O franciză ce trebuia inventată

Creatorii Maison Magnifique, Matteo Stella și Andrea Galli, au avut experiențe de succes ca directori în mari companii. “Am început de la zero. Noi aveam experiență în vânzări. La un moment dat, am lăsat aceste activități și am trecut într-o zonă imobiliară de lux, care ni s-a părut promițătoare chiar și în perioada de criză. Primul pas a fost să ne afiliem unui brand internațional de profil, bine cunoscut în țara noastră, și să ne deschidem o agenție în Ferrara. Avantajul era că ne bazam pe un brand puternic și pe un know-how consolidat. La scurt timp, însă, ne-am dat seama că nu este afacerea pe care vroiam să o avem”, spune Matteo Stella.
Ca urmare, cei doi parteneri reziliază contractul și trec la următoarea etapă: devin antreprenori și vor să își înființeze propria rețea. Așa s-a născut Maison Magnifique, un brand de imobiliare specializat în proprietăți de prestigiu, companie care acum caută francizați care să deschidă agenții în rețeaua de franciză.
“Ne-am implicat pentru că am experimentat pe teren și ne-am dat seama că sectorul imobiliar de lux are oportunități semnificative. Compania noastră, Real Estate Solutions, a fost înființată în 2015 iar logo-ul Maison Magnifique a apărut în 2019. În tot acest timp, ne-am concentrat să aflăm ce vor oamenii și ce nu vor. Ne-am stabilit obiectivele și metoda de lucru. Ne-am definit propriul format de franciză într-un sector cu cifre importante. Cu partenerii noștri francizați facem instruire bazată pe rezultate, folosim metodologii eficiente și am abordat afacerea după dictonul Câștig-Câștig. Ne-am decis să creăm franciza la care am visat întotdeauna. Și asta am făcut ”, a adăugat acesta.
Un altfel de agent imobiliar
Matteo Stella și Andrea Galli spun că studiază permanent evoluția în această industrie. Amândoi au definit metodologia și formatul de afaceri astfel încât să fie favorabile atât clienților, cât și francizaților. Ei cred că au revoluționat modul de definire a imaginii unui proprietar de agenție imobiliară. “Suntem, în primul rând, antreprenori. Pe asta se bazează forța noastră și a partenerilor noștri”, a spus Galli.
Franciza Maison Magnifique urmărește trei tipuri de potențiali francizați. Primii sunt antreprenorii care doresc să își diversifice afacerea. Apoi, este vorba despre agenți imobiliari care lucrează deja și aspiră să devină antreprenori. În al treilea rând, este vorba despre oameni fără experiență anterioară în domeniu, dar care vor să facă afaceri și văd în această franciză un model de succes și nu ca pe o simplă slujbă independentă.
Agentul imobiliar își schimbă pielea
În viziunea celor doi, proprietarul unei francize marca Maison Magnifique trebuie să fie un antreprenor, să se concentreze asupra strategiei, a viziunii și să ajungă la o cifră de afaceri care să fie satisfăcătoare pentru întreaga echipă. El își dedică timpul selectării celor mai buni colaboratori și nu căutării de immobile, activitate care cade în sarcina agenților. “Condiția prealabilă a acestui model este metoda pe care am dezvoltat-o și rafinat-o de-a lugul anilor, care este determinată de formarea continuă a francizaților, dar și de analiza și evaluarea permanentă a rezultatelor. Mai presus de toate, știm ce avem de făcut ca să obținem rezultate și ca să ne îmbunătățim performanța”, a mai spus Stella.
Articole citite

Serviciile de închiriere a mașinilor de lux deschid piața pentru autoturisme exotice printr-un model de franciză, combinând soluții de închiriere, partajare și abonament
Industria fitness înregistrează o creștere fără precedent, cea mai dinamică tehnică, Pilates, fiind cea mai reprezentativă și atractivă în sistemul de franciză.
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
Cele mai citite

Franciza Floria, o investiție flexibilă, cu sprijin constant pentru parteneri și recuperare rapidă a investiției, a deschis cea de-a șaptea locație din București și își dorește să se extindă la nivel național.
Varșovia va redeveni, la sfârșitul lunii octombrie, capitala europeană a sistemelor de franciză. Cu o existență de peste două decenii, cel mai mare târg de franciză din Europa Centrală și de Est va avea loc în perioada 23-24 octombrie a.c., la Palatul Culturii și Științei din capitala Poloniei.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Rețeaua Animax este un alt exemplu care ne arată că piața îngrijirii animalelor de companie reușește să doboare obstacolele economice actuale.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start