O franciză ce trebuia inventată
Creatorii Maison Magnifique, Matteo Stella și Andrea Galli, au avut experiențe de succes ca directori în mari companii. “Am început de la zero. Noi aveam experiență în vânzări. La un moment dat, am lăsat aceste activități și am trecut într-o zonă imobiliară de lux, care ni s-a părut promițătoare chiar și în perioada de criză. Primul pas a fost să ne afiliem unui brand internațional de profil, bine cunoscut în țara noastră, și să ne deschidem o agenție în Ferrara. Avantajul era că ne bazam pe un brand puternic și pe un know-how consolidat. La scurt timp, însă, ne-am dat seama că nu este afacerea pe care vroiam să o avem”, spune Matteo Stella.
Ca urmare, cei doi parteneri reziliază contractul și trec la următoarea etapă: devin antreprenori și vor să își înființeze propria rețea. Așa s-a născut Maison Magnifique, un brand de imobiliare specializat în proprietăți de prestigiu, companie care acum caută francizați care să deschidă agenții în rețeaua de franciză.
“Ne-am implicat pentru că am experimentat pe teren și ne-am dat seama că sectorul imobiliar de lux are oportunități semnificative. Compania noastră, Real Estate Solutions, a fost înființată în 2015 iar logo-ul Maison Magnifique a apărut în 2019. În tot acest timp, ne-am concentrat să aflăm ce vor oamenii și ce nu vor. Ne-am stabilit obiectivele și metoda de lucru. Ne-am definit propriul format de franciză într-un sector cu cifre importante. Cu partenerii noștri francizați facem instruire bazată pe rezultate, folosim metodologii eficiente și am abordat afacerea după dictonul Câștig-Câștig. Ne-am decis să creăm franciza la care am visat întotdeauna. Și asta am făcut ”, a adăugat acesta.
Un altfel de agent imobiliar
Matteo Stella și Andrea Galli spun că studiază permanent evoluția în această industrie. Amândoi au definit metodologia și formatul de afaceri astfel încât să fie favorabile atât clienților, cât și francizaților. Ei cred că au revoluționat modul de definire a imaginii unui proprietar de agenție imobiliară. “Suntem, în primul rând, antreprenori. Pe asta se bazează forța noastră și a partenerilor noștri”, a spus Galli.
Franciza Maison Magnifique urmărește trei tipuri de potențiali francizați. Primii sunt antreprenorii care doresc să își diversifice afacerea. Apoi, este vorba despre agenți imobiliari care lucrează deja și aspiră să devină antreprenori. În al treilea rând, este vorba despre oameni fără experiență anterioară în domeniu, dar care vor să facă afaceri și văd în această franciză un model de succes și nu ca pe o simplă slujbă independentă.
Agentul imobiliar își schimbă pielea
În viziunea celor doi, proprietarul unei francize marca Maison Magnifique trebuie să fie un antreprenor, să se concentreze asupra strategiei, a viziunii și să ajungă la o cifră de afaceri care să fie satisfăcătoare pentru întreaga echipă. El își dedică timpul selectării celor mai buni colaboratori și nu căutării de immobile, activitate care cade în sarcina agenților. “Condiția prealabilă a acestui model este metoda pe care am dezvoltat-o și rafinat-o de-a lugul anilor, care este determinată de formarea continuă a francizaților, dar și de analiza și evaluarea permanentă a rezultatelor. Mai presus de toate, știm ce avem de făcut ca să obținem rezultate și ca să ne îmbunătățim performanța”, a mai spus Stella.
Articole citite
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Marca Dšamp, sub care familia sârbă Stević produce și vinde ciuperci marinate și pastă tartinabilă, câștigă tot mai mulți clienți. Secretul succesului stă în calitate și gusturile originale
O afacere de nișă, cu păpuși lucrate manual și haine personalizate pentru fiecare client, s-a dovedit a fi un succes
Vrei să fii proprietarul unei atracții care atrage vizitatori din întreaga lume, deschide un parc cu fluturi
Îngrășământ ecologic din lână de oaie, o idee de milioane pentru toată lumea.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
Franciză la „mâna a doua”
Doresc o franciza Va multumesc Astept un raspuns
Franciza – cu ce se mănâncă?
Super util!
Propriul patron sau angajat?
Dupa 45 de ani de comunism si 25 de jaf normal ar fi sa fii raspunzator de munca ta
Idei de afaceri în oraşe mici
Multi au profitat de fondurile europene si nu au facut nimic...pacat.
Propriul patron sau angajat?
Normal ca patron mi-ar placea sa fiu...visez...
Propriul patron sau angajat?
Inceputurile sunt dificile si ar trebui initiata taxa zero in anumite conditii pentru ca ulterior se vor recupera...dar la noi legile se aplica numai in defavoare individului
Propriul patron sau angajat?
As vrea sa scriu despre Rodipet care au investit initial in chioscuri micute si cochete aveau colaboratori adevarati profesionisti si dintr-o data nu mai aveau resurse dar au...
Idei de afaceri în oraşe mici
Mare greseala ca nu s-au folosit fondurile europene, cei vinovati vor da socoteala pentru aceasta pentru ca sunt platiti niste indivizi pentru aceasta care nu fac nimic