O soluție adaptată noilor realități
Anul trecut, compania a început să testeze conceptul de case mobile pe tot parcursul anului Tiny House by Sweet Gallery, care, potrivit lui Krzysztof Olesiak, membru al Consiliului de Administrație al companiei, se încadrează perfect în tendința „slow life”, în prezent foarte populară. “Din ce în ce mai des, vacanțele în marile hoteluri sunt abandonate în favoarea unora făcute departe de agitația orașelor și cât mai aproape de natură. Pace și liniște, natura care ne înconjoară, sunt acum cele mai importante atribute ale zilelor de vacanță. Am decis să propunem ceva al nostru și, pentru că avem experiență în construcții mobile, ne-am creat propriul design de case mobile pe tot parcursul anului”, a declarat Krzysztof Olesiak.
Profit calculat
Francizorul s-a asigurat că noul concept este o afacere foarte profitabilă. Presupunând un grade de ocupare annuală de 80 la sută, proprietarul ajunge la un venit de până la 7 mii de zloți pe lună, adică în jur de 84 de mii pe an. Asta înseamnă cam 1.500 de euro lunar sau peste 18.000 de euro anual. Posibilitatea de a găzdui până la șase persoane, în același timp, crește interesul pentru oferta de închiriere. În plus, mobilitatea îi crește atractivitatea. Locația poate fi schimbată, în funcție de sezonalitate. Potrivit francizorului, aceasta este o idee grozavă pentru persoanele care doresc să aibă propriul loc de odihnă și să se bucure de beneficiile financiare ale închirierii. Conceptul se adresează atât clienților persoane fizice, cât și firmelor de turism care doresc să își îmbogățească oferta de cazare.
Pregătite pentru tot timpul anului
Tiny House by Sweet Gallery poate fi amplasată într-un cadru natural, aproape de un lac, de o pădure și de munți. Casele mobile sunt concepute astfel încât să poată fi folosite ca loc de odihnă, de muncă, chiar și pe tot parcursul anului, datorită încălzirii prin pardoseală care economisește energie. “Casele functionează atât vara, cât și iarna. Una dintre ele funcționează foarte bine în stațiunea de schi Zieleniec Ski Arena, în orașul Duszniki Zdrój. Cabana a fost deschisă din decembrie 2021, literalmente la 150 de metri de cele mai mari teleschiuri din stațiune. Se bucură de un mare interes și de o frecvență mare a oaspeților”, spune Krzysztof Olesiak. Casele sunt perfecte pentru a fi folosite în campinguri, pensiuni și alte spații hoteliere. Proprietarii de facilitati turistice pot astfel extinde oferta de cazare, propunând locuri mai aproape de natură și mai departe de agitatia hotelului. “Una dintre casele închiriate de noi era situată în inima districtului Kashubian, lângă lacul Przywidzkie. Proprietarii locului au început să coopereze cu noi, apoi au decis să cumpere căsuța mobilă”, adaugă Krzysztof Olesiak.
Krzysztof Olesiak a precizat că există un mare interes din partea antreprenorilor. El susține că până la 97 la sută dintre utilizatori au apreciat funcționalitatea și confortul ridicat al casei și 90 la sută și-au declarat disponibilitatea de a investi în propria lor casă mobilă Tiny House by Sweet Gallery. Potrivit lui Krzysztof Olesiak, pandemia a reevaluat stilul de viață al multor oameni. Munca de la distanță permite călătorii mai lungi, iar grija sporită pentru sănătate crește nevoia de relaxare și de desprindere de agitația zilnică. Proiectul Tiny House se potrivește perfect acestei tendințe și permite proprietarilor de facilități turistice să-și sporească profitabilitatea afacerii. În plus, căsuța Tiny House oferă mobilitate deplină, așa că este ușor să schimbați locația și să stați în orice loc ales, fără autorizație de amplasare. Cu toate acestea, este necesar accesul la utilități.
Mulți ani de experiență
Suprafata caselor este de până la 25 mp. Acestea au fost proiectate conform standardelor scandinave - cu mult lemn care încălzește interiorul. Cabana are o chicinetă complet utilată, baie cu duș, toaletă, mașină de spălat, patru paturi, o canapea extensibilă suplimentară pentru două persoane, încălzire prin pardoseală - cu economie de energie și echipament RTV.
În acest proiect, Sweet Gallery folosește experiența anterioară în producția de rulote. Compania dezvoltă trei concepte gastronomice: Lodolandia, Kołacz na Okrągło, SiGelato și Bafra Kebab și va lansa în curând două noi mărci. Toate operează pe segmentul street food - cu remorci. În prezent, peste 700 de unități funcționează în mai multe state din Europa.
“Avem cunoștințe despre cum să proiectăm structuri mobile pe roți pentru a asigura funcționalitate și confort. Experiența noastră anuală în gestionarea conceptului de case mobile ne confirmă convingerea că Tiny House by Sweet Gallery vor fi foarte populare în rândul utilizatorilor. Oferta noastră se adresează atât clienților individuali, care doresc să trăiască mai aproape de natură, cât și investitorilor interesați să își extindă baza de cazare existentă”, a conchis Krzysztof Olesiak.
Business card Tiny House
• Concept de case mobile utilizabile pe tot parcursul anului
• Suprafața casei: 25 mp
• Venit anual estimat pentru închirierea unei case: aproximativ 18.000 de euro
Articole citite
"Căutăm francizați care sunt interesați să înceapă propria afacere sau au deja o agenție de turism" - spune Nino Dubretic, proprietarul brandului Direct Booker.
Marile lanțuri hoteliere din Europa apelează din ce în ce mai mult la modelul de afaceri al francizei, potrivit raportului Hotel Franchising in Europe 2019, elaborat de HVS Consulting Company.
DirectBooker, agenția care administrează locuințe private, extinde rețeaua de francize pe piața croată și, în paralel, este pregătită de expansiune în România.
Franciza oferită de gigantul hotelier european AccorHotels va atrage atenţia hotelierilor din România. Malgorzata Morek de la Orbis Group vine cu detalii despre ceea ce aduce nou pe piaţă.
Rețeaua companiei turistice Fly Fly Travel a fost extinsă cu încă două unități francizate. Au fost deschise birouri în Krusevac și Zrenjanin, în Serbia.
Cele mai citite
Franciza Wash Shoes, continuatoare a unei tradiții meșteșugărești autentice și cu viitor asigurat, este în permanentă extindere și asigură noi servicii care cresc profitabilitatea.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Ce ai spune dacă ai avea ocazia să modelezi viitorul copiilor și, în același timp, să îți transformi viața într-un mod semnificativ?