu peste 580 de expozanți. Pe durata a 4 zile (17 – 20 martie 2019), 150 de brand-uri internaționale de franciză din peste 25 de țări prezintă avantajele conceptelor lor de franciză. Dintre acestea le voi enumera pe cele mai bine reprezentate: pavilionul Braziliei (expozanți: ABF Brazilian Franchise Association, DepilConcept, Global Franchise, Usaflex), pavilionul Spaniei (expozanți: AEF – Association Espagnole des Franchiseurs, Artespanol – Paellas & Tapas, Canas Y Tapas, Mayoral, Muy Mucho, My Bike Mobile, PromiseTelelavo, Ulanka), pavilionul Statelor Unite ale Americii (expozanți: Home Instead – Senior Care, Little Caesars, Mathnasium, Orkin, Sbarr, Xponential Fitness, EasyGym, Expense Reduction Analysts France), pavilionul Italiei (expozanți: Assofranchising, Befed, Caffe’ Napoli, Confimprese, Doppio Malto, Federfranchising, ICE – ITA Italian Trade Agency, IDO, Illy Caffe, Iriparo, La Bottega del Caffe, Lavazza, Lowengrube, Mama Burger, Piazza Italia, Primadonna, Prink, Savini Tartufi – Truffle Restaurant & Cocktail Bar), pavilionul libanez (expozanți: Daze, LFA libanese Franchise Association, B Design), pavilionul malaezian (expozanți: CIC Where Leaders are born, Global Art, Marrybrown, My Art Studio, Tealive, the Manhattan Fish Market, MFA – Malaysia Franchise Association), pavilionul Olandei (expozanți: De Nationale, Franchise Gids B.V., Autohopper, Fit20), pavilionul Canadei (Classe Affaires, Desjardins, Fasken, Raymond Chabot Brant Thomton, CQF – Conseil Quebecois de la Franchise).
În Franța, există acum în jur de 2.000 de brand-uri de franciză, cu aproximativ 75.000 de francizați care generează o cifră de afaceri de peste 62 de miliarde de Euro.
“Formula de succes a acestui model antreprenorial este extrem de atractivă. Potențialii francizați vor să beneficieze de reputația unui brand care le va permite să-și dezvolte afacerea mult mai repede. Know-how-ul transferat de francizor și serviciile prestate pe baza contractului de franciză – training, suport operațional și de marketing, consiliere permanentă – sunt esențiale pentru lansarea unui business. Această modalitate asistată de a dezvolta o afacere ajută francizații să depășească mult mai ușor eventualele obstacole întâmpinate pe parcurs. Din acest considerent, majoritatea francizaților preferă să rămână activi în rețeaua de franciză chiar și după terminarea contractului de franciză” – declară Michel Bourel, Președintele Federației franceze de franciză.
Franchise Expo Paris atrage anual în jur de 36.000 de vizitatori, din care 3.300 sunt vizitatori internaționali din aproape 100 de țări, printre care se regăsesc viitorii francizați, persoane cu spirit antreprenorial, manageri din diverse domenii de activitate care doresc să devină independenți. Aici este locul ideal în care cei care nu sunt încă hotărâți privind tipul de afacere pe care vor să o dezvolte se pot documenta și pot alege din aproximativ 90 de domenii de activitate (restaurante, modă – frumusețe – fitness, servicii diverse B2C sau B2B, comerț de produse alimentare, magazine specializate, imobiliare etc.).
"Prin prezența unor concepte de franciză internaționale, reprezentând 25 de naționalități și 20% din numărul total al expozanților, Franchise Expo Paris oferă o viziune internațională completă a conceptelor care sunt în trend" - Sylvie Gaudy, Director Franchise Expo Paris
Expo Paris este o platformă internațională de networking, însă oferă și un program complex care include în jur de 100 de conferințe și seminarii care se desfășoară pe durata celor 4 zile și punctează aspecte esențiale legate de franciză. Conferințele și seminariile oferă informații importante pentru candidați și încurajează dialogul acestora cu francizorii, crescând astfel dinamica întregului eveniment.
Rămâneți aproape! Vom reveni zilele următoare cu mai multe informații. A bientôt!
Articole citite
Ca să îți susții și să îți dezvolți sistemul de franciză, cu siguranță trebuie să îți găsești consultantul potrivit. Cum faci asta ? Punându-ți o serie de întrebări cheie.
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Știați că închirierea lui Moș Crăciun a început să fie o franciză de succes în întreaga Europă? Mai ales că nu este de mari investiții, iar sprijinul susținut al francizorului poate să aducă magia sărbătorilor la viață, dar și profit.
Viitorul copiilor noștri este important și, dacă vrem să fie asigurat, aceștia trebuie să înțeleagă ce înseamnă lumea virtuală. Franciza Coding Giants poate să asigure acest parcurs de succes.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start