Piețe noi, parteneri noi

Pe piața poloneză sunt deja 260 de magazine de lenjerie Esotiq, dar brandul operează și în afara țării, prin francize deschise în Germania, Estonia, Letonia și Lituania. Viitorii parteneri români, ca și cei din celelalte state, nu trebuie să aibă experiență în afaceri pentru a obține licența de franciză. Ei vor învăța tot ce este necesar în cadrul programului de training. Este deosebit de important ca francizorul să găsească parteneri care sunt gata să gestioneze eficient sucursala și să o opereze în conformitate cu standardele întregii rețele.
Importanța vitrinelor
Fiecare magazin în parte este important pentru întreaga rețea. Având în vedere că scopul francizorului este să uniformizeze afacerea, francizații apelează la serviciile designerilor acestuia pentru a realiza proiectul sediului. Conceptul se extinde asupra mobilierului, ghișeelor, iluminatului etc. Sarcina lor este de a crea un mediu n care clienții se vor simți confortabil și, în același timp, vor putea expune și pune în valoare produsele.
Investiția care îi așteaptă pe viitorii francizați Esotiq depinde, în principal, de starea sediului, de amploarea schimbărilor care trebuie făcute și de țara în care va funcționa afacerea. Costurile de investitie asociate facilitatii sunt de aproximativ 225 de euro/m2. Dimensiunea optimă a magazinului Esotiq este cuprinsă între 50 și 100 m2. Ar trebui să fie situat în centrul orașului, pe strada comercială principală sau într-un centru comercial.
Sprijinul francizorului nu acoperă doar perioada anterioară deschiderii afacerii. Francizatul se poate baza pe ajutorul acestuia pe toată perioada de cooperare. Pe lângă transferul de know-how, diverse training-uri pentru francizați și personalul acestora, există și o echipă de oameni care îi poate ajuta, de exemplu, să gestioneze evenimente de marketing sau să amenajeze vitrine și colectii în magazin, inclusiv asistența la afisarea marfurilor pe umerase și pe mobila rezervată acestui scop.
Business Card Esotiq
• Marca Esotiq & Henderson este pe piață de peste două decenii. În Polonia, gigantul de lenjerie deține peste 260 de magazine proprii și în franciză, iar de câțiva ani deschide cu succes noi locații în afara țării. Pe lângă lenjerie, în magazinele sale pot fi găsite colecții de articole de îmbrăcăminte de lounge, pijamale, costume de baie și produse cosmetic
• Oferă un model de afaceri dovedit care garantează venituri satisfăcătoare.
• Magazinele pot fi deschise în localitățile cu populație peste 50 de mii de locuitori
• Spațiile trebuie să fie situate în centrul orașului, pe strada comercială principală sau într-un centru comercial și să aibă între 50 și 100 m2
Articole citite

Brandul de fashion Diverse, aparținând companiei poloneze ETOS, vrea să intre pe piața din România, unde caută un master francizor dar și parteneri de franciză.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie
Românilor le plac brand-urile poloneze
Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...
Franciza perfectă pentru mall
Da..chair asa?Barbatii sunt mereu uitati...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Asa este..dar nu numai ca nu sunt folosite pt moda ci uneori nu sunt platite...
Prima franciza monobrand Marc Cain
Romancele se nasc pentru a fi manechine fara sa se foloseasca de operatii estetice sau alte artificii ...pacat ca potentialul lor nu este folosit de cei din domeniu
Franciza perfectă pentru mall
De ce barbatii sunt uitati? un ac pentru cravata,butoni,tabachere,curele...si lista ar continua...ne simtim discriminati...
Franciza perfectă pentru mall
Mi se pare ca segmentul de varsta este cam mic...dupa statistici femeile traiesc mai mult decat barbatii,chiar daca ei se orienteaza spre acest segment