Mapic Italy tocmai a început
8 și 9 mai sunt două zile dedicate afacerilor și networking-ului care vor avea loc la Târgul Mapic Italy, aflat la cea de-a patra ediție, precum și la Mapic Food, aflat la cea de-a doua ediție. Cele doua evenimente se vor desfășura la Centrul expozițional MiCo din Milano, unde retaileri naționali și internaționali se întâlnesc cu operatorii piețelor imobiliare de retail, pentru a descoperi cele mai bune oportunități din Italia.
Și în acest an, Start Franchising, membră a Grupului PROFIT system, va fi printre partenerii media ai evenimentului și ne va transmite tendințele actuale. Peste două mii de participanți sunt așteptați, potrivit Reed MIDEM, compania care organizează aceste evenimente în peste 50 de țări, inclusiv peste 500 de retaileri naționali și internaționali. Actorii cheie din acest sector sunt JLL, CBRE, Cushman & Wakefield, Ceetrus, Savills, Ece, Eurocommercial, IGD, Svicom, Sonae Sierra, Klépierre. BNP Paribas, Pradera, SCC Italia, dar și comercianții cu amănuntul, cum ar fi Kuwait Petroleum Italia (Q8), care este interesat să încheie noi parteneriate cu brandul Food & Beverage și să-și prezinte noul concept de stație de servicii pentru centrele comerciale, într-o previzualizare a "Q8 Green Island" și "Anytime Fitness", care reprezintă segmentele de divertisment și servicii pentru persoane fizice, aflate în creștere puternică în prezent și care vor fi în centrul dezbaterilor și la Cannes, în luna noiembrie.
MAPIC Italia este un eveniment complementar evenimentului MAPIC care are loc la Cannes, în fiecare an, în luna noiembrie, și, încă de la prima ediție, s-a dovedit a fi un adevărat accelerator al afacerilor, facilitând retailer-ilor, companiilor și investitorilor accesul la o experiență completă și o prezentare detaliată a pieței italiene din acest sector.
În cadrul programului conferințelor vor fi discutate aspecte cheie ale pieței: situația actuală și potențialul pieței imobiliare comerciale din Italia, noile modele de business din centrele comerciale, precum și expansiunea notabilă a retailer-ilor internaționali, pe piața italiană, astfel că participanții pot afla care sunt cele mai inovatoare formate de business și cele mai bune locații.
Mapic Italy
Programul conferințelor se va desfășura pe parcursul următoarelor două zile. În prima zi, va fi analizată convergența dintre online și offline, precum și provocările cu care trebuie să se confrunte retailul în era digitală. A doua zi se va deschide cu masa rotundă organizată de CNCC, la care se va analiza situația actuală și perspectivele pieței imobiliare comerciale italiene, prin contribuția celor mai recente date de piață furnizate de JLL, Cushman & Wakefield și CBRE. Ziua va continua cu o sesiune dedicată unei prezentări internaționale a celei mai avansate tehnologii din industria de divertisment din Italia. Sesiunea, prin contribuția unor companii precum Zamperla, Uci Cinemas, We Arena și Join4B, va analiza impactul pe care activitățile de "divertisment" le au în alegerea destinațiilor de shopping, transformându-le în destinații moderne de lifestyle, cu un mix care merge de la divertisment live la cultură, educație, gamificare și realitate virtuală, în scopul creșterii volumului traficului, îmbunătățirii experienței consumatorilor și diferențierii față de concurenți. Programul oficial al Mapic Italy se va termina cu ceremonia "Foodservice Award Italy 2019", organizată de partenerii comerciali Mapic Retail & Food din Italia, și cu Mapic Food, care va avea loc la stadionul San Siro din Milano, în cadrul căruia vor fi premiate lanțurile de restaurante active din Italia. Massimo Moretti, directorul general al CDS Holding și președintele CNCC, declară că “Industria centrelor comerciale este în transformare, dar se bazează pe fundamente solide și pe o strategie clară în ceea ce privește direcția de dezvoltare. Oferta de preparate gastronomice, împreună cu activitățile de petrecere a timpului liber și alte serviciile sunt elementele de actualitate ale acestei transformări. În cadrul zonei de food, de exemplu, oferta noastră surprinde întotdeauna noile tendințe și gusturi ale clienților, care pot savura astfel experiența împreună cu familia sau cu prietenii. Organizarea simultană a evenimentelor Mapic Italy și Mapic Food este o combinație perfectă! "
Mapic Food
Mapic Food este evenimentul dedicat exclusiv retailerilor și jucătorilor din sectorul Food & Beverage, precum și celor care activează pe piața imobiliară comercială. Lansat în 2018, Mapic Food a venit în întâmpinarea operatorilor și lanțurilor din domeniul HoReCa, interesați să-și dezvolte prezența internațională și să construiască viitoarele destinații gastronomice. Evenimentul este o platformă extraordinară de business care facilitează contactul dintre operatorii HoReCa și alți operatori specializați pe diverse servicii complementare segmentului gastronomic, operatori din turism, administratori imobiliari și de galerii comerciale, investitori și diverși furnizori industriali.
Mai multe detalii pot fi regăsite pe site-ul evenimentului https://www.mapic-italy.it/en.html
Articole citite
Un concept foarte cunoscut de americani, care se extinde în Vestul Europei dar care a început să stârnească interesul și în regiunea noastră, este cel de franciză care se ocupă cu închirierea de rochii și costume.
Știați că închirierea lui Moș Crăciun a început să fie o franciză de succes în întreaga Europă? Mai ales că nu este de mari investiții, iar sprijinul susținut al francizorului poate să aducă magia sărbătorilor la viață, dar și profit.
Viitorul copiilor noștri este important și, dacă vrem să fie asigurat, aceștia trebuie să înțeleagă ce înseamnă lumea virtuală. Franciza Coding Giants poate să asigure acest parcurs de succes.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start