Mapic Italy tocmai a început
8 și 9 mai sunt două zile dedicate afacerilor și networking-ului care vor avea loc la Târgul Mapic Italy, aflat la cea de-a patra ediție, precum și la Mapic Food, aflat la cea de-a doua ediție. Cele doua evenimente se vor desfășura la Centrul expozițional MiCo din Milano, unde retaileri naționali și internaționali se întâlnesc cu operatorii piețelor imobiliare de retail, pentru a descoperi cele mai bune oportunități din Italia.
Și în acest an, Start Franchising, membră a Grupului PROFIT system, va fi printre partenerii media ai evenimentului și ne va transmite tendințele actuale. Peste două mii de participanți sunt așteptați, potrivit Reed MIDEM, compania care organizează aceste evenimente în peste 50 de țări, inclusiv peste 500 de retaileri naționali și internaționali. Actorii cheie din acest sector sunt JLL, CBRE, Cushman & Wakefield, Ceetrus, Savills, Ece, Eurocommercial, IGD, Svicom, Sonae Sierra, Klépierre. BNP Paribas, Pradera, SCC Italia, dar și comercianții cu amănuntul, cum ar fi Kuwait Petroleum Italia (Q8), care este interesat să încheie noi parteneriate cu brandul Food & Beverage și să-și prezinte noul concept de stație de servicii pentru centrele comerciale, într-o previzualizare a "Q8 Green Island" și "Anytime Fitness", care reprezintă segmentele de divertisment și servicii pentru persoane fizice, aflate în creștere puternică în prezent și care vor fi în centrul dezbaterilor și la Cannes, în luna noiembrie.
MAPIC Italia este un eveniment complementar evenimentului MAPIC care are loc la Cannes, în fiecare an, în luna noiembrie, și, încă de la prima ediție, s-a dovedit a fi un adevărat accelerator al afacerilor, facilitând retailer-ilor, companiilor și investitorilor accesul la o experiență completă și o prezentare detaliată a pieței italiene din acest sector.
În cadrul programului conferințelor vor fi discutate aspecte cheie ale pieței: situația actuală și potențialul pieței imobiliare comerciale din Italia, noile modele de business din centrele comerciale, precum și expansiunea notabilă a retailer-ilor internaționali, pe piața italiană, astfel că participanții pot afla care sunt cele mai inovatoare formate de business și cele mai bune locații.
Mapic Italy
Programul conferințelor se va desfășura pe parcursul următoarelor două zile. În prima zi, va fi analizată convergența dintre online și offline, precum și provocările cu care trebuie să se confrunte retailul în era digitală. A doua zi se va deschide cu masa rotundă organizată de CNCC, la care se va analiza situația actuală și perspectivele pieței imobiliare comerciale italiene, prin contribuția celor mai recente date de piață furnizate de JLL, Cushman & Wakefield și CBRE. Ziua va continua cu o sesiune dedicată unei prezentări internaționale a celei mai avansate tehnologii din industria de divertisment din Italia. Sesiunea, prin contribuția unor companii precum Zamperla, Uci Cinemas, We Arena și Join4B, va analiza impactul pe care activitățile de "divertisment" le au în alegerea destinațiilor de shopping, transformându-le în destinații moderne de lifestyle, cu un mix care merge de la divertisment live la cultură, educație, gamificare și realitate virtuală, în scopul creșterii volumului traficului, îmbunătățirii experienței consumatorilor și diferențierii față de concurenți. Programul oficial al Mapic Italy se va termina cu ceremonia "Foodservice Award Italy 2019", organizată de partenerii comerciali Mapic Retail & Food din Italia, și cu Mapic Food, care va avea loc la stadionul San Siro din Milano, în cadrul căruia vor fi premiate lanțurile de restaurante active din Italia. Massimo Moretti, directorul general al CDS Holding și președintele CNCC, declară că “Industria centrelor comerciale este în transformare, dar se bazează pe fundamente solide și pe o strategie clară în ceea ce privește direcția de dezvoltare. Oferta de preparate gastronomice, împreună cu activitățile de petrecere a timpului liber și alte serviciile sunt elementele de actualitate ale acestei transformări. În cadrul zonei de food, de exemplu, oferta noastră surprinde întotdeauna noile tendințe și gusturi ale clienților, care pot savura astfel experiența împreună cu familia sau cu prietenii. Organizarea simultană a evenimentelor Mapic Italy și Mapic Food este o combinație perfectă! "
Mapic Food
Mapic Food este evenimentul dedicat exclusiv retailerilor și jucătorilor din sectorul Food & Beverage, precum și celor care activează pe piața imobiliară comercială. Lansat în 2018, Mapic Food a venit în întâmpinarea operatorilor și lanțurilor din domeniul HoReCa, interesați să-și dezvolte prezența internațională și să construiască viitoarele destinații gastronomice. Evenimentul este o platformă extraordinară de business care facilitează contactul dintre operatorii HoReCa și alți operatori specializați pe diverse servicii complementare segmentului gastronomic, operatori din turism, administratori imobiliari și de galerii comerciale, investitori și diverși furnizori industriali.
Mai multe detalii pot fi regăsite pe site-ul evenimentului https://www.mapic-italy.it/en.html

Articole citite

Franciza islandeză Hopp Mobility, care folosește un sistem inteligent de partajare și promovează micromobilitatea urbană ecologică cu trotinete electrice robuste, vrea să se extindă și în România.
Cum se calculează valoarea reală a unei investiții într-o franciză? Câteva sfaturi despre cum să verificați costurile inițiale și cele de pe parcursul derulării unei afaceri de acest fel.
Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
O înțelegere corectă între o franciză și o celebritate din lumea internetului este posibilă, cu condiția ca ambele părți să abordeze subiectul cu profesionalism și să își protejeze interesele.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start