Bunele practici "cresc" o afacere de succes
Când a lansat programul de dezvoltare a francizei, în 2018, Flash Europe și-a stabilit un obiectiv pentru extinderea și consolidarea rețelei sale de logistică în toată Europa, în special în țările în care nu operează direct. Intenția este de a face acest lucru printr-o franciză, prin găsirea partenerilor potriviți pe piețele locale, care sunt, conform planului, companii de transport fiabile și ambițioase, care acum, ca beneficiari ai francizei Flash, ar oferi un serviciu de transport de urgență premium pe piața lor.
Dezvoltarea rețelei de franciză a început în Turcia, a continuat în Rusia, iar recent, la începutul anului 2020, Bulgaria și Slovenia s-au alăturat listei de țări în care s-au deschis afaceri cu franciza Flash.
- În primul an, rețeaua de franciză cuprindea nouă persoane, în două țări, iar până în prezent, rețeaua s-a extins în patru țări, unde funcționează, sub marca Flash, 13 francizați și peste 35 de angajați - subliniază Frank van Dorn, managerul de franciză Flash Europe.
Prima recunoaștere pentru francizați
În conformitate cu o tradiție promovată de sistemele mari de franciză și bine înrădăcinată, compania mamă Flash Europe a introdus practica de a-și strânge și recompensa partenerii încă de la începutul activității de franciză.
- Deși suntem un sistem de franciză relativ tânăr, care încă evoluează, am considerat că este important să se stabilească de la bun început o scară a valorilor și să oferim modele de motivare a partenerilor. Prin urmare, fiecare performanță a francizaților va fi recunoscută și apreciată - explică Van Dorn.
Astfel, la mijlocul lunii ianuarie, la Istanbul, a avut loc prima întâlnire a partenerilor de franciză Flash, la care au fost acordate primele premii pentru succesele și realizările înregistrate anterior. - De fapt, am combinat două ocazii frumoase - lansarea unei noi unități în franciză pentru teritoriile din Istanbul și Bursa și oferirea primelor premii de recunoaștere - a spus Van Dorn.
Hakan Ertem, beneficiarul francizei master pentru teritoriul Turciei, care este, de asemenea, beneficiarul francizelor individuale din orașele Istanbul și Bursa, a fost sărbătorit ca fiind cel mai bun francizat pentru anul 2019. - Recunoașterea se acordă în funcție de mai multe criterii - spune Van Dorn. - Printre acestea se numără creșterea numărului de clienți pe teritoriul contractat, creșterea traficului, calitatea serviciilor destinate utilizatorului final, precum și sprijinul în recrutarea de noi francizați individuali, ceea ce este foarte important atunci când vine vorba de beneficiarii francizei master - explică van Dorn.
Roluri personalizate la cele mai înalte standarde de servicii
- Responsabilitățile francizatului master față de cele ale unui francizat individual diferă oarecum. Beneficiarii individuali ai francizei Flash - explică Van Dorn - ar trebui să fie companii de transport care au deja logistică și o bază pentru clienți. Sarcina lor principală va fi să dezvolte o afacere pe teritoriul care li se atribuie - trebuie să ajungă la clienții existenți, precum și la noii clienți, să ia în considerare dacă este nevoie de transport de urgență și să anunțe clienții că acum oferă și un serviciu de transport de urgență premium. A doua și, în același timp, sarcina principală a beneficiarilor individuali ai francizei Flash este să efectueze transportul, practic să ridice la timp o expediere din orice parte a Europei, să urmărească traseul transportului și să îl ducă la destinație.
- Desigur, avem nevoie de un partener care să mențină cel mai înalt nivel de serviciu atunci când vine vorba de preluare și transport, ceea ce este obligatoriu - spune Van Dorn.
Beneficiarul unei francize master, pe de altă parte, nu trebuie să se ocupe de transport, ridicare și livrare de expedieri și nici nu este responsabil de atragerea și cooperarea cu clienții, deoarece aceasta este sarcina francizaților individuali. Rolul său, după cum explică Van Dorn, este acela de a dezvolta o rețea de francizați individuali pe teritoriul unei anumite țări.
- Aceasta înseamnă că master francizatul are sarcina să găsească, să integreze și să-i avizeze din punct de vedere profesional pe francizații individuali. Cu toate acestea, avem deja cazuri în care destinatarul francizei master este și beneficiarul unei francize individuale, cum este în Turcia și în Bulgaria. Ce model va fi aplicat într-o anumită țară depinde de piață și de parteneri, iar Flash este, în general, deschis tuturor tipurilor de colaborare, atâta timp cât partenerul este capabil să atingă și să furnizeze cele mai înalte standarde de calitate - spune Van Dorn.

Articole citite

Cererea de alimente ecologice este în creștere în toată Europa, creând oportunități pentru inițierea de afaceri agricole durabile, prin intermediul francizei.
În doar câțiva ani, TikTok a reușit să dea lumea peste cap. De neconceput cu un deceniu în urmă, a intrat în forță în lumea reală și a devenit chiar o rampă de lansare pentru francize de succes.
Franciza Helen Doron, un reper global în predarea limbii engleze ca limbă străină, celebrează patru decenii de excelență în educația alternativă timpurie, fundamentată pe o abordare unică și inovatoare.
Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Peste doar o lună, Stadionul Național PGE din Varșovia va deveni locul de desfășurare a unuia dintre cele mai importante evenimente din industria francizelor – ediția de primărară a Târgului de Franciză.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start