Cunoașterea înseamnă câștig
Cunoașterea înseamnă câștig / Esotiq pune mare accent pe sprijinul în vânzări prin instruirea angajaților, împărtășirea cunoștințelor unice și dezvoltarea de produse în colaborare cu experți de top din industria modei
Marţi
31.05.2022
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
 

Pe piața poloneză sunt deja 260 de magazine de lenjerie Esotiq, dar brandul operează și în afara țării, prin francize deschise în Germania, Estonia, Letonia și Lituania. Viitorii parteneri români, ca și cei din celelalte state, nu trebuie să aibă experiență în afaceri pentru a obține licența de franciză. Ei vor învăța tot ce este necesar în cadrul programului de training. Este deosebit de important ca francizorul să găsească parteneri care sunt gata să gestioneze eficient sucursala și să o opereze în conformitate cu standardele întregii rețele.

Importanța vitrinelor

Fiecare magazin în parte este important pentru întreaga rețea. Având în vedere că scopul francizorului este să uniformizeze afacerea, francizații apelează la serviciile designerilor acestuia pentru a realiza proiectul sediului. Conceptul se extinde asupra mobilierului, ghișeelor, iluminatului etc. Sarcina lor este de a crea un mediu n care clienții se vor simți confortabil și, în același timp, vor putea expune și pune în valoare produsele.

Investiția care îi așteaptă pe viitorii francizați Esotiq depinde, în principal, de starea sediului, de amploarea schimbărilor care trebuie făcute și de țara în care va funcționa afacerea. Costurile de investitie asociate facilitatii sunt de aproximativ 225 de euro/m2. Dimensiunea optimă a magazinului Esotiq este cuprinsă între 50 și 100 m2. Ar trebui să fie situat în centrul orașului, pe strada comercială principală sau într-un centru comercial.

Sprijinul francizorului nu acoperă doar perioada anterioară deschiderii afacerii. Francizatul se poate baza pe ajutorul acestuia pe toată perioada de cooperare. Pe lângă transferul de know-how, diverse training-uri pentru francizați și personalul acestora, există și o echipă de oameni care îi poate ajuta, de exemplu, să gestioneze evenimente de marketing sau să amenajeze vitrine și colectii în magazin, inclusiv asistența la afisarea marfurilor pe umerase și pe mobila rezervată acestui scop.

Business Card Esotiq

• Marca Esotiq & Henderson este pe piață de peste două decenii. În Polonia, gigantul de lenjerie deține peste 260 de magazine proprii și în franciză, iar de câțiva ani deschide cu succes noi locații în afara țării. Pe lângă lenjerie, în magazinele sale pot fi găsite colecții de articole de îmbrăcăminte de lounge, pijamale, costume de baie și produse cosmetic

• Oferă un model de afaceri dovedit care garantează venituri satisfăcătoare.

• Magazinele pot fi deschise în localitățile cu populație peste 50 de mii de locuitori

• Spațiile trebuie să fie situate în centrul orașului, pe strada comercială principală sau într-un centru comercial și să aibă între 50 și 100 m2


Ștefan Pricop
Business Development Manager